Vakantiehuis Part Deux

10 reviews over Vakantiehuis Part Deux in het Nederlands

Sfeervol en gastvrij

M. Bollerman
16-9-2016

Fijn plekje. Prachtige gite, omgeving mooi maar weinig excursies mogelijk. Voor wandelen ideaal. Gastvrij ontvangen. En zeer goede service. Alles inclusief en eigenaar doet echt zijn best voor je. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

In één woord Geweldig!

M. du Jour
30-8-2016

Fantastische Gite. Over alles is nagedacht. Uitstekend ingerichte slaapkamer met voldoende slaapplaatsen in het koelste gedeelte van de zeer ruime site. Keuken van alle gemakken voorzien. De open woonmime is smaakvol ingericht en er is voldoende kastruimte. Zeer charmant is het tweepersoons bed op de vide met uitzicht op de heuvels. Het zwembad is schoon en blijft schoon door de inspanningen van de gastheer met zijn waterstofzuiger. Goed veld waar je kan voetballen(met doel) en badminton spelen ( met net). Overdekte parkeerplaats voor de auto. Ruim eigen terras met eigen barbecue. Het uitzicht vanuit het zwembad is adembenemend. Wijnen in de omgeving zijn top! De eigenaar (Matty) is zeer behulpzaam en enorm vriendelijk. Hij geeft je veel goede tips over uitstapjes die je kunt maken en weet de mooiste wandelroutes. Matty heeft drie keer een tafel in een restaurant voor ons gereserveerd: in al deze restaurants hebben wij uitstekend gegeten en was de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde. Wij hebben hier enorm genoten en komen zeker terug. Bedankt Matty voor het geweldige verblijf en jouw charmante houding als gastheer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een fantastische plaats om helemaal te ontspannen.

familie Delabie Kortrijk
21-8-2016

Het is een heerlijke gîte met alles erop en eraan. De eigenaars zijn heel vriendelijk en hebben ons veel tips gegeven voor uitstappen. Bijvoorbeeld de opgravingen in Bibracte en de markt in Autun. Het zwembad was super, onze jongens hebben er erg van genoten. Heel erg aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Uitstekend!

Ben
24-8-2015

We hebben een week in Part Deux vakantie gevierd, met 2 volwassenen en een kleine meid van 7 maanden. Het was uitstekend! Goed verzorgd huis, met alles erop en eraan, handdoeken, beddengoed, helemaal super! Heerlijk zwembad bij het huis met heerlijke BBQ plaats en terras!

Zeker een aanrader voor een weekje rust en het bezoeken van de Bourgogne!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Ontspannen,met partner

N
9-7-2014

Heerlijk rustig mooie wandel- fiets routes.Top locatie gastvrijheid is super en mee eten is mogelijk vooral de bij passende wijnen uit de streek.Veel ruimte,ook voor ouders met kinderen een relax vakantie ,zwembad spelletjes is mogelijk.fiets verhuur.

Gereisd met partner in Fri Feb 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super plekkie

Arthur
30-3-2014

Wij waren hier met een groep personen in juni 2013. Echt genoten van de rust, ruimte, gastvrijheid. Aanrader is table d'hote. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Mooie plek om heerlijk tot rust te komen!

van Hulten
30-3-2014

Fantastische ontvangst door zeer vriendelijke, gastvrije en meedenkende gastvrouw en gastheer. Veel leuke ideeën om te gaan doen in de omgeving, op verzoek elke dag vers brood aan de deur! Fietsen gehuurd voor een prachtige mountainbiketocht (met door de gastheer speciaal voor ons gevulde bidon met water want "met dit weer moet je wel voldoende drinken"). Prachtig zwembad, veel ruimte om het huis, allemaal verschillende plekjes om te gaan zitten, mooie inrichting van de gite. Kortom....een heerlijke week! Aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Twee prachtige weken in het hoogseizoen mogen beleven. Vriendelijke en uiterst behulpzame gastvrouw en heer, een oprecht welkom. Zeer grote speelgazon, heerlijk zwembad en genoeglijke omgeving. De gite is zeer recentelijk tot stand gekomen en dat is te zien. Degelijk, verzorgt en toch heel authentiek. Vers gebakken brood aan de deur en zelfs een heerlijk diner met fraaie wijnen kan verzorgt worden. Een rustig en prachtig wandelgebied met naar wens met de gastheer als gids door woeste bossen en langs vriendelijke dorpjes. Leuke markten en vele historische dorpjes, kastelen en zelfs 2000 jaar oude Romeinse gebouwen. En dat op slecht 8 uur rijden vanaf Utrecht! Doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Vakantie als God in Frankrijk

K
26-3-2014

Wat een fantastisch vakantie adres! De vakantiewoning is compleet ingericht, zelfs een vaatwasser. De accommodatie is een gedeelte van een compleet verbouwde boerderij in een prachtige rustige en natuurlijke omgeving. In de directe omgeving kun je heerlijk wandelen en genieten van de natuurschoon. Groot pluspunt is dat je geen extra kosten hebt voor bed- en bad-linnen of eindschoonmaak. Dit samen met de compleet luxe ingerichte vakantiewoning vinden wij de prijs meer dan waard. De eigenaren zijn erg behulpzaam en zorgen dat je je "thuis" voelt. Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven bij het zwembad. Ook kun je in de omgeving heerlijk mountainbiken. Het is ook echt een aanrader om een van de vele wijndorpen in de buurt te bezoeken of zelfs de "route de grand cru" te rijden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Wij gaan zeker nog een keer!!!

Fam. Wooning
26-3-2014

Een prachtige landelijke en idyllische omgeving. Goed onderhouden 'gite' en vriendelijke, gastvrije verhuurders. Een looproute door de beek, nabij de gite, is een geweldige ervaring en zeker een aanrader! Heerlijk aansluitend gegeten bij de het plaatselijke restaurant/hotel. Wij denken nog graag terug aan de mooie herfstavonden met een haardvuur in de 'buitenkamer'.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Part Deux in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Part Deux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.