Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable in het Nederlands

Fantastische camping

Patrick en Esther,
18-9-2017

2 weken mogen verblijven in deze prachtige gite. Werkelijk alles is aanwezig. De gite is erg sfeervol ingericht. Mooie ruime badkamer en keuken. Hebben heerlijk geslapen in de ruime slaapkamer. En ook voor ons kleine meisje was een mooi ledikant neergezet. Hebben hier echt genoten en komen hier absoluut terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

een geweldige ervaring

Eric en Pascale
15-7-2016

Hoe hard we ook zoeken en ons best doen, we vinden echt niets om aan te merken. De gîte was tip top in orde, kraakproper, supermooi en gezellig ingericht, ruim, praktisch, kwaliteitsvol, met alles op en aan. De service was super hartelijk en heel toegankelijk. De kinderen konden gaan en staan waar ze wilden, hadden zelfs het zwembad quasi voor hen alleen wegens vroeg in het seizoen. De omgeving was prachtig, groen, zalig rustgevend en vol mogelijkheden voor allerlei uitstappen. Een dikke pluim voor Hans en Anja, die van deze gite en de omliggende camping een ware parel hebben gemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heel mooi luxe vakantiehuis

Gezin met kleine kinderen
5-7-2016

Wij hebben het erg naar ons zin gehad bij Hans en Anja. Het vakantiehuis is heel volledig uitgerust en is schoon. De badkamer en keuken zijn luxe en erg mooi. Wij hebben niets gemist. De kinderen hebben het erg goed naar hun zin gehad (in het zwembad!) en Hans en Anja zijn leuke (kind)vriendelijke mensen. De bistro is ook een aanrader! Heerlijk gegeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Franse charmes ten top !

Fam van Oosten
25-6-2015

Na en aantal keren op de camping te hebben gestaan bij dezelfde beheerders, nu een keer de gîte geprobeerd. Dat was geen slechte keuze. Wat een luxe en wat een sfeer ! Deze gîte is met veel smaak en vakmanschap, met respect voor de traditionele locale Franse bouwstijl, geheel opnieuw opgebouwd. Dat proef je aan alles. Bovendien zorgden de beheerders, Anja enHans, dat ons aan niets ontbrak. Het zwembad was zojuist gevuld (eerste week mei) en onze kinderen hadden een prachtig privé-zwembad. Hoewel nog wat koud, het mooie weer vergoedde alles en de kinderen hadden de tijd van hun leven. 's Avonds koelde het wel flink af, maar konden we ons bij de houtkachel opwarmen met een goed glas rode wijn uit de streek. En voor de liefhebbers was er een goed werkend WiFi. De gîte zelf is zeer ruim en comfortabel, met o.a. een zeer luxe badkamer en vloerverwarming, waardoor ook in het voorseizoen een verblijf zeer aan te bevelen is. Anja en Hans, bedankt voor deze fantastische week en tot ziens !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Mooie rustige gelegen camping

mary
16-6-2015

Vorig jaar daar heerlijke 2 weken gehad in de guitte Alles is aanwezig. Dit jaar gaan we er weer heen ☺

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Een prachtige plek met een fantastisch zwembad!

Karin van Vooren
14-6-2015

Gastvrij onthaal door de eigenaren Hans en Anja. De gite was luxe, super schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden waren al opgemaakt. We hebben er een heerlijke week gehad met de kleintjes. Een echte aanrader! Karin en Peter

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.