Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

7 reviews over Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable

• 10Brigitte Rommiée03-08-2019

Zalig, rustgevend en aangenaam verblijf

Wij hebben 2 weken verbleven in deze gîte: praktisch ingericht en kwaliteitsvolle keuken en badkamer. De eigenaars staan altijd paraat om te helpen. Het zwembad zonder chloor is een absolute meerwaarde. Alles was naar wens.

• 2017
    10Patrick en Esther18-09-2017

Fantastische camping

2 weken mogen verblijven in deze prachtige gite. Werkelijk alles is aanwezig. De gite is erg sfeervol ingericht. Mooie ruime badkamer en keuken. Hebben heerlijk geslapen in de ruime slaapkamer. En ook voor ons kleine meisje was een mooi ledikant neergezet. Hebben hier echt genoten en komen hier absoluut terug!

• Oude reviews

10Eric en Pascale15-07-2016

een geweldige ervaring

Hoe hard we ook zoeken en ons best doen, we vinden echt niets om aan te merken. De gîte was tip top in orde, kraakproper, supermooi en gezellig ingericht, ruim, praktisch, kwaliteitsvol, met alles op en aan. De service was super hartelijk en heel toegankelijk. De kinderen konden gaan en staan waar ze wilden, hadden zelfs het zwembad quasi voor hen alleen wegens vroeg in het seizoen. De omgeving was prachtig, groen, zalig rustgevend en vol mogelijkheden voor allerlei uitstappen. Een dikke pluim voor Hans en Anja, die van deze gite en de omliggende camping een ware parel hebben gemaakt!

Met oudere kinderen

• 10Gezin met kleine kinderen05-07-2016

Heel mooi luxe vakantiehuis

Wij hebben het erg naar ons zin gehad bij Hans en Anja. Het vakantiehuis is heel volledig uitgerust en is schoon. De badkamer en keuken zijn luxe en erg mooi. Wij hebben niets gemist. De kinderen hebben het erg goed naar hun zin gehad (in het zwembad!) en Hans en Anja zijn leuke (kind)vriendelijke mensen. De bistro is ook een aanrader! Heerlijk gegeten.

• 10Fam van Oosten25-06-2015

Franse charmes ten top !

Na en aantal keren op de camping te hebben gestaan bij dezelfde beheerders, nu een keer de gîte geprobeerd. Dat was geen slechte keuze. Wat een luxe en wat een sfeer ! Deze gîte is met veel smaak en vakmanschap, met respect voor de traditionele locale Franse bouwstijl, geheel opnieuw opgebouwd. Dat proef je aan alles. Bovendien zorgden de beheerders, Anja enHans, dat ons aan niets ontbrak. Het zwembad was zojuist gevuld (eerste week mei) en onze kinderen hadden een prachtig privé-zwembad. Hoewel nog wat koud, het mooie weer vergoedde alles en de kinderen hadden de tijd van hun leven. 's Avonds koelde het wel flink af, maar konden we ons bij de houtkachel opwarmen met een goed glas rode wijn uit de streek. En voor de liefhebbers was er een goed werkend WiFi. De gîte zelf is zeer ruim en comfortabel, met o.a. een zeer luxe badkamer en vloerverwarming, waardoor ook in het voorseizoen een verblijf zeer aan te bevelen is. Anja en Hans, bedankt voor deze fantastische week en tot ziens !

• 9mary16-06-2015

Mooie rustige gelegen camping

Vorig jaar daar heerlijke 2 weken gehad in de guitte Alles is aanwezig. Dit jaar gaan we er weer heen ☺

• 9Karin van Vooren14-06-2015

Een prachtige plek met een fantastisch zwembad!

Gastvrij onthaal door de eigenaren Hans en Anja. De gite was luxe, super schoon en van alle gemakken voorzien. De bedden waren al opgemaakt. We hebben er een heerlijke week gehad met de kleintjes. Een echte aanrader! Karin en Peter

1 tip over Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable

• Fam van Oosten, 25-06-2015

Het boomklimpark in Givry is de mooiste die we ooit hebben bezocht. Een echte aanrader voor gezinnen met wat sportievere kinderen. Voor alle leeftijden.

0 vragen over Vakantiehuis La Chauvotte, La belle étable

Vakantiehuis info