Camping La Chauvotte

9,6

5 reacties Camping La Chauvotte

sta caravan

Judith Blokzijl, 30-10-2016
heeft u ook mobile homes te huur?
0 reacties

Hond?

Anita Drijver, 11-5-2014

Wij nemen voor het eerst onze hond mee op vakantie en zoeken een rustige camping waar we vooral in de omgeving veel willen wandelen. Zijn honden toegestaan?

Het ziet er prachtig uit allemaal!

Last van de weg ?

Anne, 19-9-2013
De weg ligt langs de gite.. Is dit een drukke weg ?
1 reactie

vraag over hoge score op zoover

erik, 24-7-2013

Ik wil het geloven, maar heb er een beetje moeite mee.

Een score die ver boven de rest van de campings ligt, maar klopt die score wel.

Krijg je korting als je op Zoover hoge punten geeft of is het echt zo leuk, op de foto's bijvoorbeeld zie ik niet echt iets speciaals. Is het voor jongeren? Is het leuk voor kleine kinderen?

Vertel mij of beter nog ons als gezinnetje, waarom wij die kant op zouden moeten komen.

pubers

Daphne de Wijs, 25-10-2012
Wie weet of er ook kinderen in de leeftijd 12 en 15 jaar op de camping komen. Is het voor hen ook leuk? wij houden niet van een disco, maar als er geen leeftijdsgenootjes zijn, dan is de vakantie niet geslaagd.
2 reacties