Vakantiehuis L'Ecartee

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Frankrijk, Bourgogne, La Petite Verriere

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar L'Ecartee?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis L'Ecartee

• 9Judith Coucke-Beemer14-04-2012

Paradijs in de Morvan

Idyllische omgeving, ongerepte natuur, heerlijke wandelingen gemaakt. Heerlijk ruim huis met open haard en centrale verwarming, knusse keuken, stijlvol ingericht. Lekker buiten eten, wat wil je nog meer! Bijzondere ervaring: een uilskuiken op de heuvel bij de schapen.

Gereisd met partner in januari 2012

1 tip over Vakantiehuis L'Ecartee

• Judith Coucke-Beemer, 14-04-2012

Bezoek de kathedraal en markt in Autun. Bramen plukken en jam maken. Bezoek aan de stad en het wijngebied rondom Beaune.

0 vragen over Vakantiehuis L'Ecartee

Vakantiehuis info