Camping La Chauvotte

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°
Camping La Chauvotte
9,6

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

289 reviews over Camping La Chauvotte in het Nederlands

Helemaal top!

Albert
26-8-2018

Wij hebben vorige week een heerlijke tijd gehad op La Chauvotte. Een kleine camping, met acht plaatsen, maar heel veel goede faciliteiten. Prachtige ruime plaatsen, superschoon sanitair en een heerlijk zwembadje. Aan veel kleine details is gedacht. Zeep bij de wastafels, altijd toiletpapier aanwezig etc. De eigenaren gaan heel ver om het iedereen naar de zin te maken. 's ochtends worden de bestelde broodjes bij de tent gebracht!

Zaterdag pizza avond, maandag frietjes, en donderdags een heerlijk driegangen diner in de bistro. Boodschappen doe je bij een klein supermarktje in St. Leger (ca 6 km) of bij een van de grote supermarkten in Autun (ca. 15 km).

Deze camping is vooral geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen en voor stellen zonder kinderen. Voor tieners is hier echter weinig te beleven, tenzij ze van rust en natuur houden....

Een absolute aanrader dus!

Boven verwachting!

Marlien
26-8-2018

Wat een heerlijke plek! Mooie en ruime staanplaatsen, een mooi zwembad, lieve eigenaren, meerdere keren per week kan je eten afhalen of opeten in bistro. In de omgeving veel wandelmogelijkheden die ook te doen zijn met jonge kinderen. Wij komen hier zeker terug!

Droomplek

Suzanne en Marco
25-8-2018

Wat hebben we ons gast gevoeld. Als je persoonlijk welkom wordt geheten wanneer je net je auto uit je stapt bij aankomst, dan voel je je echt welkom.

Gedraineerde plekken, ruim opgezet, schoon sanitair, mooi zwembad, elke morgen lag je broodbestelling op je te wachten voor je tent, de heerlijke pizza's van Anja, de Franse patat op Nederlandse manier gebakken en de stilte 's avonds die alleen verstoord wordt door de aanwezigheid van krekels. Hans en Anja hebben een droomplek in een prachtig deel van Frankrijk. En door hun inzet hebben wij een droomvakantie gehad.

Een aanrader

femke
21-8-2018

Ontzettend leuke week gehad hier. De camping is niet groot en dit was voor onze kinderen eigenlijk heel prettig, want ze konden lekker her en der spelen zonder kwijt te raken. Verder is het erg rustig, op een fijne manier. 's Nachts is het heerlijk stil. De eigenaars zijn aardig en geven persoonlijke aandacht, doen echt hun best met je mee te denken en te zorgen dat je het leuk hebt. Een paar keer per week kun je eten op de camping, dit was lekker en gezellig. Het zwembad is zonder chloor, wat prettig is, en goed schoon met fijne ligbedden en tafel om lekker in de schaduw een spelletje te spelen of lezen. Het sanitair is van hele goede kwaliteit en schoon, het is niet heel groot, maar groot zat. Toen we er zaten was het echt overal in Europa extreem heet, en de bomen die er staan moeten nog wat meer groeien, dus we misten wel wat schaduw. De camping ligt wel wat afgelegen maar erg mooi.

Aanrader!

Karlijn
19-8-2018

Het meeste is in alle reviews al gezegd. Het is een hele leuke, kleinschalige camping met heel gastvrije eigenaren. Ze doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken en te helpen waar dat kan.

Wij hebben enorm genoten van onze vakantie, mede dankzij de aanwezigheid van het zwembad!

Op de camping is niet veel schaduw, wij hebben daarom ter plekke nog een tarp gekocht.

Heerlijke plek

Suzanne
16-8-2018

Wat een heerlijke plek om te vertoeven. Anja en Hans zijn heel gastvrij , behulpzaam en vriendelijk. Zij hebben een heerlijke plek gecreëerd voor jong en oud. Wij hebben gebruik gemaakt van de huurcaravan. Deze is heel compleet ingericht en ruim genoeg. Kortom... een heerlijke vakantie.

Echt vakantie!

Marlies en Karel
13-8-2018

Wat een heerlijke week hebben we gehad bij Hans en Anja, een warm welkom, super gastvrij, lief voor de kids en een mooie plek! Gezellige en leuke mensen ontmoet en we komen volgend jaar zeker weer terug!

Heerlijke camping!

Wouter en Anneke
13-8-2018

Het meeste zal al gezegd zijn over deze hele fijne kleinschalige camping in een erg mooie omgeving. Grote campingplekken. Elke ochtend vers stokbrood bij je tent gebracht. Mooi zwembad met fijn terras. Schoon sanitair. De bistro op de camping maakt de afwezigheid van restaurantjes op loopafstand helemaal goed. En last but not least: de wifi is super ;-) .

Ga zo door!!

Dirk Leontien Merijn en Thomas
12-8-2018

Heerlijke camping, hele fijne weken gehad! Alle lovende woorden van andere reviews kloppen helemaal, weinig aan toe te voegen. Anja en Hans bedankt voor jullie gastvrijheid! De huurcaravan is ons erg goed bevallen, vooral in combinatie met de ruime voortent en de grote boom tegenover ons plekje die lekker schaduw gaf.

Prachtig plek!

Susan
9-8-2018

Enkele dagen verbleven op deze fantastische camping. Zoals ook alle voorgaande jaren waren Hans en Anja zeer gastvrij, behulpzaam en altijd gezellig. Wat is dit een prachtige en fijne plek! Volop natuur, een mooi zwembad, veel ruimte en gezellige gasten. We komen zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.