Camping La Chauvotte ****

Camping La Chauvotte
9,6

Weer vandaag2°-4°

247 reviews over Camping La Chauvotte in het Nederlands

Fijne camping en camping eigenaars

Fam. Andeweg en Vrienden, 4-1-2018

In Juni 2017 waren wij met vrienden op deze camping. Na een aller vriendelijk ontvangst en het zoeken van een ruime plek, bleek de opstap voor mijn vrouw ivm. een stijf been te hoog. Aan Anja gevraagd of zij iets hadden om dit te verbeteren, kwam Hans en heeft in no-time iets gemaakt zodat de opstap voor mijn vrouw minder problematisch was. Verder een fijne / schone camping met een heerlijk zwembad. Daarnaast hebben we 2 avonden lekker gegeten in het restaurant.

fantastisch !

henk jansen en eline snel, 13-11-2017

We vonden deze oase via internet, Hij overtrof al onze verwachtingen. Rustig, kleinschalig, bijzonder vriendelijk Nederlands eigenaarsechtpaar, een prachtig zwembad, natuurlijk gereinigd, een paar zeer mooie gites. En een paar keer per week een heerlijk diner! Kortom een juweeltje!!

Zomer in herfstkleuren

Marike en Cees, 10-11-2017

Wij hebben een weekje in de nieuwste gite met de mooie naam ‘La Bergerie’ verbleven, die vanaf deze zomer wordt verhuurd. De gite is prachtig. Vooral de badkamers (jawel, twee badkamers, met vloerverwarming) zijn van een bijna overdadige luxe. Het weer was nog aangenaam, wat je gelijk weer in de zomer doet wanen, maar nu ook met de mooie kleuren van de herfst. Wandelen kun je direct vanaf de camping in de prachtige omgeving en ook op het terrein is het prima vertoeven: ‘s morgens in de zon genieten van de stilte en ’s avonds in de maan genieten van een nog stillere stilte – heerlijk! Er gaat geen jaar meer voorbij zonder dat wij richting La Chauvotte gaan!

Fantastisch!

Familie Wiegeraad, 6-11-2017

Wij hebben een fantastische week beleefd op La Chauvotte. Als eerste werden we gastvrij ontvangen en rondgeleid in de prachtige gite (la belle etable) die we hadden geboekt. De gite is als nieuw en van (meer dan :-)) alle gemakken voorzien. We zijn direct ingegaan op het aanbod van dagelijks vers brood en elke ochtend hing er een tasje met brood aan de voordeur, heel gemakkelijk en lekker :-). Het weer was goed en zo konden we veel buiten zijn (in tuin, bij het zwembad, de speeltoestellen..). De camping is klein (al voelt het best ruim) en zo konden de kids (3 en 6 jaar) ook makkelijk hun gang gaan..je hebt ze redelijk in het zicht en ze weten de weg (terug;-)). We boften met leuke buren aan weerskanten, dus er werden vriendjes gemaakt en veel gespeeld en zo ontstond ook een gezamenlijke bbq en wat vaker eind middag-borrels op het gras.

Meerdere keren in de week wordt er gekookt/gebakken door Anja en kun je een plekje reserveren om mee te eten. Wij hebben bij aankomst meegedaan aan de pizza-avond en dat was heerlijk, een aanrader!

Bij de receptie ligt allerlei info klaar over de omgeving, wat te doen, waar te vinden enz. Hans en Anja staan klaar je te helpen met waar je maar een vraag over hebt.

Met zorg en aandacht is deze camping ontstaan en met zorg en aandacht worden de gasten benaderd/geholpen. Een aanrader!

Een waar paradijsje!

Ton, Ilze, Floor en Madelief, 29-10-2017

Een aantal jaar geleden zijn we drie zomers elkaar op deze prachtige camping geweest. Nu, vijf jaar later wilden we graag een keer terug. En het was echt weer thuiskomen. Wat een warm welkom kregen we. Hans en Anja hebben echt hun best gedaan om de camping nog mooier te maken dan hij al was. Er is meer ligruimte bij het zwembad gekomen met heerlijke ligbedden. De bistro is prachtig verbouwd. Anja maakt een paar keer per week heerlijke gerechten. Ook zijn er twee mooie gites bij gebouwd.

Elke ochtend ligt er heerlijk vers brood voor je tent. Wat een service.

Lieve Hans en Anja. Jullie hebben een waar paradijsje in de Bourgogne neergezet. Komt mede door jullie warmte en tomeloze gastvrijheid. Niks is teveel. Bedankt en we komen zeker weer terug!

Liefs Ton, Ilze en de meiden.

Hier wil je eigenlijk nooit weg het is er super

Fam zijdel, 29-10-2017

Alles is góed verzorgd en ook het eten en het ontbijt wat aan je tent word gebracht

Met andere woorden Hans en Anja zijn echt toppers

Een warm thuis

Familie W., 26-10-2017

Hans en Anja zijn hele lieve gastvrije mensen die er graag voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Het zwembad is heerlijk en chloorvrij. Er staan lekkere ligbedden en er hangen mooi schaduwdoeken die zelf bedient kunnen worden. De kinderen vermaken zich uitstekend door alle ruimte die ze ervaren. In de ochtend wordt het verse brood dat de dag ervoor besteld is, gebracht door Anja. Op de knusse camping zijn de vlakke plekken erg ruim en heb je vrij uitzicht.. Tijdens de herfstvakantie zaten we in de gîte, die van alle gemakken is voorzien.

Voor ons alle vijf is het Genieten (met een hoofdletter G) en voelt het als een warm thuis.

Heerlijk en comfortabel verblijf

Martijn & Marlijn, 24-10-2017

Kleinschalig, veel persoonlijke aandacht, met liefde gerenoveerd huisje, aan alles gedacht. Van prachtig servies tot handdoeken, van vaatwastabletten tot kinderbadje, ligbedden inclusief kussens, alles is er. Bij aankomst lag er ook een heerlijke fles bubbels koud. En speciaal voor ons werd de keuken geopend om verse pizza's te bereiden. Geserveerd aan huis natuurlijk. Zo gastvrij. Kijk, dan is de vakantie meteen begonnen!

Fantastisch en komen zeker terug

Peter & Corrie vn Gennip, 22-10-2017

De hartelijkheid van Hans & Anja. Ze geven je altijd een vriendelijk/gastvrij ontvangst. Het is een rustige camping met goed en schoon sanitair. Zwembad met prima ligbedden en diverse zitjes. Mogelijkheid om te eten in de Bistro met overige camping bezoekers. Is altijd heel gezellig. Bezorging van heerlijk vers brood op de staanplaats. Veel wandel en fiets mogelijkheden. Geen minpunten.

Zonnige herfstvakantie

Kees, 21-10-2017

Wij hebben genoten van een heerlijke week op La Chauvotte! We logeerden in het chalet, een gezellig en goed ingericht huis, met een grote veranda met loungebanken. Alles wat je maar nodig hebt, is aanwezig! Het weer werkte ook goed mee, want we hebben echt iedere dag zon gehad. Er werd ook elke dag gezwommen in het verwarmde zwembad (met erg schoon water, zonder chloor!). We hebben heerlijk gewandeld en ik ben ook nog een dag gaan vissen in Le Chatelet, bij Arleuf. Met een mooie regenboogforel kwam ik terug naar de camping. In de oven in het chalet hebben we de forel gestoofd. Echt een delicatesse!

Op de laatste avond konden alle gasten op de camping genieten van een mooi kampvuur. Vooral de aanwezige kinderen vonden dit een hele belevenis!

De service van Anja en Hans is fantastisch! We hebben twee keer heerlijk gegeten in de bistro, bij het houtvuur in de kachel. Het is echt een aanrader om hier te gaan eten! Prima eten, met bijpassende wijnen....en niet duur!

Ook is het elke morgen fijn om vers brood aan de deur bezorgd te krijgen door Anja.

Wij komen hier beslist volgend jaar weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chauvotte scoort een 9.58 uit 10 op basis van 250 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: