Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Paroy voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

136 Reviews over Le Paroy

• 9Gerda12-08-2022

Geweldig

Eigenlijk moet ik het hier niet vermelden, want dan gaat deze parel misschien verloren. Maar wat een geweldige camping is dit en wat een leuk stel Gerard en Didi . En erg fijn en gezellig 3 x per week aanschuiven aan de gezellige tafel. We gaan echt niet gauw nog een keer naar dezelfde camping ,maar deze staat met stip op 1. Ga zo door en blijf lekker jullie zelf.
    Jullie hebben een top tent.

• 9John en Yvonne27-07-2022

Een week genoten op camping Le Paroy

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht op de mooie, rustig gelegen camping Le Paroy. We hadden een geweldige, ruime plek. De eigenaren Gérard, die bovendien een prima kok bleek en Didi, de superlieve gastvrouw, altijd vriendelijk en behulpzaam, zorgden voor een warm vakantiegevoel. 3x per week kun je, op het gezellige terras, deelnemen aan een table d'hôte met een lekker wijntje erbij en erna een heerlijk toetje van de kaart. Heel handig omdat de camping wel behoorlijk afgelegen ligt. Vrijwel alle dagen vers brood bij de receptie. Schoon sanitair met altijd een lekker warme douche. De omgeving is werkelijk prachtig, zulke mooie vergezichten! Wel smalle wegen als aanrijroute naar de camping, dat was soms even billen knijpen. Maar als je er dan bent, heb je ook wat! Wij vinden Camping Le Paroy absoluut een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Geertje en Hubert19-07-2022

Heerlijke plek, goeie sfeer

Gezellige camping. Mooie omgeving, rustig, ruime plaatsen. Hartelijke beheerders Gèrard en Didi. Regelmatig organiseren ze een table d’hôte, met Didi als charmante gastvrouw, en Gèrard als een prima kok. Maar het moet me van het hart: zijn côte de boeuf is onovertroffen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Hanneke en Fred19-06-2022

Le Paroy staat bovenaan ons favorietenlijstje

Schitterend gelegen camping waar gastvrijheid, rust en ruimte een vanzelfsprekendheid lijken te zijn. Royale plaatsen met zon, halfschaduw of schaduw. En voor de boffers panoramisch uitzicht. Het sanitair is prima en altijd brandschoon, alleen toiletpapier ontbreekt. Een prachtig zwembad nodigt uit voor een verkoelende plons. Direct vanuit Le Paroy zijn wandelingen uitgezet. En voor de geocacher liggen er in de buurt een aantal caches. Ook fietsen (E-bike) gaat prima. Op het terrein is wifi, bedoeld voor eenvoudig internetgebruik. Er is ook (soms beperkt) 4G ontvangst via de mobiele providers. Eenvoudige Carrefour op 12 km afstand. De laatste 50 m is de toegangsweg vrij steil, maar ook met een zwaardere caravan-combinatie goed te doen. Maar de meeste lof verdienen toch de eigenaars Didi en Gérard. Met hun niet aflatende enthousiasme maken ze van jouw vakantie een feestje. Gérard kan heerlijk koken, Didi is een geweldige gastvrouw.

• 9Jolanda en Richard18-06-2022

Na een warm ontvangst, 2 heerlijke weken op deze prachige camping gestaan. Mooie plekken en fijne sfeer.

• 9AB17-06-2022

Geweldige camping!!

De camping is klein maar fijn met fantastische beheerders Didi en Gèrard. Het zwembad is heerlijk verkoelend, het uitzicht prachtig. Je kan er lekker eten, ook de toetjes zijn voortreffelijk. Kortom een camping om aan te bevelen!

• 9Carola14-06-2022

Dit is zo'n geweldige camping dat ik bijna twijfel lage cijfers te geven, en deze prachtige plek 'voor mezelf' hou. Maar nee, de plek is zo mooi (dat uitzicht!), de beheerders zijn zo warm en leuk, de omgeving is verrassend mooi, de table d'hote is zo smakelijk en gezellig, dat gun ik een ander ook. De gigantische en interessante boekenkast, de moestuin, de verse eieren, de heerlijke witte wijn, allemaal top. Ik heb heimwee.

• 9Jan en Berdie10-09-2021

Prachtige camping

Wij hebben erg genoten van de gastvrijheid van Didie en Gérard. We vinden het een heerlijke rustige camping. Elke ochtend vers brood en je kunt 3 keer per week aansluiten voor een lekkere en gezellige maaltijd. Een echte aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Corrie Van loo08-09-2021

Commentaar op de heer van Ginkel

Wij komen al 5 jaar met veel plezier op deze fantastische camping. De rust en kleinschaligheid bevalt ons zeer. De vriendelijke en behulpzame beheerders hebben wij hoog zitten. Wij kunnen dan ook niet de review van de heer van Ginkel begrijpen. Iedereen kan tegen een zeer redelijke vergoeding elektra regelen, kan onbeperkt gebruikmaken van douche, zwembad enz. Zelfs in het naseizoen is er broodservice en kan je tegen redelijke vergoeding een aantal keer p/w aanschuiven voor een heerlijke maaltijd ( zelfs dieet of vega enz). Misschien kan meneer beter naar een hotel gaan waar alles voor hem geregeld wordt, want kamperen is eenvoud en misschien soms iets meer moeite doen dan thuis ( waar de kliko voor de deur staat) of in een hotel . Didi en Gérard ga zo door, niks veranderen! Goed is goed!

• 7Kees Van Ginkel06-09-2021

Mooie camping; beheer krenterig.

Pluspunt: mooie plekken. Minpunten: receptie slechts 1,5 uur 's morgens en 1,5 uur 's middags open; wij met tent geen electriciteit, toch toeslag betalen voor opladen smartphone , toeslag op plekken met mooi uitzicht. Weliswaar gescheiden afval maar papier/karton moest je wel zelf paar km verderop naar dorp brengen. Algemene indruk: hoe beheer ik een camping met zo min mogelijke inspanning.

• 7Staat v/h sanitair

owner, 11-09-2021

Met uitzondering reageert camping le Paroy op de gegeven recensie. Graag nuanceren wij het gegeven beeld.

Vanwege omstandigheden waren wij genoodzaakt de receptie tijden tijdelijk aan te passen : Het overlijden van onze broer en zwager begin juli en tevens werden wij geconfronteerd met een lege camping vanwege de Covid crises.

Camping le Paroy heeft de service hoog in het vaandel staan om onze gasten een fijne kampeer beleving te bieden en hen optimaal te informeren over de camping, de omgeving, wandel- en fiets- routes en eventuele hulp bij vragen en calamiteiten. Daar wordt het hele jaar hard voor gewerkt.

Camping Le Paroy info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar