6 vragen over Camping La Chauvotte

• Wendy, 16-01-2019 Rapporteren

Tent en gravel?

Tentkampeerders op La Chauvotte; ik lees dat alle plaatsen een gravel ondergrond hebben, ik zie dat ook op de foto's. Ik maak me zorgen over beschadigingen aan de kuip/vaste grondzeil van de tent en om het comfort. Wat zijn jullie ervaringen? Bedankt alvast!

• Judith Blokzijl, 30-10-2016 Rapporteren

sta caravan

heeft u ook mobile homes te huur?

• Anita Drijver, 11-05-2014 Rapporteren

Hond?

Wij nemen voor het eerst onze hond mee op vakantie en zoeken een rustige camping waar we vooral in de omgeving veel willen wandelen. Zijn honden toegestaan? Het ziet er prachtig uit allemaal!

Luuk Niessen, 18-06-2014

Wij hadden onze border terrier Scooby bij ons die het prima naar zijn zin had. Scooby had na een verblijf van twee dagen een klein ongelukje dat mede door toedoen van de camping eigenaren perfect behandeld is geworden

• Anne, 19-09-2013 Rapporteren

Last van de weg ?

De weg ligt langs de gite.. Is dit een drukke weg ?

Luuk Niessen, 18-06-2014

Het is beslist geen drukke weg. Afgezien van agrarisch verkeer wordt er wel hard gereden door de enkele passant en is het beslist oppassen.

• erik, 24-07-2013 Rapporteren

vraag over hoge score op zoover

Ik wil het geloven, maar heb er een beetje moeite mee. Een score die ver boven de rest van de campings ligt, maar klopt die score wel. Krijg je korting als je op Zoover hoge punten geeft of is het echt zo leuk, op de foto's bijvoorbeeld zie ik niet echt iets speciaals. Is het voor jongeren? Is het leuk voor kleine kinderen?

Vertel mij of beter nog ons als gezinnetje, waarom wij die kant op zouden moeten komen.

wr, 30-07-2013

Ik krijg (zover ik weet :-)) geen korting van Zoover... Wij waren, met jonge kinderen, op zoek naar rust. En als je dan als moeder ook echt, door én de schone accomodatie, als ook de rustige camping ook echt rust krijgt ben je verkocht! Eigenaren zijn vriendelijk, hebben alle gebruikelijke 'ergenissen' (koud water, muntjes in de douche, vuil sanitair...) getackeld waardoor je echt nergens rekening mee hoeft te houden. Ben je op zoek naar veel mensen, veel kinderen, animatie, glijbanen, livemuziek, ja dan ben je hier niet aan het goede adres! Wil je echt tot rust komen en kunnen de kinderen zich ook vermaken zonder animatie, dan raad ik je echt aan eens te boeken!

• Daphne de Wijs, 25-10-2012 Rapporteren

pubers

Wie weet of er ook kinderen in de leeftijd 12 en 15 jaar op de camping komen. Is het voor hen ook leuk? wij houden niet van een disco, maar als er geen leeftijdsgenootjes zijn, dan is de vakantie niet geslaagd.

Harro van Staverden, 16-12-2012

Hoi, kinderen in de leeftijd 12 en 15 jaar hebben wij één week van de drie weken aangetroffen. Jongere kinderen zijn duidelijk in de meerderheid.

daphnejoost, 16-12-2012

Bedankt. Wij hebben inmiddels een andere camping gereserveerd.