Camping La Chauvotte

Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
Camping La Chauvotte
9,6

289 reviews over Camping La Chauvotte in het Nederlands

Supereigenaren! Met passie voor hun werk

Fam de Wit
14-6-2018

Voor dat ik de loftrompet ga afsteken over dit pareltje in de Morvan,wil ik ten zeerste vermelden dat de eigenaren Hans en Anja ons zeer verrast hebben met hun hulpvaardigheid en echte vrije camping mentaliteit , bij aankomst mochten we op gemak een plaats uitzoeken ,men denkt hier niet in hokjes of lijstjes,helaas is ons de pech overkomen dat we een dokter moesten bezoeken en Hans heeft ons hierbij vergezelt naar een bevriende Nederlandse huisarts. Tot overmaat van ramp was een bezoek aan ziekenhuis noodzakelijk en ook daar heeft de eigenaar ons urenlang bijgestaan. Zelfs zo lief dat zijn vrouw mij later nog broodjes en koffie heeft bezorgd om het lange wachten aangenaam te maken.ondertussen liet hans mijn achtergelaten hond uit en paste op onze spullen.Ik wil hun daarvoor oprecht danken!! Een groot compliment !!!het is zeer kleinschalig met maar( gelukkig ) 8 plaatsen ,alle foto’s zeggen genoeg, Tien met griffel!

Prachtige kleine camping met fantastisch uitzicht.

Leon en Marie José
13-6-2018

We hebben 1 week in mei met onze caravan bij Anja en Hans op een prachtige plaats gestaan. Camping met prachtige omgeving in combinatie met veel cultuur. Sanitair super schoon en super zwembad. Gastvrijheid uitstekend. Wat ons betreft een aanrader en zeker aan te bevelen zeker ook gezien de kookkunst van de gastvrouw.

Super camping!

Carin Weijers
5-6-2018

Na heel wat super vakanties op la Chauvotte wederom een hele fijne vakantie gehad. Voor Anja en Hans is niets te veel om het de gasten naar de zin te maken. Heerlijk gegeten in de bistro! Super gezwommen in het zwembad zonder chloor en heel erg schoon sanitair. Kortom een super camping op een hele mooie plek. Wij komen zeker terug!

Geweldig!

Ingrid en Wim
21-5-2018

Overnacht in een zeer schone gite "La Bergerie". Eindelijk eens, zoals gebruikelijk in Frankrijk, geen plank om op te liggen, maar een comfortabel en lang bed. Ruime badkamer met een heerlijk ligbad en aparte douche. De woonkamer is fris en modern ingericht. De keuken is van alle benodigde keukenspullen voorzien. We hebben een heerlijk verblijf gehad in de prachtige gite. Echt een aanrader als je houdt van rust, comfort en een super schoon huisje!

Fantastische plek om tot rust te komen.

Bert en Jolanda
17-5-2018

Super plek om tot rust te komen, prachtig sanitair en super schoon.

Top zwembad.

Hans en Anja zijn super vriendelijk en zeer gastvrij . S avonds een pizza eten in de bistro op de camping is erg gezellig en een paar keer per week kan je ook een driegangenmenu bestellen voor een goede prijs! Erg lekkere wijn ook.

Niks veranderen, gewoon zo doorgaan.

C'est formidable!

Ina en Kees
15-5-2018

Een heerlijke camping, waar je lekker tot rust komt. Mooie omgeving, leuke wandelingen die je kunt maken in de omgeving of iets verder weg..

Veel roofvogels gezien, en genoten van de Charolais-koeien met 4 kalfjes die in het weiland achter onze caravan aan het grazen waren. We troffen het met het weer! Er werd volop gezwommen in het schone zwembad.

Een paar keer per week konden we in het restaurant eten...heerlijk, met prima wijn erbij.

We hebben twee fantastische weken gehad op la Chauvotte!

Fantastisch, we gaan zeker nog een keer.

Lynn
12-5-2018

Super lieve mensen, mooie kleine charmante camping, ruime plekken, lekker en mooi zwembad. Ideaal voor kleine kinderen, overzichtelijk door ruim uitzicht en een echt gesloten zwembad. Lekker gegeten voor een normale prijs. Ook onze lieve hond vond het er leuk. Schitterende omgeving en wij hadden lekker weer dat helpt!

La douce France

liesbet
10-5-2018

Heerlijke plek! Heel verzorgde en ruime tuin met speeltuintje en 2 zandbakjes voor de kleintjes. Het mooie zwembad is volledig omheind (niet met een ordinair hek maar volledig geïntegreerd (muurtje)) in de stijl van de aangrenzende gites. Wij verbleven in de chalet met een fantastisch overdekt terras! Alles TOP!

Camping om terug te komen.

Gerrit Jan en Ineke
9-5-2018

Geweldige camping met prachtig uitzicht.

Bijzonder vriendelijke eigenaren die echt hun best doen om het de gasten naar de zin te maken.

Mooie ruime plaatsen, goed sanitairgebouw, leuk zwembad.

Fijne omgeving om te wandelen en (sportief) te fietsen.

Prachtige plek!

Frank en Nathalie
5-5-2018

Een heerlijke plek voor wie houdt van natuur en rust!

Wij verbleven op de camping. Alle campeerders hebben ruime plaatsen en hebben uitzicht op de prachtige omgeving. De camping is natuurlijk maar er zit een uitstekende afwatering onder het terrein waardoor het ook na enkele regendagen geen modderpoel werd.

De bescheiden Nederlandse eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam.

Het sanitair is geen ‘grande luxe’ maar wel steeds schoon. Geen muntjes!

Het zwembad en terras was zeer mooi. Jammer dat het voor ons te koud was om te zwemmen.

De gites zagen er aan de buitenkant charmant uit en liggen aan de rand van de camping.

Wij hadden het heerlijk op La Chauvotte!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.