Camping La Chauvotte

9,6

263 reviews over Camping La Chauvotte in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Fantastische plek en aardige eigenaren!

Henk en Marjan Bellinga
14-7-2018

Een rustige camping, 10 plekken, 3 gites, een caravan die te huur is en een chalet in een prachtige omgeving. Alle campingplekken hebben vrij uitzicht. Het zwembad is heel schoon (geen chloor). De eigenaars zijn ontzettend aardig en willen dat hun gasten het naar hun zin hebben. Twee maal in de week kun je aanschuiven voor diner of pizza. In de omgeving kun je goed wandelen en er is veel te zien in de omgeving. Kortom zo’n plek waar je gewoon nog een keer naar toe wil gaan.

Meer als uitstekend

Jaan en Gerrit Poortvliet
10-7-2018

De camping is te mooi en de eigenaars te aardig dat het daar niet drukker is.Ook de omgeving Morvan Frankrijk is werkelijk schitterend. Het weer was fantastisch en daarom ook gebruik kunnen maken van het zwembad

Absolute aanrader!

Wim Meijer
3-7-2018

Heerlijke omgeving. Veel te bezoeken. Camping ligt prachtig en is mooi ruim opgezet. Zeer verzorgd, schoon en smaakvol. Zwembad geweldig, zeker ook met het warme weer. Ideaal: je kunt een caravan huren. Alles staat klaar en toch de beleving van het kamperen. Eigenaren weten wat gastvrijheid is!

Garantie voor een heerlijk verblijf

Inez & Ton
3-7-2018

Een prachtige plek, in het zuidelijkste puntje van de Morvan. Het beheerders echtpaar, Anja en Hans, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Regelmatig bakken ze pizza’s voor de gasten en frites (bijv voor bij je bbq). Wij hebben nog nooit zulke lekkere frites gegeten als die van Hans. Het zwembad is een kers op de taart. Werkelijk af; onderwaterverlichting, een jetstream en ongechloord, zuiver water. Ruime plaatsen met mooi uitzicht. Net sanitair. Leuke plaatsen in de omgeving zoals Beaune en Autun. En de Gallische opgravingen van Bibract op fietsafstand. De plekken bieden geen schaduw.

Supereigenaren! Met passie voor hun werk

Fam de Wit
14-6-2018

Voor dat ik de loftrompet ga afsteken over dit pareltje in de Morvan,wil ik ten zeerste vermelden dat de eigenaren Hans en Anja ons zeer verrast hebben met hun hulpvaardigheid en echte vrije camping mentaliteit , bij aankomst mochten we op gemak een plaats uitzoeken ,men denkt hier niet in hokjes of lijstjes,helaas is ons de pech overkomen dat we een dokter moesten bezoeken en Hans heeft ons hierbij vergezelt naar een bevriende Nederlandse huisarts. Tot overmaat van ramp was een bezoek aan ziekenhuis noodzakelijk en ook daar heeft de eigenaar ons urenlang bijgestaan. Zelfs zo lief dat zijn vrouw mij later nog broodjes en koffie heeft bezorgd om het lange wachten aangenaam te maken.ondertussen liet hans mijn achtergelaten hond uit en paste op onze spullen.Ik wil hun daarvoor oprecht danken!! Een groot compliment !!!het is zeer kleinschalig met maar( gelukkig ) 8 plaatsen ,alle foto’s zeggen genoeg, Tien met griffel!

Prachtige kleine camping met fantastisch uitzicht.

Leon en Marie José
13-6-2018

We hebben 1 week in mei met onze caravan bij Anja en Hans op een prachtige plaats gestaan. Camping met prachtige omgeving in combinatie met veel cultuur. Sanitair super schoon en super zwembad. Gastvrijheid uitstekend. Wat ons betreft een aanrader en zeker aan te bevelen zeker ook gezien de kookkunst van de gastvrouw.

Super camping!

Carin Weijers
5-6-2018

Na heel wat super vakanties op la Chauvotte wederom een hele fijne vakantie gehad. Voor Anja en Hans is niets te veel om het de gasten naar de zin te maken. Heerlijk gegeten in de bistro! Super gezwommen in het zwembad zonder chloor en heel erg schoon sanitair. Kortom een super camping op een hele mooie plek. Wij komen zeker terug!

Geweldig!

Ingrid en Wim
21-5-2018

Overnacht in een zeer schone gite "La Bergerie". Eindelijk eens, zoals gebruikelijk in Frankrijk, geen plank om op te liggen, maar een comfortabel en lang bed. Ruime badkamer met een heerlijk ligbad en aparte douche. De woonkamer is fris en modern ingericht. De keuken is van alle benodigde keukenspullen voorzien. We hebben een heerlijk verblijf gehad in de prachtige gite. Echt een aanrader als je houdt van rust, comfort en een super schoon huisje!

Fantastische plek om tot rust te komen.

Bert en Jolanda
17-5-2018

Super plek om tot rust te komen, prachtig sanitair en super schoon.

Top zwembad.

Hans en Anja zijn super vriendelijk en zeer gastvrij . S avonds een pizza eten in de bistro op de camping is erg gezellig en een paar keer per week kan je ook een driegangenmenu bestellen voor een goede prijs! Erg lekkere wijn ook.

Niks veranderen, gewoon zo doorgaan.

C'est formidable!

Ina en Kees
15-5-2018

Een heerlijke camping, waar je lekker tot rust komt. Mooie omgeving, leuke wandelingen die je kunt maken in de omgeving of iets verder weg..

Veel roofvogels gezien, en genoten van de Charolais-koeien met 4 kalfjes die in het weiland achter onze caravan aan het grazen waren. We troffen het met het weer! Er werd volop gezwommen in het schone zwembad.

Een paar keer per week konden we in het restaurant eten...heerlijk, met prima wijn erbij.

We hebben twee fantastische weken gehad op la Chauvotte!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chauvotte scoort een 9.57 uit 10 op basis van 266 reviews.