Camping Les Lacs la Héronnière

3.4Onvoldoende

Frankrijk, Bourgogne, Laives (Saone et Loire)

3.4Onvoldoende

• 4.7Eetgelegenheden
  • 2.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

31 reviews over Camping Les Lacs la Héronnière

• 2019
    2M26-06-2019

Niet meer....

Als sinds 2007 gebruikten wij deze camping op heen- en terugweg van vakantie als overnachtingscamping. Helaas is de camping nu ernstig verwaarloosd waardoor deze voor ons zelfs niet meer geschikt is als overnachtingscamping op doorreis. In de regio zijn er voldoende andere alternatieven dichtbij de A6

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    4Jan22-07-2018

Nooit meer

Camping is verwaarloosd, niet naartoe gaan!

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Karin20-07-2018

Houdt niet over. Als overnachting prima.

Mooie ligging en mooie plekken. Zwembad (niet onderhouden, binnenwand laat los) is prima voor even een frisse duik. Sanitair oud en oogt daardoor ook wat vies. Bankje bij speeltuin verrot. Ipv weg te halen staat het er dan nog. Zonda wat je zou er echt een prachtige camping van kunnen maken. Voor 1 nacht op doorreis prima. Vriendelijk personeel. 15 min van route du soulleil

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Trump31-07-2017

Prima doorreis camping

Voor 3de maal verbleven op deze camping met hoofdzakelijk Nederlandse doorreizigers. Nette verzorgde camping met verouderd sanitair (net een zesje waard, wel heerlijke douches net goede straal en warm water).

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Fred van Hoek26-06-2017

Niet echt leuk

Een saaie camping met wel een mooi zwembad . Het sanitair is vies met overal spinnen .

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Franca26-08-2016

Niet meer voor ons

Naar ons idee wordt de camping niet meer bijgehouden. Sanitair was niet schoon. Zwembad was prima. Ligging is leuk bij het meer. Eigenaar is vriendelijk. Moest veel alleen doen door gebrek aan personeel. Erg jammer. Camping biedt veel mogelijkheden als er wat mee gedaan wordt. Wij vinden de camping t.o.v. van andere campings die wij hebben bezocht echt te duur.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 5Suzanne14-08-2015

Doe maar niet!

Vriendelijke medewerkers/eigenaar. De camping zou mooi kunnen zijn, nu vergane glorie. Nu zeker geen camping om meer dan 1 nacht op de staan. 40 euro is te veel geld voor de staat waar de camping in verkeerd. Het sanitair was ronduit smerig, niet één schone w.c. De prullenbak puilde uit. Schimmel in de douche. Er hing een bordje in het gebouw dat het twee keer per dag gereinigd wordt, niet gebeurd. De receptie was ook niet schoon. Personeel zit vooral veel te roken. Verder was het vanaf 22:30 uur stil. Nogmaals, rotzooi aan de kant, netje in het volleybalnet. Onkruid uit het plaatsje, sanitair goed reinigen, zwembad leuk aankleden met wat bloembakken etc etc en je hebt een leuke camping op een best mooie lokatie bij een leuk meer.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Heidi12-08-2014

Erg goede camping voor doorreis

Wij zouden hier eigenlijk maar twee nachten verblijven, maar door autopech zijn het er zeven geworden. Eigenaren waren erg behulpzaam. Wij zijn dit nog niet eerder tegen gekomen. Hulde! Wij komen hier zeker nog eens terug. Het is een prima camping als tussenstop. Leuk meertje bij de camping. Restaurant bij het meer is prima. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7f_veltkamp09-08-2014

leuke camping van kort verblijf

1 dag en nacht op deze camping gestaan. Ligt aan een groot meer en heeft een leuk zwembadje. De broodjes zijn prima geregeld op de camping. Voor een paar dagen is de camping leuk, maar niet voor een langer verblijf. Tenminste niet voor ons.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 5Fam Keij03-08-2014

Alleen als overnachtingcamping aan te bevelen

Wij (2 volw. 2 kids: 8&11 jr) hebben hier 8 nachten gestaan, echter wij zouden dit nooit meer doen. Niet omdat het een verschrikkelijk slechte camping is maar omdat het niets voor ons is. Prijs kwaliteit verhouding: camping te duur. Er is geen entertainment in welke vorm ook, is een rustige camping en stil na 22.00u, speeltuin is geschikt voor echte kleintjes (-7jr). Het sanitair liet te wensen over, voldeed in onze ogen maar net. De eetgelegenheid is karig en duur: €3,50 grote friet (die niet zo groot is) en volle mep betalen voor ijsjes. Er is wel een goede brood service: iedere dag vers brood te bestellen. Personeel is netjes, behulpzaam en hun service is goed. Medewerkster spreekt goed Engels, eigenaar een beetje (voldoende). Ligging: in the middle of no were". Je moet 30-60 min rijden om beziensw. & activiteiten te bereiken. De camping ligt vlakbij een meertje (2 min) en er is een eenvoudig zwembad waar je je overdag prima kunt vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Camping Les Lacs la Héronnière info