Vakantiehuis
9,4

7 reviews over Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison in het Nederlands

Zeer ontspannen en mooie plek

Dirk en Sanne,
23-5-2018

in de meivakantie 2018 hier 2 weken geweest met ons gezin. Heerlijke tijd gehad. Heel fijn huisje met alles erop en eraan. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en ontspannen, hun doel is om de vakantie voor iedereen zo goed als mogelijk te laten verlopen. Dank je wel. We komen zeker terug

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Wat een heerlijk verblijf

Anneke,
8-7-2017

Een fantastische gite waar we ontzettend hebben genoten van de laatste dagen van onze lange vakantie. Drie zijn uiteindelijk vijf nachtjes geworden en langer konden we helaas niet blijven. Tis heerlijk koel, compleet ingericht, super zwembad, fijn kleinschalig maar toch alle faciliteiten. We hebben er genoten en de gastvrijheid die Anja en Hans tonen is een absolute PLUS! Wij komen er graag nog eens.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader!

Bert Gerrits,
27-6-2017

Een tot in het kleinste detail opgeknapte Gite omgeven door het Franse platteland waar echt alles aanwezig is: staafmixer, citruspers , vaatwasser etc. Heerlijk koel op de warme dagen. Fijn gezwommen in het fraai aangelegde zwembad. Heerlijk geggeten in de bistro. En bovenal erg gastvrij ontvangen door de eigenaren Hans en Anja.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een tweede thuis

Fam,
29-4-2017

Wat hebben we heerlijk genoten van een week in de gîte. De voorspellingen voor het weer in onze vakantie waren niet geweldig dus op het laatste moment veranderde onze bestemming naar de gîte. Wat heerlijk, een ruim verwarmd huis van alle luxe voorzien. Van een goed uitgeruste keuken tot een badkamer met bad en aparte douche. Alles top verzorgd. We hebben genoten van de gastvrijheid van Hans en Anja. Voor de kinderen was het heerlijk dat ze konden spelen op de camping. Al met al een top week en zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Simpelweg super

Hj
23-8-2016

Een verblijf in de gitte is simpelweg fantastisch.

Afgelopen augustus zijn we er voor de 2e keer geweest. Na eerder een fijne vakantie in mei 2015, nu een vakantie in het hoogseizoen. De camping en beide gites waren volledig bezet, gezellig druk, maar niet tè.

Hans en Anja, vriendelijk, behulpzaam en altijd in voor gezelligheid, zorgen opnieuw voor heerlijk verblijf. Bij aankomst is het huis perfect schoongemaakt (dat is elders vaak wel anders...). De bedden lekker fris opgemaakt en een koud flesje bubbels staat klaar om de aankomst te vieren. Buiten was het erg warm met 33 graden, binnen heerlijk koel.

De gites zijn compleet uitgerust. Meer dan voldoende servies, kookgerij, een prima oven, fornuis magnetron en vaatwasser. Maar Anja maakt ook heerlijke pizza's en kookt zelfs een paar keer per week een smakelijk keuze menu.

De tuin aan de achterkant ligt er heel goed bij. Voldoende privacy als je dat wilt, tegelijkertijd vrijwel directe toegang tot het zwembad en speelveld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Uitstekend.

Ingrid en Kees
1-9-2015

Een aanrader La vieille maison. het vakantiehuis is van alle gemakken voorzien en zeer schoon. De omgeving is prachtig. Wandeltocht gemaakt o.l.v. Hans met veel informatie over de streek. `s Avonds genoten van de kookkunst van Anja. Mensen die hun vak verstaan en er zelf van genieten als jij het naar je zin hebt. Wij voelen ons hier zeer welkom!

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige gite, zwembad en gastvrijheid

Gustaaf en Lucie
19-8-2015

We hebben twee weken kunnen genieten van de geweldige service en gastvrijheid van Anja en Hans in hun fantastische, ruime en schone gite ‘ la vieille maison’ , compleet ingericht en die echt niets te wensen overlaat. De bedden zijn al opgemaakt als je aankomt. Zelfs voor de verse croissants en stokbrood hoef je de deur niet uit, want je kunt bij Anja je bestelling opgeven. Hans en Anja hebben ook veel goede tips over wat er te doen is variërend van paardrijden tot wijnkelders bezoeken en leuk wandelen met de kinderen. En als je niet weg wilt, kun je heerlijk relaxen aan het zwembad en ’s avonds genieten van de culinaire maaltijden van Anja en de lekkere bourgondische wijn. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Chauvotte, La vieille maison zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.