Hotel Auberge de la Chaloiresterster

7.4Goed

Frankrijk, Bourgogne, La Petite Verriere

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Chaloire voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Auberge de la Chaloire

• 2018
    7Paul05-08-2018

Goed eten, ongemakkelijke sfeer.

Prachtige plek, goed eten. De prijs van de wijn was te hoog . De sfeer was wat afgemeten. De bediening deed haar best om vriendelijk te zijn, maar dit kwam geforceerd over. Er was weinig flexibiliteit m.b.t. specifieke wensen. De onbedoeld dwingende toon maakte dat wij ons niet geheel op ons gemak voelden.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Hub30-07-2016

Uitstekend hotel: lekker eten, rust, fietsen

De service geboden door de eigenaren is voortreffelijk. De kamer is relatief klein, maar uiterst schoon en goed uitgerust. De eigenaren die het hotel drijven creëren een prettige sfeer en bereiden elke avond een afwisselend en uitstekend diner, waarbij ze rekening houden met uiteenlopende wensen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Eva 27-07-2015

goede service en kookkunst van eigenaren!

Wij verbleven een paar nachtjes in de familiekamer op weg naar de Ardèche. Wat een prettige plek. Vooral dankzij Stan en Lidewij die hard werken en dit hotel met liefde runnen. Ze waren zeer gastvrij en lief voor onze kinderen (Jongens van vier en zes die de rest van de vakantie vroegen wanneer we weer naar Stan en Lidewij gingen). Vooral het eten is een aanrader en ook de omgeving is prachtig. Meer waard dan een stop op doortocht. Tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Doen12-09-2014

Lieve mensen, fantastische plek

Wij hebben 1 nachtje maar gelogeerd op doorreis naar Saint Tropez...waren we hier maar gebleven!! Prachtig gelegen, fijne eigenaren, heerlijk gegeten en goed geslapen!! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9theo en toos de wit03-09-2013

zeer goede verzorging

goed eenvoudig hotel met vriendelijke eigenaren en dochter, keurige kamers, leuke persoonlijke contacten met zowel kinderen als volwassenen. En het eten is prima, iedere dag wat anders. In de omgeving de prachtige stad Autun, het Lac de Settons en wat verder weg de mooie stad Dijon. De omgeving is bosrijk en glooiend. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Het restaurant is heel gezellig, we konden ieder avond gaan zitten waar we wilden en de aanvangstijd vanaf kwart over zeven is goed, gelukkig niet later, want dat zijn we niet gewend hier in Nederland. Duidelijke uitleg over TV en wifi, fijne tuin.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8R. Kusters22-06-2013

Geweldige week gehad in dit hotel!

We hebben ons in dit hotelletje bijzonder thuis gevoeld. De hoteleigenaren zijn gastvrij en op een natuurlijke manier geven zij persoonlijke aandacht aan en zijn ze betrokken bij hun gasten. Een prima uitvalsbasis voor fietstochten, mountainbikeroutes en wandelingen. Na een dag sportief bezig zijn in de natuur was het heerlijk even afkoeling te vinden in het zwembadje en te relaxen in de tuin. Ontbijt en lunch waren goed verzorgd en lekker; de diners heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Jacques13-09-2012

Zeer aanbevelenswaardig

Hotel Auberge de la Chaloire is een prima hotel, met uitstekende maaltijden. Uitstekend uitgangspunt voor wandelingen in de Morvan.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7hennie31-08-2012

leuk, maar veel te duur

Algemene indruk: een oud, maar leuk opgeknapt hotelletje in een rustige, mooie omgeving.
    De auberge was vanaf Nederland heel moeilijk te vinden, erg achteraf. Tom-Tom kan de precieze lokatie niet aangeven en dan is het in het donker hopeloos zoeken. Klantvriendelijkheid: redelijk. Een (gratis) kop koffie zou lekker zijn geweest. Prijs-kwaliteitverhouding: klopt niet. Het hotel is veel te duur voor die omgeving. Niet alleen de kamer, maar ook wat betreft een kleinigheidje eten en drinken. De kamer was schoon, en leuk ingericht. De douche was heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8corry van disseldorp30-06-2012

Logeren als God(in) Frankrijk

Met onze MX5 vrienden en vriendinnen 5 heerlijke dagen als vertrekpunt voor onze Morvanrit 2012 gehad. Alle lof voor de gastheer en gastvrouw. En een 10 voor Stan als meester-kok

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Ronald Stapel25-06-2012

Prima hotel en heerlijk eten!

Kleinschalig hotel met uitstekende keuken dat wordt gerund door de zeer gastvrije familie van den Brûle. Zeer geschikt als uitgangspunt voor het verkennen van de schitterende natuur van de Morvan. Je kunt dagtochten maken in alle windrichtingen, zoals wij deden met onze clubgenoten van de MX-5 Club, maar je kunt ook kiezen voor kleine of grote wandelingen of fietstochten. Stan en Lidewij van den Brûle hebben hart voor hun zaak en dat is aan alles te merken. Wij komen graag terug!

Gereisd met vrienden in juni 2012

4 tips over Hotel Auberge de la Chaloire

• hennie, 31-08-2012

-Meer aanwijsborden in de buurt van het hotel, voor de richting naar het hotel. Vooral s'avonds is de omgeving erg donker en daarom is het hotel moeilijk te vinden. -Ontvang de gasten met een gratis kopje koffie. Dat staat veel gastvrijer.

• Edith & Teun, 24-06-2012

Ook als je in de buurt van dit hotel iets anders geboekt hebt is het een prima idee om hier 's avonds te gaan eten. Dat bleek wel toen op een avond de helft van de tafels bezet was met hotelgasten en de andere helft met mensen die speciaal voor het diner gekomen waren (en zo te merken niet voor het eerst).

• Marcel, 19-05-2012

Het restaurant is ongekend goed en de prijskwaliteit verhouding is heel erg goed. De chef heeft plezier in zijn werk en dat is te proeven. Voor mensen die op vakantie gaan naar de Morvan is het echt aan te raden om een bezoek te brengen aan dit hotel en restaurant.

0 vragen over Hotel Auberge de la Chaloire

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen