Hotel Les Terrasses de Corton **

Hotel Les Terrasses de Corton
Hotel Les Terrasses de Corton
8,2

Weer vandaag6°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Terrasses de Corton voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Les Terrasses de Corton in het Nederlands

Wij zullen het hotel zeker aan iedereen aanbevelen

WILLY VAN GEERT, 10-5-2017

Wij zullen het hotel zeker aan iedereen aanbevelen.

Erg ontspannen en heerlijk dineren

jansen, 5-3-2017

Erg ontspannen en heerlijk dineren..................

Fantastische tussenstop, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten.

Perfecte tussenstop op reis naar Zuid-Frankrijk

Familie Olthof, 4-8-2010

Zeer gastvrije atmosfeer en prima kamers (wij hadden het 4-persoons apartement). Naar verluid uitstekende keuken (wij aten in Beaune - niet best, overigens en hadden spijt niet hier te hebben gegeten). Ontbijt OK.

Gelegen aan de rand van een uitgestrekt gebied van wijngaarden. Het goedkoopste glas (glaasje) "droge witte wijn" kostte €6 maar was inderdaad erg smakelijk.

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Lea Pittomvils, 21-7-2009

Iets wat verouderde kamers , heel warm

( juli 2009 ) uitsekende keuken

prima rustpunt op een lange reis

JV, 18-7-2009

Hotelkamers zijn gemoderniseerd, voor een restaurant met kamers ruim voldoende. Het appartement (4-5 personen) is aan renovatie toe. Heerlijk terras, op maandagavond volledig bezet. Prima kaart met keuze voor elke portemonee. Wij hebben heerlijk gegeten, prima wijn en zeer vriendelijke bediening.

Tip: ruim van tevoren logies reserveren.

Een hotel voor mensen die niet al te hoge eisen stellen aan de kamers maar daar slaap je ook alleen maar.De baas kookt zelf en dat doet hij voortreffelijk!De oeufs en mourettes zijn onovertroffen.De wijnkaart is natuurlijk grandioos,zoals je in de Bourgogne is te verwachten.Prijs-kwaliteit is uitstekend,zelfs als je de kamers meerekent

Bovenstaande reaktie is op zich wel te begrijpen, maar het is maar wat je wilt.De kamers zijn inderdaad eenvoudig, maar per slot hoef je er alleen maar te slapen en dat gaat echt prima.Dat je in de Bourgogne schrikt van wijnen vanaf 16 euro is natuurlijk merkwaardig.De wijnen zijn er voor Bourgogne begrippen zeer betaalbaar.Kijk eens wat je voor dat geld in een Nederlands restaurant krijgt.De keuken is werkelijk uit de kunst en niet duur.Het ontbijt is fantastisch, zeker voor franse begrippen.Als je vies bent van honden

moet je hier inderdaad niet zijn,maar wij vinden een schooiende hond aan het ontbijt wel gezellig.

- Kamers stammen uit de tijd van Napoleon

- Water van de WC-pot loopt de badkamer in

- De kranen moeten met enig geweld opengedraaid worden

- Een stofzuiger kent men niet

- Bij de vraag om een karaf huiswijn werd ons een wijnkaart met prijzen vanaf Euro 16,-- gebracht

- s-Morgens bij het ontbijt kregen we bezoek van de hond van de baas. Deze was niet bij onze tafel weg te krijgen en stond vrolijk aan de rand van de tafel te snuffelen

- KORTOM : WEGBLIJVEN UIT DEZE SMEERBOEL !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Terrasses de Corton in Ladoix Serrigny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Terrasses de Corton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Terrasses de Corton scoort een 8.19 uit 10 op basis van 23 reviews.