Camping La Chauvotte

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

Camping La Chauvotte (La Grande-Verriere) is een ideale plek voor wie houdt van kleinschalig en persoonlijk. Er zijn acht ruime staanplaatsen en eigenaren die het gezellig maken. Zo bereiden zij dagelijks verse pizza's in de bistro en bezorgen ze broodjes bij je staanplaats. Ook is er een zwembad. In Autun (20 minuten rijden) vind je een markt.

Contact

319 reviews over Camping La Chauvotte

• 2019
    10Chiel18-11-2019

Zeer mooie kleinschalige camping in een rustige omgeving in de Bourgogne. Ruime gedraineerde kampeerplekken en een sfeervol, schoon sanitair. Prettige, persoonlijke benadering door Hans en Anja . Heerlijk chloorvrij zwembad waar het goed toeven is. In de omgeving kun je fijn wandelen en fietsen (Wel heuvelachtig. Met een E-bike wel te doen). Voor iedereen die zoekt naar rust, kleinschaligheid en een sfeervolle, zeer goed onderhouden camping, is dit absoluut een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Rita en Jan Groenewoud05-10-2019

Ons verblijf van 4 week was zonder meer uitstekend

Rustige ligging ,goed bereikbaar en zeer ruime plaatsen met weids uitzicht. Anja en Hans bieden goed gastheerschap en weten wat een kampeerder zoals wij belangrijk vinden. Uitstekende broodservice voor normale prijzen . Goede WiFi ontvangst op de kampeerplek en uitstekende table d’hote zelfs in het naseizoen. Kortom voor ons een aanrader .

• 10Luuk en Hilde.23-09-2019

Zelden zo een fijne rustige camping meegemaakt. Zeer vriendelijke eigenaresse. Wij komen zeker terug.

• 9Charlaine & Sven16-09-2019

Rustgevende camping

Kleine camping, persoonlijke aandacht, broodjes worden elke ochtend vers afgeleverd bij de tent. Ligt centraal en is een uur rijden van mooie lokaties waaronder Beaume, Dijon. Rustgevende camping met een perfecte service! Komen er graag terug

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Wil Steenbergen15-09-2019

Prima

Leuke kleine camping. Gastvrije eigenaars Anja en Hans. Anja kookt ook voor de gasten en Hans bakt 1x per week patat. Mooie omgeving. Zwembad prima. Goed sanitair maar weinig schaduwplekken .

• 9Niek & Wendy10-09-2019

Knus, gastvrij en goed verzorgd

We hebben een erg fijne week in het Chalet gehad op Camping La Chauvotte. Op de sfeervolle veranda konden we prima zitten, ontbijten, loungen en heeft onze dochter van 1 jaar zich prima vermaakt. Sochtends werden er broodjes verzorgd, en de avonden dat me meegegeten hebben in de Bristro waren ook goed verzorgd. Erg kindvriendelijk, overal was aan gedacht, kinderbedje, kinderstoel, babybadje, zwembandje. Kleinschalige camping, waardoor gasten onderling makkelijk met elkaar in contact kwamen. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Annemarel & Bart31-08-2019

prachtig, rustig, verzorgd, kleinschalig, gastvrij

Vorige week hebben wij 3 nachtjes op deze prachtige camping verbleven. We kwamen aan op de bonnefooi en onze verwachtingen werden meteen overtroffen. Wat een mooie verzorgde en gezellige kleinschalige camping! Als stelletje zonder kinderen kregen wij een heel mooi plekje met prachtig uitzicht toegewezen. Hans en Anja zijn super gastvrij en hebben ons leuke tips gegeven voor hardlopen en wandelen in de omgeving. De broodjes die iedere ochtend op de plek bezorgd werden waren erg lekker! Fijn zwembad om lekker in af te koelen en het sanitair was erg schoon! Het was jammer dat we weer naar huis moesten maar we willen graag een keer terugkomen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Nicky de Vos28-08-2019

Heerlijke rust (met jonge kinderen)

Echt een heerlijke plek. Erg rustig, een fijn overzicht en een heerlijke bistro op z'n tijd. De eigenaren Hans en Anja zijn altijd beschikbaar, in voor een praatje en staan klaar met raad en daad. We waren er voor de 3e keer op rij met 2 jonge kinderen (3 en 7) en wederom was het heerlijk. Zowel voor ons als voor de kinderen.

Houd wel rekening met een fris zwembad (temperatuur, wen je wel aan) en evenzo frisse nachten (warme kleren mee of dekentje). De nachthemel is prachtig overigens in Celle de Morvan en fietsen kan je er magnifiek.

NB: sanitair is net uitgebreidt met een extra douche- en toiletruimte. Was niet persé nodig, maar wel erg prettig :).

• 10Harrie27-08-2019

Briljant

Ontspannen, vriendelijk, gezellig en bovenal gastvrij. Fijn zwembad, zonder chloor. Kinderen spelen erop los. Heerlijk gegeten in bistro. Hele rustige en mooie omgeving (wandelen/hardlopen). Werkelijk niets tekort gekomen. Kan er niet meer van maken.

• 10Lotte25-08-2019

Geweldig!

We hebben hier een paar dagen gekampeerd. Zeer ruime plekken, mooi uitzicht, leuk speeltuinje en mooi zwembad. Snachts een prachtige sterrenhemel! Hans en Anja zijn bijzonder vriendelijk en heel gastvrij! Hier gaan wij nog een keer naartoe!

Camping La Chauvotte info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats