Camping La Chauvotte

Met jonge kinderen

Gewoon echt goed!

Rob & Hetty
29-9-2018

Fijne, rustige camping met 8 grote plaatsen en 4 te huren vaste accommodaties. Verzorgd sanitair en heerlijk zwembad. Wat ons betreft zijn de hoge beoordelingen terecht. Anja toont zich een goede gastvrouw, bereidt heerlijke pizza’s en bakt 1x per week voor de liefhebber frites. De bistro werd, gelet op het lage aantal gasten in onze periode niet gebruikt. De omgeving biedt genoeg om te ondernemen. Kortom; een echte aanrader!

Prima stek, absolute aanrader!!

Joke & Kees
21-9-2018

Het betreft een kleinschalige, zeer rustige camping, met een uitstekend voorzieningen niveau:

-Ruime plaatsen, gedraineerd!,

-WIFI absoluut top, overal op de camping!

-Het zwembad.

Mooie locatie met vanaf alle plaatsen uitzicht.

Omgeving die vooral uitnodigt tot wandelen.

Vriendelijke, gastvrije eigenaren, die het geheel met veel inzet en liefde hebben vormgegeven.

Daarbij elke ochtend het brood bij de tent gebracht, en aantal keren per week wordt pizza of een 3-gangen menu gepresenteerd.

Enige opmerking van belang: er is weinig schaduw. Dus Tarp of parasol kan geen kwaad.

Super genieten in de gîte “La Bergerie”

Eelko en Niki
17-9-2018

Wat hebben we weer super genoten. Na 3 keer met de camper te zijn langs gekomen, besloten we dit jaar om in de gîte te overnachten. We verbleven in La Bergerie. Wat een luxe. Alles is aanwezig en de bedden liggen heerlijk en natuurlijk weer Heerlijk gegeten in de Bistro.

Anja en Hans: Super bedankt weer voor jullie gastvrijheid en je ziet ons snel weer terug.

Fenomenaal!

N.C.M. Veening
10-9-2018

Wij komen hier nu al heel wat jaren bij Hans en Anja op La Chauvotte. Soms zitten er één of twee jaren tussen dat wij hier niet zijn.

Maar iedere keer als we komen hebben Hans en Anja het nóg mooier gemaakt en dat terwijl het al meer dan perfect was.

De gites zijn prachtig, met alles erop en eraan. Het zwembad is chloorvrij, dat is zo'n groot voordeel! Er is tevens een toilet en een douche voor mindervaliden gemaakt.

Bij Hans en Anja voelt het vanaf het eerste jaar dat wij hier komen als "thuiskomen". Oprechte interesse in de mensen die hun La Chauvotte aandoen.

Vanaf 21:30 is het heerlijk stil en kun je genieten van het echte donker, de geluiden van de dieren in het bos en van een waanzinnig mooie sterrenhemel.

De plekken van deze camping zijn ruim, zo ruim dat het moeilijk is om elders iets vergelijkbaars te vinden.

Het eten in de bistro is heerlijk!

Dank lieve Hans en Anja, voor de mooie tijd, de fijne gesprekken én de fijne plek!

Geweldige camping

Maarten en Marlinde
9-9-2018

La Chauvotte is een rustige en kleinschalige camping met mooie plaatsen en prettige faciliteiten.

Genoeg te doen in de omgeving zoals een leuke markt in Autun op 20 min rijden en veel wandelopties.

De eigenaren Hans en Anja zijn zeer behulpzaam en alles is tip top in orde!

We hebben een een heerlijke week gehad op deze camping, echt een aanrader!

Gastvrijheid! Rust! Schoon sanitair!

Theo en Ellen
5-9-2018

Als je van rust, natuur en kleinschaligheid houdt en van schoon sanitair, dan zit je hier helemaal goed! De hele dag zie je roofvogels cirkelen in de lucht boven je, 's avonds koelt het heerlijk af, ook als het overdag heet is. Het sanitair is netjes en schoon! De eigenaren, Anja en Hans, zijn hele fijne, hartelijke mensen die ook heel lief zijn voor de kinderen. Het zwembad is veilig afgesloten voor de kleintjes en alleen toegankelijk met behulp van een volwassene of groter kind. Er staan speeltoestellen op het veld en bij het zwembad staan een voetbaltafel, een pingpongtafel en een grote tafel waar je lekker in de schaduw spelletjes kunt doen. Twee keer in de week is er een pizza-avond, één keer in de week kun je frietjes halen en soms is er een bistro avond. Voor dagjes uit zijn de meeste plekjes wel op afstand. Maar wij vonden het hier zo fijn dat we hier 4 jaar op rij zijn geweest!

We komen er zeker terug!

John Bindels
28-8-2018

Een heerlijke camping , rust en stilte en met Anja en Hans als zeer

gastvrije eigenaren!

Helemaal top!

Albert
26-8-2018

Wij hebben vorige week een heerlijke tijd gehad op La Chauvotte. Een kleine camping, met acht plaatsen, maar heel veel goede faciliteiten. Prachtige ruime plaatsen, superschoon sanitair en een heerlijk zwembadje. Aan veel kleine details is gedacht. Zeep bij de wastafels, altijd toiletpapier aanwezig etc. De eigenaren gaan heel ver om het iedereen naar de zin te maken. 's ochtends worden de bestelde broodjes bij de tent gebracht!

Zaterdag pizza avond, maandag frietjes, en donderdags een heerlijk driegangen diner in de bistro. Boodschappen doe je bij een klein supermarktje in St. Leger (ca 6 km) of bij een van de grote supermarkten in Autun (ca. 15 km).

Deze camping is vooral geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen en voor stellen zonder kinderen. Voor tieners is hier echter weinig te beleven, tenzij ze van rust en natuur houden....

Een absolute aanrader dus!

Boven verwachting!

Marlien
26-8-2018

Wat een heerlijke plek! Mooie en ruime staanplaatsen, een mooi zwembad, lieve eigenaren, meerdere keren per week kan je eten afhalen of opeten in bistro. In de omgeving veel wandelmogelijkheden die ook te doen zijn met jonge kinderen. Wij komen hier zeker terug!

Droomplek

Suzanne en Marco
25-8-2018

Wat hebben we ons gast gevoeld. Als je persoonlijk welkom wordt geheten wanneer je net je auto uit je stapt bij aankomst, dan voel je je echt welkom.

Gedraineerde plekken, ruim opgezet, schoon sanitair, mooi zwembad, elke morgen lag je broodbestelling op je te wachten voor je tent, de heerlijke pizza's van Anja, de Franse patat op Nederlandse manier gebakken en de stilte 's avonds die alleen verstoord wordt door de aanwezigheid van krekels. Hans en Anja hebben een droomplek in een prachtig deel van Frankrijk. En door hun inzet hebben wij een droomvakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chauvotte in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chauvotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.