Camping La Chauvotte

Kleine hotelsWeer vandaag15°10°
Camping La Chauvotte
9,6

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

289 reviews over Camping La Chauvotte in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Mieke
26-7-2018

We hebben een heel leuk verblijf gehad op deze mooie camping. De staanplaatsen voor tent/caravan zijn zeer ruim. De camping is op alle vlakken goed verzorgd (staanplaatsen, sanitair, zwembad, ...). We konden ook steeds terecht bij de zeer vriendelijke uitbaters van de camping met vragen of voor tips betreffende uitstapjes. Indien gewenst, konden er elke morgen vers brood/croissantjes/... besteld worden en er waren ijsjes verkrijgbaar. Enkele avonden per week werden er frietjes of verse pizza's gemaakt en deze laatsten kon je opeten in de gezellige bistro. Je kon wel niet elke dag/avond iets gaan eten/drinken in deze bistro, maar dat vonden we eigenlijk niet erg. Er zijn enkele speeltuigen voor kinderen voorzien en aan het zwembad zijn bandjes aanwezig voor de kleinste zwemmers. Zeker ook dankzij deze mooie verblijfplaats hebben we enorm genoten van onze vakantie in Bourgondië!

Heerlijke vakantie op een fantastische plek!

Floris, Teske, Mees, Puck en Noor
24-7-2018

Wij hebben een fijne vakantie gehad op deze camping! Bij aankomst een zeer hartelijk ontvangst. Zeer ruime plek, heerlijk (chloorvrij) zwembad, heel veel vrijheid voor de kinderen om te spelen en als ouder geen zorgen om de veiligheid, speeltuintje, prima sanitair en heerlijk vers brood!

Omdat er zo veel gezinnen zijn, aan vriendjes/vriendinnetjes geen gebrek.

Kortom een heerlijke vakantie....wij gaan zeker terug komen!

Perfectie bestaat schijnbaar toch.

Ivo
23-7-2018

Dit was precies wat we zochten. Perfect voor ons, een vakantie in de natuur waar we volop van de omgeving hebben kunnen genieten. De chalet was erg aangenaam mede door de grote veranda. Daarnaast wordt deze camping geleid door uitermate lieve mensen die alles tot de puntjes voor je regelen.

Ongeëvenaard compleet

Fam Gering
22-7-2018

Hele nette kleinschalige camping met vriendelijke eigenaren die je het graag naar de zin maken in een prachtige omgeving met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. De kinderen hebben heerlijk rond kunnen rennen en zich gemakkelijk vermaakt. Met de veiligheid voor de kinderen wordt goed rekening gehouden zoals bij het omheinde zwembad. We hebben genoten van de verse broodjes elke dag en de pizza bij aankomst.

Te gek!

Anniek, Thomas en Daniël
22-7-2018

Geweldige tijd gehad. Ruime plekken, landelijk gelegen, heerlijk zwembad, elke dag vers brood voor de tent, twee keer per week tafelen met de gasten in de Bistro, en Hans en Anja zijn ontzetten gastvrij en lief. Mooie tochten gemaakt op de racefiets en de auto vol wijn van boeren uit de omgeving mee terug. We komen zeker nog een keer terug.

Wat een hartelijk contact leggen Hans en Anja. Zeer fijn welkom en de camping was wat ons betreft fantastisch! Prachtige plekken, mooie uitzichten, geweldig (chloorloos) zwembad met fijne ligbedjes in de schaduw. Sanitair is goed en schoon en als je iets nodig hebt staan deceigenaren graag voor je klaar! De sfeer op de camping is erg sociaal en relaxed en van de kookkunsten van Anja is het genieten in de bistro. Zoek je rust, maar geen totale afzondering en de mogelijkheid om leuk contact te leggen? Dan is dit je camping. Voor ouders & kinders ook zeer geschikt en veilig. De omgeving is ook zeker de moeite waard met mooie en/of uitdagende wandelingen. Autun is een mooi oud stadje met leuke bezienswaardigheden. Voor de wijnliefhebber is Beaune op een goed uur afstand (Route des Grand Cru’s rijden!). Als ik één kritiekpuntje mag geven: de doucheruimte mag iets ruimer.

Fantastische plek en aardige eigenaren!

Henk en Marjan Bellinga
14-7-2018

Een rustige camping, 10 plekken, 3 gites, een caravan die te huur is en een chalet in een prachtige omgeving. Alle campingplekken hebben vrij uitzicht. Het zwembad is heel schoon (geen chloor). De eigenaars zijn ontzettend aardig en willen dat hun gasten het naar hun zin hebben. Twee maal in de week kun je aanschuiven voor diner of pizza. In de omgeving kun je goed wandelen en er is veel te zien in de omgeving. Kortom zo’n plek waar je gewoon nog een keer naar toe wil gaan.

Meer als uitstekend

Jaan en Gerrit Poortvliet
10-7-2018

De camping is te mooi en de eigenaars te aardig dat het daar niet drukker is.Ook de omgeving Morvan Frankrijk is werkelijk schitterend. Het weer was fantastisch en daarom ook gebruik kunnen maken van het zwembad

Absolute aanrader!

Wim Meijer
3-7-2018

Heerlijke omgeving. Veel te bezoeken. Camping ligt prachtig en is mooi ruim opgezet. Zeer verzorgd, schoon en smaakvol. Zwembad geweldig, zeker ook met het warme weer. Ideaal: je kunt een caravan huren. Alles staat klaar en toch de beleving van het kamperen. Eigenaren weten wat gastvrijheid is!

Garantie voor een heerlijk verblijf

Inez & Ton
3-7-2018

Een prachtige plek, in het zuidelijkste puntje van de Morvan. Het beheerders echtpaar, Anja en Hans, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Regelmatig bakken ze pizza’s voor de gasten en frites (bijv voor bij je bbq). Wij hebben nog nooit zulke lekkere frites gegeten als die van Hans. Het zwembad is een kers op de taart. Werkelijk af; onderwaterverlichting, een jetstream en ongechloord, zuiver water. Ruime plaatsen met mooi uitzicht. Net sanitair. Leuke plaatsen in de omgeving zoals Beaune en Autun. En de Gallische opgravingen van Bibract op fietsafstand. De plekken bieden geen schaduw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.