Camping Le Village

Camping Le Village
8,9

6 tips over Camping Le Village

M.P.Van Driel, 11-8-2014

Het vakantiehuisje op de camping ligt mooi, is eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf. Het heeft een goed houten terras afwisselend zon en schaduw. Prima!

Ook mijn ervaring met kamperen (tent) was heel goed.

fam de Vries, 5-8-2013
Elke morgen haalden wij ons brood in het depot de pain van Robert onder in het dorp, een lekker ochtendwandelingetje. De rozijnenbroodjes zijn aan te raden! Natuurlijk hoort daar ook een bakje koffie van Robert bij! 's Middags na het zwemmen bij lac de Chamboux (aanrader, klein helder meertje!) nog even een lekker glaasje wit bij Robert op het terras, erg gezellig! De wijnen die Roert verkoopt in het winkeltje zijn eveneens aanraders! Vooral de wijnen uit Flavigny zijn heerlijk!
José Baaij, 19-7-2013
Fietsen langs het Canal du Bourgogne: ga ten noorden van Pouilly en Auxois eerst stroomopwaarts en tegen de zon in: scheelt een tomatenroodgezicht. Stroomafwaarts is met de sluisjes naar omlaag en de zon in de rug. Leuke plaatsen om te bezoeken: Semur-en-Auxois en Alesia over de strijd tussen de Galliërs en de Romeinen. Dijon is een mooie en gezellige stad. Beaune en de Bourgognewijnstreek hadden we al een ander jaar verkend.

Jacco van Weele, 14-7-2013
Eten bij restaurant Medieval in het dorpje Mont St. Jean, ca. 10 kilometer verderop: lekker en gezellig!
Trees , 1-7-2012

Een ideale camping voor een kampeer/golfvakantie. Op 7 km afstand is

de rustige en leuke golfbaan Pre Lamy (11 hls) waar je voor E 25,00 de hele dag onbeperkt kunt spelen. Geen tijden inboeken na 9 hls even lunchen heerlijk relaxed. Rob organiseert ook jaarlijks een golfweekje.

rosenth, 9-8-2011
Voor golfers die een baantje willen meepakken zijn er in de directe omgeving een tweetal banen. Een hele leuke is wel de baan Le Pre Lamy. De gatheer van de camping maakt U graag wegwijs!