Camping Le Village

51 reviews over Camping Le Village in het Nederlands

Heerlijk

De vries
6-8-2018

Heerlijke kleine camping. Frankrijk op zn mooist. Rust, ruimte en nostalgie

Prima verblijf in vakantiewoning op de camping

Sylvana en Jozef
21-6-2018

Een super leuke camping in een doodlopende heel rustige straat ver van alle verkeer. Prima ontvangst door de steeds hulpvaardige en lachende eigenaar Rob. Was dit jaar ons derde bezoek.

Een aanrader.

Perfect!

Philip & Veronique
24-1-2018

Heerlijke camping met basic maar erg goeie en nette faciliteiten, mooie buurt, erg rustig en een uiterst sympathieke & behulpzame eigenaar Robert.

Top!

Heerlijk rustige, maar gezellige camping

Fred en Rachel
28-8-2017

De camping is eenvoudig, maar schoon. Heel rustig gelegen, geen restaurants op loopafstand, maar brood kan worden besteld bij Robert. Alle fantastische verhalen over Robert en zijn terras kloppen. Hij is enorm behulpzaam en heeft allerlei tips voor het maken van uitstapjes of een lekker restaurant. Er waren veel leuke mensen op de camping toen wij er waren, dus het was een gezellige boel bij Robert op het terras. De camping zelf is rustig, met weinig caravans, wat wij een voordeel vinden. Het sanitair is wat verouderd, maar dat hoort er eigenlijk een beetje bij hier. De douches zijn heerlijk. Er is zeep bij de wasbakken, een dweiltje bij de gootsteen en wc papier hoef je ook niet zelf mee te nemen.

Al met al een plek om naar terug te keren! Op zich is deze camping wat duurder dan de campings waar we meestal staan (in Frankrijk dan). Zeker de prijs voor stroom is aan de hoge kant vind ik (EUR 4,75 per dag), maar ik heb het er graag voor over, want de service die je hier krijgt, vind je niet gauw ergens anders.

Heerlijk rustig, kleinschalig en goede zorg!

Peter van Wijlick
26-8-2017

De campingbeheerder Robert ontvangt alle gasten persoonlijk en beantwoord alle vragen die ze hebben. Hij kan je overal mee helpen: tips voor uitstapjes, restaurants, maar ook bij problemen. Zo reed hij met onze haperende auto naar zijn eigen garagist een paar dorpen verder.

Elke middag van 16 tot 18 uur organiseert Robert een campingborrel, niet op de camping zelf maar bij het op 300 m afstand gelegen bureau de pain waar alle campinggasten 's ochtends tussen 8 en 9.30 brood, croissants of gebakjes kunnen ophalen (die de avond tevoren besteld kunnen worden).

De camping heeft eenvoudig sanitair, maar Robert zorgt er elke dag zelf voor dat het goed wordt schoongemaakt. Er zijn maar 19 plakken op de camping, het geen waarborgt dat het er altijd rustig is. Voor het merendeel staan er tenten, naast enkele caravans.

Het is een aanrader voor mensen die een rustige vakantie zoeken in een prachtige omgeving met vele dorpjes en meertjes. Reserveren kan, als je verzekerd wilt zijn van een plekje.

Heerlijk kamperen

Kurt en Christel De Vuyst - Daemers
21-8-2017

Opnieuw hebben we een zalige vakantie mogen beleven op deze camping onder het motto 'eenvoud siert'. Hier beleef je het ware kamperen in alle rust en soberheid. Dank aan Rob voor de steeds bereidwillige uitleg en tips voor uitstapjes. Hopelijk kunnen we hier terug komen om de streek verder te ontdekken en te genieten van de natuur.

Genoten van deze fantastische sfeervolle camping

Joke en Bert de Wit
13-8-2017

We hebben genoten van de gastvrijheid van eigenaar Robert! Hij was van toegevoegde waarde. Elke dag wel even een praatje. Vertellen en advies geven over de omgeving. We hebben zoveel leuke en mooie dingen gedaan. Veel moois gezien. We hebben er ook prachtige fietstochten gemaakt. We hebben onze hele vakantie (17 dagen) hier doorgebracht en ons geen moment verveeld. Een echte aanrader!

geweldige camping, je voelt je gelijk welkom.

Diny van den Biggelaar
11-8-2017

De gastvrijheid is geweldig niets is de camping eigenaar te veel.

Ook de informatie over de omgeving is top.

Prachtige gastvrije camping

Tineke
4-8-2017

Ons tweede verblijf bij Robert is ons weer zeer goed bevallen. Vorig jaar hebben we ons in de twee weken dat we er kampeerder zeer goed vermaakt met oa heerlijke fietstochten, trips in de omgeving, zwemmen in meer iets verderop en natuurlijke de gezellige borrels bij Rob aan 't eind van de dag. Ook dit jaar voelden we ons weer zeer welkom voor onze tussenstop op weg naar het zuiden.

Heerlijke camping!

Sander & Jor
3-8-2017

Een heerlijke kleine camping! Robert, de eigenaar, zorgt ervoor dat alles perfect geregeld is. Elke avond komt hij bij iedereen gezellig even langs voor een praatje en daarbij heeft Robert enorm veel tips over de omgeving met bijbehorende folders en kaarten. Allemaal in een heel gemoedelijke, ongedwongen sfeer. Daarnaast neemt hij de broodbestelling op die je de ochtend erna in zijn Dépôt de Pain kan halen, een kleine, lekkere ochtendwandeling :)

Vier jaar geleden hebben we tien dagen met onze tent op de camping gestaan en dit jaar hebben we de Mobil Home gehuurd voor 2 weken. Dat is allebei enorm goed bevallen! Sanitair (camping en Mobil Home) is super schoon!!

In de omgeving is enorm veel te doen (vraag Robert maar om tips :) ) We zijn nu twee keer hier geweest en hebben nog altijd niet alles gezien en gedaan. Veel mooie dorpjes, kastelen, steden (Dijon en Beaune) zijn te bezoeken. Daarbij ook veel mooie natuur in de omgeving. De omgeving is zeker niet door toeristen overspoeld.

Al met al: we komen hier zeker weer een keertje terug!

Robert, bedankt voor je gastvrijheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Village in La Motte-Ternant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.