Camping Municipal Le Marnant

5 reviews over Camping Municipal Le Marnant in het Nederlands

Topcamping voor de rustzoeker

ALVS
15-8-2017

In augustus 2017 bezochten we deze camping Municipal in de Morvan Sud. Een prima camping, met goed sanitair (dat op slot zit: je ontvangt bij aankomst direct een sleutel) Zeer rustig, en toch gelegen aan een redelijk groot meer, waar in je kunt zwemmen, en waar je in drie kwartier omheen kunt wandelen. Uitstekend geschikt voor onze honden0 Probleem is de aanwezigheid van winkels: brood was in het dorp te bestellen en af te halen (400 meter), maar Fours (8 km.) had een klein winkelaanbod. Voor meer boodschappen gingen we naar Luzy (18 km.). Overigens was dit ook een gezellig plaatsje. in de omgeving kon je prima met de racefiets tochten maken.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastiische plek met veel rust

Annelies Willems
7-8-2017

Mooi uitzicht op een fantastisch meer

Gereisd Met partner in augustus 2017

Een heerlijke camping om tot rust te komen

Frederic du Nid
16-9-2016

Klopt, wanneer anderen zeggen dat er weinig te beleven is maar dat is de charme van deze camping. Op de camping vind je rust en bij mooi weer kun je een duik nemen in het aangrenzende meer, prachtige wandelingen, kleine dorpjes in de directe omgeving. Wat grotere plaatsen, iets verder is alles te vinden wat je nodig hebt. Gastvrije beheerder, wat ouder maar zeer schoon sanitair. Veel markten, brocantes en andere festiviteiten, wel een overzicht ophalen bij de Mairie. We komen terug.

geweldig

John Smit
14-6-2016

Op de camping is niets te beleven, ongeschikt voor kinderen. De camping wordt nauwelijks bezocht. Ideaal voor rustzoekers. Een prachtig zwemmeer onder handbereik, ideaal om te vissen. geen WIFI, sanitair gedateerd, maar brandschoon. Je krijgt de sleutel van het toiletgebouw. Bij de prijs € 12,50 is alles inbegrepen, ook electra, water en de wasmachine. Na 10 dagen staan krijg je op het hele bedrag 10% korting. We komen hier elk jaar wel een keer langs. De omgeving prachtig.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zooitje!

Arie en Jeanne
4-3-2011

Het lijkt aardig, maar blijkt niets. Gevlucht naar de andere camping in dit dorp. Omgeving is prima.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Le Marnant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Marnant in La Nocle-Maulaix (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Marnant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.