Camping La Chauvotte ****

Review geschreven door N.C.M. Veening

Fenomenaal!

N.C.M. Veening,
10-9-2018

Wij komen hier nu al heel wat jaren bij Hans en Anja op La Chauvotte. Soms zitten er één of twee jaren tussen dat wij hier niet zijn.

Maar iedere keer als we komen hebben Hans en Anja het nóg mooier gemaakt en dat terwijl het al meer dan perfect was.

De gites zijn prachtig, met alles erop en eraan. Het zwembad is chloorvrij, dat is zo'n groot voordeel! Er is tevens een toilet en een douche voor mindervaliden gemaakt.

Bij Hans en Anja voelt het vanaf het eerste jaar dat wij hier komen als "thuiskomen". Oprechte interesse in de mensen die hun La Chauvotte aandoen.

Vanaf 21:30 is het heerlijk stil en kun je genieten van het echte donker, de geluiden van de dieren in het bos en van een waanzinnig mooie sterrenhemel.

De plekken van deze camping zijn ruim, zo ruim dat het moeilijk is om elders iets vergelijkbaars te vinden.

Het eten in de bistro is heerlijk!

Dank lieve Hans en Anja, voor de mooie tijd, de fijne gesprekken én de fijne plek!