Géén boekingskosten

• 8.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

361 Reviews over La Chauvotte

• 8Adriana20-06-2022

Fijne kleine camping

Heerlijk om hier te staan, te wandelen en te fietsen. Komen zeker nog een keertje terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Menko Wiersema08-06-2022

Mooie kleine camping in authentieke omgeving.

La Chauvette is een kleine mooi gelegen camping in een zeer authentiek landschap. Om de camping zongen Wielewaal en Nachtegaal om het hardst. Met in de nacht de Bosuil en bijna vijftig vogelsoorten als IJsvogel, Grauwe Klauwier, Draaihals, Cirl Gors en Zwarte en Rode Wouw rond de camping. Veel wandel- en fiets mogelijkheden vanaf de camping en daarna het zwembad in.

• 10Ina en Kees02-06-2022

Gouden Zoover-award winnaar....dik verdiend!

Camping La Chauvotte is terecht al vele jaren bekroond met een Gouden Award van Zoover! Alles wat je zoekt om een fantastische vakantie te beleven vind je hier. Rust, natuur, ruimte, prachtige wandelingen, leuke steden om te bezoeken, een zwembad zonder chloor.... Er zijn mappen en folders met tips over bezienswaardigheden in de regio, voor jong en oud en handige wandelkaarten voor diverse wandelingen in de buurt. De broodservice elke ochtend is uniek, en wij hebben ook genoten van het eten in de bistro op de camping. Ook fijn dat er een grote boekenkast staat waar de gasten kunnen kiezen uit een groot aanbod aan boeken! Overal op de camping werkt de wifi prima! Wij hebben enorm genoten hier en komen beslist weer terug!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Guido17-05-2022

Paradijs

Wat een prachtige plek. Slechts 8 plaatsen voor camper/caravan maar wat een ruimte rondom. Groot en verwarmt zwembad met voldoende ligstoelen. We hebben genoten van de frietjes maandagavond. Hier kom je echt tot rust. En dan heb je natuurlijk de omgeving zelf. Wij hebben er een mooie wandeling gemaakt met behulp van de stafkaart die we meekregen van Anja, de eigenares. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Johan en Inez Doornenbal16-05-2022

Heerlijk.

Prachtige landelijke omgeving. We waren er in het voorjaar: de lucht gevuld met heerlijke kruidige geuren. Super rustig, landelijk en relaxed. Ongeveer een uur rijden van de wijngaarden (Bourgogne). Wanneer we weer in de buurt zijn gaan we langer dan 1 nacht!

• 9Fam. Jacobs06-05-2022

Fantastische gites en camping!

We hebben genoten van deze fantastische plek in het mooie natuurpark de Morvan. We zaten in een van de mooie hotels die van alle gemakken zijn voorzien. In de grote tuin zaten we lekker in het zonnetje, we hebben zelfs gezwommen in het goed onderhouden zwembad. Ook lekkere pizza's gegeten in de bistro. Leuke uitstapjes gemaakt in de Morvan en naar Autun en Beaune. De warme gastvrijheid van Anja maakte onze vakantie hier helemaal compleet.

• 9Eetgelegenheden
  • 10fam.Couwenberg05-05-2022

fantastische parel van een kleinschalige camping

Kleinschalige camping, zeer vriendelijk beheer, dagelijkse broodservice, 1x per week patat, 1x per week pizza, 1x per week open vuurplaats, ruime staplekken, veel zon, zwembad, speeltuin, en alles prima onderhouden en schoon! Wij stonden er als 65 plusser 2 dagen prima! Maar ook voor gezinnen zeer geschikt. Er is ook de mogelijkheid pm een gite te huren. Bovendien hebben we genoten van de nachtegaal die de hele nacht heeft gezongen. Prachtige omgeving om te wandelen, fietsen (met ondersteuning) in dit parc national.

• 10Fam. Warmelink03-05-2022

Geweldig!

Een plekje uit duizenden! Als je houdt van rust, natuur, kleinschaligheid, gastvrijheid, luxe en gezelligheid, is dit de ideale plek voor een heerlijke vakantie. Zowel de camping als de gîtes zijn absolute aanraders. Het is iedere keer weer genieten hier!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Dhr Jansen02-05-2022

Geweldig

Geweldige mooie / rustige camping in prachtige omgeving

• 8Steenbakkers29-10-2021

Precies zoals een camping moet zijn!

Hans en Anja, twee zeer vriendelijke eigenaren. Ze helpen je met alles.. Toen onze zoon een huisarts nodig had en we daarna naar de apotheek moesten, is Hans zelf meegereden met de auto!

In de avond een kampvuur, heerlijke pizza's, fantastische biefstuk. Kinderen die gemakkelijk met elkaar spelen, schoon sanitair.

Voor ons heeft deze camping alles wat wij nodig hebben.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar