Camping La Chauvotte

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

Contact

326 reviews over Camping La Chauvotte

• 10Verheij02-08-2020

Fantastisch!!

Ons gezin, samen met opa en oma hebben hier een fantastisch verblijf gehad. Ontzettend gastvrij onthaald en dat bleef tot en met het vertrek. Zulke vriendelijke, behulpzame eigenaren. Een gemoedelijke, gezellige en relaxte sfeer op de camping. Heel kleinschalig, wat we heel fijn vonden. Het zwembad was heerlijk, niet te druk, op sommige momenten hadden we het zelfs voor ons zelf. Heerlijke pizza's gegeten in de bistro op de camping. Kortom geweldig genoten!!!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Familie Bijl25-07-2020

Wat was het weer heerlijk. We zijn inmiddels weer bijna in Nederland, maar genieten nog na van de heerlijke weken bij Hans en Anja op de camping. Wat een fijne plek om te zijn. Door Corona waren de bistro-avonden wat anders ingericht dan normaal en hadden we keuze uit een aantal heerlijke pizza’s. Vooral die met zalm en kaas vonden wij een aanrader. Zwembad en Sanitair top, altijd schoon. Grote plek, lekker ruim, geen moeite met 1,5 Meter afstand houden. Maar vooral een dikke 10 voor de gastvrijheid van Hans en Anja. ‘S ochtends worden de broodjes met de kruiwagen aan je tent bezorgd, liever patat dan pizza: ook geen probleem! Ze doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen en dat is weer helemaal gelukt dit jaar. Hele dikke aanrader!!!

• 9Hoedemaker23-07-2020

Hier kom je tot rust!

Kamperen op La Chauvotte is heerlijk. Rust, ruim, schoon sanitair. Er is goede WiFi, wat voor de oudere kinderen mogelijk weer belangrijk kan zijn... Het goed onderhouden zwembad is super om een dagdeel aan te vertoeven terwijl de kinderen zich vermaken in het zwembad. Niks luxe ( glijbanen of wat dan ook), maar wel schoon en zonder chloor erin ( word gereinigd met UV). Er staan heerlijke ligbedden aan het zwembad! We zijn er nu twee keer geweest en wij sluiten een derde keer niet uit.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Barry, Paula en Robin21-07-2020

Super!

Heerlijke plek om een fijne vakantie te vieren. Mooie kleinschalige camping met hele vriendelijke eigenaren Hans en Anja hebben het ontzettend goed voor elkaar en zijn erg betrokken. Onze zoon van 7 heeft er hele fijne dagen gehad. Leuke extra’s zijn de frites avond en de pizza avond. Mooie omgeving om uitstapjes te doen.

• 10Greet20-07-2020

Heerlijk verblijf gehad!

We hadden een prachtig verblijf in onze gîte! Alle comfort was aanwezig. Heerlijke camping om te verblijven met kinderen. Ook de mogelijkheid om een pizza of frietjes te bestellen was een leuk extraatje. Hans en Anja zijn superlieve mensen die je met veel plezier tips geven over de omgeving. Een aanrader!!

• 10Natasja14-07-2020

Top camping en gites

Wat een heerlijke plek is dit! Prachtige kleine camping met 3 gites en een mobile home. Wij zaten in gite La Bergerie en deze was echt van alle gemakken voorzien. Mooie keuken met alles erop en eraan. 2 slaapkamers met heerlijke bedden en frisse dekbedden. 2 luxe badkamers met handdoeken die heerlijk roken. Een tuin met houten tuinmeubilair en ligbedden. Een heel mooi zwembad. Ontzettend aardige eigenaren die ook nog eens lekkere pizza's en frietjes bakten. In de omgeving prachtig gewandeld/geklommen en geklauterd in de gorges de canches en naar het klimpark in Givry geweest. Kortom een heerlijke week gehad! Aanrader!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Rianne13-07-2020

Wat een heerlijke plek

Voor de 3e keer bij La Chauvotte gekampeerd....wat een fantastische plek om te zijn...de rust ..de mooie wandel omgeving en de meer dan vriendelijke eigenaren Hans en Anja. Mooie camping plaatsen, groot en vlak...we hebben 12 dagen genoten....De Morvan net onder de Bourgogne. Gewoon super.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Chiel18-11-2019

Zeer mooie kleinschalige camping in een rustige omgeving in de Bourgogne. Ruime gedraineerde kampeerplekken en een sfeervol, schoon sanitair. Prettige, persoonlijke benadering door Hans en Anja . Heerlijk chloorvrij zwembad waar het goed toeven is. In de omgeving kun je fijn wandelen en fietsen (Wel heuvelachtig. Met een E-bike wel te doen). Voor iedereen die zoekt naar rust, kleinschaligheid en een sfeervolle, zeer goed onderhouden camping, is dit absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rita en Jan Groenewoud05-10-2019

Ons verblijf van 4 week was zonder meer uitstekend

Rustige ligging ,goed bereikbaar en zeer ruime plaatsen met weids uitzicht. Anja en Hans bieden goed gastheerschap en weten wat een kampeerder zoals wij belangrijk vinden. Uitstekende broodservice voor normale prijzen . Goede WiFi ontvangst op de kampeerplek en uitstekende table d’hote zelfs in het naseizoen. Kortom voor ons een aanrader .

Gereisd met partner in september 2019

• 10Luuk en Hilde.23-09-2019

Zelden zo een fijne rustige camping meegemaakt. Zeer vriendelijke eigenaresse. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2019

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats