Camping Le Villagester

Tonen op kaart

57 reviews over Camping Le Village

• 2019
    10TrePi11-09-2019

Bijzonder service gerichte eigenaar.

Rustige camping. Prachtige ligging voor e-bike tochten en fraaie wandelingen. Routes bij Robert (eigenaar) verkrijgbaar. Eigenaar is behulpzaam met kaarten en tochten. Na vieren kan je even bijpraten op het terras bij zijn winkel (Depot du pain). Het is er genieten.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marie-Therese03-09-2019

Een fijne plek om te zijn!

Mooie kleine camping op een heel rustige plek met een zeer behulpzame campinghouder. Goed schoon sanitair. Gedeelte van de camping heeft prachtig uitzicht over de omgeving.

• 9Eise en Nora17-08-2019

Heerlijk!

Wat een mooie kleine franse camping! De eigenaar Robert maakt dat je je zeer welkom voelt. Hij geeft je met zichtbaar veel plezier allerlei tips en markeert de beste routes voor je op de kaarten ( die hij natuurlijk ook heeft) s’morgens via het kleine bospad naar beneden voor je verse brood en natuurlijk een kopje koffie! Ook wij zijn gewoon de hele vakantie gebleven.. en willen graag nog een keer!

• 10Arjan & Kirsten09-08-2019

Super camping

Een leuke kleine camping, vorig jaar zijn we hier ook geweest. Dit jaar zouden we kort op de camping staan echter kwamen we al snel tot de conclusie dat er nog genoeg te zien en te doen was. De keuze om niet verder te reizen was dan ook niet moeilijk. De vriendelijke camping eigenaar Robert verteld met veel passie over de omgeving en denkt mee met de campinggasten. Zo hadden wij een lekke band en is hij met ons mee gereden naar de garage, wat een service! In de ochtend is het ideaal om brood op te kunnen halen die de avond er voor is besteld. Tijdens het afhalen staat er altijd een kopje koffie voor je klaar. Het sanitair is schoon wel wat verouderd maar dit is absoluut niet hinderlijk. We hebben weer mooie 2 weken achter de rug, wellicht dat we volgend jaar weer terug komen.

• 9Lennert17-07-2019

Fantastische ervaring

Fantastische ervaring! Gezellige, kleine camping met een ontzettend lieve eigenaar (Robert). De eigenaar zorgt ervoor dat je direct op je gemak bent en weet ontzettend veel over de regio. Elke morgen is er vers brood, dat je kan afhalen in het brooddêpot. In de zeer nette sanitaire blok kan je ook terecht voor infobrochures ivm activiteiten in de buurt. Al kan je beter voor alle info terecht bij Robert, die je met passie verteld over zijn geliefde streek. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Joke en Hans17-10-2018

Perfect campinkje voor de èchte kampeerder

Top campinkje! Simpel, rustig, 's nachts echt donker, ruime plaatsen, geen poespas, sober maar goed en schoon sanitair, fantastisch uitzicht en monsieur Robert is behalve een rasechte Rotterdammer (je kan niet alles hebben 😉), een perfecte, hartverwarmende gastheer die precies weet wat er allemaal te beleven is in de omgeving. Echt een aanrader voor liefhebbers van het echte kamperen 👍🏻💕🥂

Gereisd met partner in september 2018

• 9De vries06-08-2018

Heerlijk

Heerlijke kleine camping. Frankrijk op zn mooist. Rust, ruimte en nostalgie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Sylvana en Jozef21-06-2018

Prima verblijf in vakantiewoning op de camping

Een super leuke camping in een doodlopende heel rustige straat ver van alle verkeer. Prima ontvangst door de steeds hulpvaardige en lachende eigenaar Rob. Was dit jaar ons derde bezoek. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Philip & Veronique24-01-2018

Perfect!

Heerlijke camping met basic maar erg goeie en nette faciliteiten, mooie buurt, erg rustig en een uiterst sympathieke & behulpzame eigenaar Robert. Top!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8Fred en Rachel28-08-2017

Heerlijk rustige, maar gezellige camping

De camping is eenvoudig, maar schoon. Heel rustig gelegen, geen restaurants op loopafstand, maar brood kan worden besteld bij Robert. Alle fantastische verhalen over Robert en zijn terras kloppen. Hij is enorm behulpzaam en heeft allerlei tips voor het maken van uitstapjes of een lekker restaurant. Er waren veel leuke mensen op de camping toen wij er waren, dus het was een gezellige boel bij Robert op het terras. De camping zelf is rustig, met weinig caravans, wat wij een voordeel vinden. Het sanitair is wat verouderd, maar dat hoort er eigenlijk een beetje bij hier. De douches zijn heerlijk. Er is zeep bij de wasbakken, een dweiltje bij de gootsteen en wc papier hoef je ook niet zelf mee te nemen. Al met al een plek om naar terug te keren! Op zich is deze camping wat duurder dan de campings waar we meestal staan (in Frankrijk dan). Zeker de prijs voor stroom is aan de hoge kant vind ik (EUR 4,75 per dag), maar ik heb het er graag voor over, want de service die je hier krijgt, vind je niet gauw ergens anders.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

6 tips over Camping Le Village

• fam de Vries, 05-08-2013

Elke morgen haalden wij ons brood in het depot de pain van Robert onder in het dorp, een lekker ochtendwandelingetje. De rozijnenbroodjes zijn aan te raden! Natuurlijk hoort daar ook een bakje koffie van Robert bij! 's Middags na het zwemmen bij lac de Chamboux (aanrader, klein helder meertje!) nog even een lekker glaasje wit bij Robert op het terras, erg gezellig! De wijnen die Roert verkoopt in het winkeltje zijn eveneens aanraders! Vooral de wijnen uit Flavigny zijn heerlijk!

• José Baaij, 19-07-2013

Fietsen langs het Canal du Bourgogne: ga ten noorden van Pouilly en Auxois eerst stroomopwaarts en tegen de zon in: scheelt een tomatenroodgezicht. Stroomafwaarts is met de sluisjes naar omlaag en de zon in de rug. Leuke plaatsen om te bezoeken: Semur-en-Auxois en Alesia over de strijd tussen de Galliërs en de Romeinen. Dijon is een mooie en gezellige stad. Beaune en de Bourgognewijnstreek hadden we al een ander jaar verkend.

• Jacco van Weele, 14-07-2013

Eten bij restaurant Medieval in het dorpje Mont St. Jean, ca. 10 kilometer verderop: lekker en gezellig!

0 vragen over Camping Le Village

Camping Le Village info