Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison

• 2018
    9Dirk en Sanne23-05-2018

Zeer ontspannen en mooie plek

in de meivakantie 2018 hier 2 weken geweest met ons gezin. Heerlijke tijd gehad. Heel fijn huisje met alles erop en eraan. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en ontspannen, hun doel is om de vakantie voor iedereen zo goed als mogelijk te laten verlopen. Dank je wel. We komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Anneke08-07-2017

Wat een heerlijk verblijf

Een fantastische gite waar we ontzettend hebben genoten van de laatste dagen van onze lange vakantie. Drie zijn uiteindelijk vijf nachtjes geworden en langer konden we helaas niet blijven. Tis heerlijk koel, compleet ingericht, super zwembad, fijn kleinschalig maar toch alle faciliteiten. We hebben er genoten en de gastvrijheid die Anja en Hans tonen is een absolute PLUS! Wij komen er graag nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Hj23-08-2016

Simpelweg super

Een verblijf in de gitte is simpelweg fantastisch.

Afgelopen augustus zijn we er voor de 2e keer geweest. Na eerder een fijne vakantie in mei 2015, nu een vakantie in het hoogseizoen. De camping en beide gites waren volledig bezet, gezellig druk, maar niet tè.

Hans en Anja, vriendelijk, behulpzaam en altijd in voor gezelligheid, zorgen opnieuw voor heerlijk verblijf. Bij aankomst is het huis perfect schoongemaakt (dat is elders vaak wel anders...). De bedden lekker fris opgemaakt en een koud flesje bubbels staat klaar om de aankomst te vieren. Buiten was het erg warm met 33 graden, binnen heerlijk koel.

De gites zijn compleet uitgerust. Meer dan voldoende servies, kookgerij, een prima oven, fornuis magnetron en vaatwasser. Maar Anja maakt ook heerlijke pizza's en kookt zelfs een paar keer per week een smakelijk keuze menu.

De tuin aan de achterkant ligt er heel goed bij. Voldoende privacy als je dat wilt, tegelijkertijd vrijwel directe toegang tot het zwembad en speelveld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Ingrid en Kees01-09-2015

Uitstekend.

Een aanrader La vieille maison. het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien en zeer schoon. De omgeving is prachtig. Wandeltocht gemaakt o.l.v. Hans met veel informatie over de streek. `s Avonds genoten van de kookkunst van Anja. Mensen die hun vak verstaan en er zelf van genieten als jij het naar je zin hebt. Wij voelen ons hier zeer welkom!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Gustaaf en Lucie19-08-2015

Geweldige gite, zwembad en gastvrijheid

We hebben twee weken kunnen genieten van de geweldige service en gastvrijheid van Anja en Hans in hun fantastische, ruime en schone gite ‘ la vieille maison’ , compleet ingericht en die echt niets te wensen overlaat. De bedden zijn al opgemaakt als je aankomt. Zelfs voor de verse croissants en stokbrood hoef je de deur niet uit, want je kunt bij Anja je bestelling opgeven. Hans en Anja hebben ook veel goede tips over wat er te doen is variërend van paardrijden tot wijnkelders bezoeken en leuk wandelen met de kinderen. En als je niet weg wilt, kun je heerlijk relaxen aan het zwembad en ’s avonds genieten van de culinaire maaltijden van Anja en de lekkere bourgondische wijn. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison info