Camping La Chauvotte

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

Contact

319 reviews over Camping La Chauvotte

• 2019
    10Marjolein Douma22-06-2019

Een fantastisch plekje om tot rust te komen.

Voor ons was dit de vierde keer dat we bij Hans en Anja van zoover camping La Chauvotte in la Grande Verriere neer streken om tot rust te komen. Mooie wandel en fietstochten gemaakt en als het daar te warm voor was lekker poedelen in het zwembad waar het water van zeer goede kwaliteit was namelijk gevuld met bronwater! Ook deze keer hebben we weer genoten van het heerlijke eten. Voor ons zeer zeker blijven we hier na toekomen. Hans en Anja erg bedankt hiervoor!

Peter en Marjolein Douma

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Stefaan en Martine16-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Topcamping op alle gebied. Prachtige locatie, zeer vriendelijke eigenaars, altijd Klaar om te helpen, broodservice 5 sterren , wij komen zeker terug! Dank u wel Anja en Hans. Le

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wim Schell28-05-2019

Fantastisch.

Heerlijk rustige camping met gites en chalet. Prachtig gerenoveerde gebouwen in de stijl van de streek. Sympathieke eigenaren die altijd voor je klaar staan.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10J.C. Kwakernaak21-05-2019

Adres om te onthouden!

Twee weken genoten in gite La Vieille Maison! Wat een prachtige gite is dit, sfeervol ingericht en zeer compleet. Je voelt je hier meteen thuis. In de omgeving was veel te doen (een bezoek aan Bibracte, wandelen, vissen, winkelen, leuke restaurantjes). Er zijn twee molens vol folders met allerlei tips, dus je kunt écht elke dag iets anders ondernemen in de omgeving. Op de camping staat nu een grote boekenkast, met een leuke collectie boeken (thrillers/detectives, romans, literatuur, boeken over Frankrijk). Op een regenachtige dag is het super dat je hier een leuk boek mag uitzoeken! De collectie breidt zich ook steeds meer uit, want sommige gasten laten zelf een of meer boeken achter voor volgende gasten. Verder was de wifi zeer goed. Mijn vrouw moest nog werk afmaken van haar school, en dankzij de snelle internet verbinding lukte dat vlot. Ook de broodservice hebben wij zeer gewaardeerd. La Chauvotte is een plek om vaker te bezoeken!

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Mascha09-04-2019

Niets bijzonders

Afgelopen zomer op deze camping geweest. Wij gaan altijd af op reviews en goede beoordelingen op zoover maar in dit geval begrijp ik de hoge score echt niet. Camping is niets bijzonders. Gewoon een groot (dor)veld met aan de zijkant kampeerplaatsen. Speeltuintje recht voor de plekken. Zeer klein zwembad. Vrijwel geen schaduw. Een aantal dagen eerder vertrokken. Eigenaresse amper gezien of gesproken. Er zijn zoveel mooiere kleine campings in Frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    10Xander09-11-2018

Nooit meer naar huis :)

Het was goeie en mooi gelegen camping, wij konden ons hier prima vertoeven en lekker genieten van de rust. Omgeving die vooral uitnodigt om te wandelen en daar houden we van! lekker zwembad na een grote wandeling een frisse duik te nemen. de faciliteiten waren ook erg goed niks op aan te merken. de eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. en niet te vergeten hele goeie WIFI voorzieningen! :) wij zouden het liefst altijd blijven zo mooi en aangenaam dat het daar is (nooit meer naar huis) kortom wij gaan zeker terug komen en voor andere een goeie aanrader.

Gereisd met partner in april 2018

• 10fam. Ridder29-10-2018

Je kampeert er zoals kamperen bedoeld is.

Je moet jezelf kunnen vermaken. Je moet bereid zijn nauwkeurig je afval te scheiden als je het wegbrengt.

• 10Tijn de Vos 23-10-2018

Knus.

je moet de pizza's is proefen die zijn echt lekker en bij het dorpje in de buurt

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Rob & Hetty29-09-2018

Gewoon echt goed!

Fijne, rustige camping met 8 grote plaatsen en 4 te huren vaste accommodaties. Verzorgd sanitair en heerlijk zwembad. Wat ons betreft zijn de hoge beoordelingen terecht. Anja toont zich een goede gastvrouw, bereidt heerlijke pizza’s en bakt 1x per week voor de liefhebber frites. De bistro werd, gelet op het lage aantal gasten in onze periode niet gebruikt. De omgeving biedt genoeg om te ondernemen. Kortom; een echte aanrader!

• 10Joke & Kees21-09-2018

Prima stek, absolute aanrader!!

Het betreft een kleinschalige, zeer rustige camping, met een uitstekend voorzieningen niveau: -Ruime plaatsen, gedraineerd!, -WIFI absoluut top, overal op de camping! -Het zwembad. Mooie locatie met vanaf alle plaatsen uitzicht. Omgeving die vooral uitnodigt tot wandelen. Vriendelijke, gastvrije eigenaren, die het geheel met veel inzet en liefde hebben vormgegeven. Daarbij elke ochtend het brood bij de tent gebracht, en aantal keren per week wordt pizza of een 3-gangen menu gepresenteerd. Enige opmerking van belang: er is weinig schaduw. Dus Tarp of parasol kan geen kwaad.

Camping La Chauvotte info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats