Camping La Chauvotte ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Theo en Ellen

Gastvrijheid! Rust! Schoon sanitair!

Theo en Ellen
5-9-2018

Als je van rust, natuur en kleinschaligheid houdt en van schoon sanitair, dan zit je hier helemaal goed! De hele dag zie je roofvogels cirkelen in de lucht boven je, 's avonds koelt het heerlijk af, ook als het overdag heet is. Het sanitair is netjes en schoon! De eigenaren, Anja en Hans, zijn hele fijne, hartelijke mensen die ook heel lief zijn voor de kinderen. Het zwembad is veilig afgesloten voor de kleintjes en alleen toegankelijk met behulp van een volwassene of groter kind. Er staan speeltoestellen op het veld en bij het zwembad staan een voetbaltafel, een pingpongtafel en een grote tafel waar je lekker in de schaduw spelletjes kunt doen. Twee keer in de week is er een pizza-avond, één keer in de week kun je frietjes halen en soms is er een bistro avond. Voor dagjes uit zijn de meeste plekjes wel op afstand. Maar wij vonden het hier zo fijn dat we hier 4 jaar op rij zijn geweest!