Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Chauvotte - Gîte La Bergerie in het Nederlands

zomer in herfstkleuren

Marike en Cees,
21-11-2017

Wij hebben een weekje in de nieuwste gite met de mooie naam ‘La Bergerie’ verbleven, die vanaf deze zomer wordt verhuurd. De gite is prachtig. Vooral de badkamers (jawel, 2 badkamers, met vloerverwarming) zijn van een bijna overdadige luxe. Het weer was nog aangenaam, wat je gelijk weer in de zomer doet wanen. maar nu ook met de mooie kleuren van de herfst. Wandelen kun je direct vanaf de camping in de mooie heuvelachtige omgeving, maar ook op het terrein is het prima vertoeven: ‘s morgens in de zon genieten van de stilte en ’s avonds in de maan genieten van een nog stillere stilte – heerlijk! Er gaat geen jaar meer voorbij zonder dat wij richting La Chauvotte gaan!

Gereisd met partner in oktober 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Chauvotte - Gîte La Bergerie in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Chauvotte - Gîte La Bergerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.