Camping La Chauvotte

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

Contact

326 reviews over Camping La Chauvotte

• 2018
    9Dirk Leontien Merijn en Thomas12-08-2018

Ga zo door!!

Heerlijke camping, hele fijne weken gehad! Alle lovende woorden van andere reviews kloppen helemaal, weinig aan toe te voegen. Anja en Hans bedankt voor jullie gastvrijheid! De huurcaravan is ons erg goed bevallen, vooral in combinatie met de ruime voortent en de grote boom tegenover ons plekje die lekker schaduw gaf.

• 10Susan09-08-2018

Prachtig plek!

Enkele dagen verbleven op deze fantastische camping. Zoals ook alle voorgaande jaren waren Hans en Anja zeer gastvrij, behulpzaam en altijd gezellig. Wat is dit een prachtige en fijne plek! Volop natuur, een mooi zwembad, veel ruimte en gezellige gasten. We komen zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Mieke26-07-2018

Voor herhaling vatbaar!

We hebben een heel leuk verblijf gehad op deze mooie camping. De staanplaatsen voor tent/caravan zijn zeer ruim. De camping is op alle vlakken goed verzorgd (staanplaatsen, sanitair, zwembad, ...). We konden ook steeds terecht bij de zeer vriendelijke uitbaters van de camping met vragen of voor tips betreffende uitstapjes. Indien gewenst, konden er elke morgen vers brood/croissantjes/... besteld worden en er waren ijsjes verkrijgbaar. Enkele avonden per week werden er frietjes of verse pizza's gemaakt en deze laatsten kon je opeten in de gezellige bistro. Je kon wel niet elke dag/avond iets gaan eten/drinken in deze bistro, maar dat vonden we eigenlijk niet erg. Er zijn enkele speeltuigen voor kinderen voorzien en aan het zwembad zijn bandjes aanwezig voor de kleinste zwemmers. Zeker ook dankzij deze mooie verblijfplaats hebben we enorm genoten van onze vakantie in Bourgondië!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Floris, Teske, Mees, Puck en Noor24-07-2018

Heerlijke vakantie op een fantastische plek!

Wij hebben een fijne vakantie gehad op deze camping! Bij aankomst een zeer hartelijk ontvangst. Zeer ruime plek, heerlijk (chloorvrij) zwembad, heel veel vrijheid voor de kinderen om te spelen en als ouder geen zorgen om de veiligheid, speeltuintje, prima sanitair en heerlijk vers brood! Omdat er zo veel gezinnen zijn, aan vriendjes/vriendinnetjes geen gebrek. Kortom een heerlijke vakantie....wij gaan zeker terug komen!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Ivo23-07-2018

Perfectie bestaat schijnbaar toch.

Dit was precies wat we zochten. Perfect voor ons, een vakantie in de natuur waar we volop van de omgeving hebben kunnen genieten. De chalet was erg aangenaam mede door de grote veranda. Daarnaast wordt deze camping geleid door uitermate lieve mensen die alles tot de puntjes voor je regelen.

• 9Fam Gering22-07-2018

Ongeëvenaard compleet

Hele nette kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren die je het graag naar de zin maken in een prachtige omgeving met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. De kinderen hebben heerlijk rond kunnen rennen en zich gemakkelijk vermaakt. Met de veiligheid voor de kinderen wordt goed rekening gehouden zoals bij het omheinde zwembad. We hebben genoten van de verse broodjes elke dag en de pizza bij aankomst.

• 9Staat v/h sanitair

• 10Anniek, Thomas en Daniël22-07-2018

Te gek!

Geweldige tijd gehad. Ruime plekken, landelijk gelegen, heerlijk zwembad, elke dag vers brood voor de tent, twee keer per week tafelen met de gasten in de Bistro, en Hans en Anja zijn ontzetten gastvrij en lief. Mooie tochten gemaakt op de racefiets en de auto vol wijn van boeren uit de omgeving mee terug. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Stefan20-07-2018

Prachtig, relaxed, goede voorzieningen en omgeving

Wat een hartelijk contact leggen Hans en Anja. Zeer fijn welkom en de camping was wat ons betreft fantastisch! Prachtige plekken, mooie uitzichten, geweldig (chloorloos) zwembad met fijne ligbedjes in de schaduw. Sanitair is goed en schoon en als je iets nodig hebt staan deceigenaren graag voor je klaar! De sfeer op de camping is erg sociaal en relaxed en van de kookkunsten van Anja is het genieten in de bistro. Zoek je rust, maar geen totale afzondering en de mogelijkheid om leuk contact te leggen? Dan is dit je camping. Voor ouders & kinders ook zeer geschikt en veilig. De omgeving is ook zeker de moeite waard met mooie en/of uitdagende wandelingen. Autun is een mooi oud stadje met leuke bezienswaardigheden. Voor de wijnliefhebber is Beaune op een goed uur afstand (Route des Grand Cru’s rijden!). Als ik één kritiekpuntje mag geven: de doucheruimte mag iets ruimer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Henk en Marjan Bellinga14-07-2018

Fantastische plek en aardige eigenaren!

Een rustige camping, 10 plekken, 3 gites, een caravan die te huur is en een chalet in een prachtige omgeving. Alle campingplekken hebben vrij uitzicht. Het zwembad is heel schoon (geen chloor). De eigenaars zijn ontzettend aardig en willen dat hun gasten het naar hun zin hebben. Twee maal in de week kun je aanschuiven voor diner of pizza. In de omgeving kun je goed wandelen en er is veel te zien in de omgeving. Kortom zo’n plek waar je gewoon nog een keer naar toe wil gaan.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jaan en Gerrit Poortvliet10-07-2018

Meer als uitstekend

De camping is te mooi en de eigenaars te aardig dat het daar niet drukker is.Ook de omgeving Morvan Frankrijk is werkelijk schitterend. Het weer was fantastisch en daarom ook gebruik kunnen maken van het zwembad

Gereisd met partner in juni 2018

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats