Camping Espace Vital

Camping Info

Meer campinginfo

32 reviews over Camping Espace Vital

• 10Jelte Nieuwenhuis16-08-2019

Paradijsje met droomuitzicht en aim

De aimabele Britse eigenaar Paul (zijn vrouw Leanne was een weekje in haar vaderland) snapt wat kampeerders willen, deze kampeerders althans. Van de fundamenten tot de betekenisvolle details: een superhartelijke, goedlachse ontvangst, zalige rust, niet-afgezette, zeer ruime plekken, een droomuitzicht, proactief doch verre van opdringerig advies over de prachtige omgeving, broodservice, zeeppompjes in het wasgebouw, een magnetron, een heuse fitnesstent, tafelvoetbal, een prima zwembad en een hottub (!). En dat alles voor een schijntje. Ik was voor het eerst in de Morvan en stond versteld van de schoonheid van de streek. Dichtstbijzijnde stadje Autun is charmant. Al met al een paradijsje.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Marleen Lauwereys15-08-2019

Een aanrader

Wij hebben daar 3 nachten verbleven in een caravan. Alvorens onze reis verder te zetten naar het zuiden. Als je houdt van een rustige camping zonder animatie dan is dit de uitgelezen plek. Zeer vriendelijke eigenaars. Een mooie plek waar je in alle stilte kan genieten van de rust. Kleine inkopen(bakker-superette) kan je doen in een dorpje op ongeveer 3 km afstand van de camping. En op de camping zelf is een ontspanningsruimte waar je gans de dag terecht kan voor iets te drinken. Dus een aanrader als je houdt van de natuur en de stilte.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    10Mathijs Niehaus08-08-2018

Nieuwe contactgegevens

Helaas hebben Ruud & Maria moeten stoppen. Maar de nieuwe Engelse eigenaren hebben de charme en sfeer van dit speciale plekje weten vast te houden. Vanaf het eerste moment voel je je hier helemaal thuis. Let op, er zijn nieuwe contact gegevens. Tel +33 6 32 86 39 14 en [email protected]

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 10Rowena14-05-2018

Geweldige relax vakantie!

Super leuke camping met hele leuke en lieve eigenaren!! Heerlijk tot rust gekomen!!

Met jonge kinderen

• Oude reviews

10Margé27-12-2015

Ons jaarlijkse uitjes met veel gezelligheid en lol

Terugkijkend op 2015 was onze vakantie in mei op de camping bij Ruud en Maria weer erg geslaagd. Veel lol gehad, genoten van de hele mooie omgeving, heerlijk gegeten bij Ruud en Maria, lekker relaxt en heerlijk geslapen door de rustige omgeving en schone lucht. We hebben het daar zo naar ons zin, dat we in 2016 Zeker weer gaan met onze groep. Ook voor honden erg fijn ! Ze hebben de ruimte om lekker hun gang te gaan.

Met vrienden

• 10L. Tap17-05-2015

Komen er al 15 jaar en genieten van de rust.

Een heerlijke camping waar je weer helemaal tot rust komt en waar je altijd hartelijk wordt onthaald door Ruud en Maria. Het is voor ons weer thuis komen. Altijd gezellig in het knusse barretje waar veel wordt gelachen.

• 10Marche26-10-2014

Wederom vakantie op camping Espace Vital.

We waren weer erg blij om op de camping te zijn. We konden veel fijne routes rijden in de mooie omgeving ! Daarna genoten van de rust, het mooie uitzicht en de gezelligheid in de bar. Volgend jaar gaan we zeker weer !!! Wij hebben 16 foto's toegevoegd van ons gezelschap met de motoren.

Met vrienden

• 10Chris23-10-2014

Warme eigenaars, fantastische plek en omgeving!

Thuiskomen op een plek waar je nog geweest bent bestaat (voor ons tenminste wel). Ruud en Maria doen er alles aan om je op je gemak te laten voelen en je te laten ontspannen. De omgeving nodigt daar ook zeker toe uit; een prachtig uitzicht, sprookjesachtige bossen, leuke dorpjes en ook de dichtstbijzijnde stad Autun is erg leuk!

Met oudere kinderen

• 10Dick Folkers 23-07-2014

Geen gedoe bij Ruud en Maria

We hadden een camping voor ons zelf! Ruud en Maria zorgen ervoor dat je heerlijk onthaast. Mooie niet afgezette plaatsen met een fantastisch uitzicht en zoveel tips als je maar wilt over activiteiten of wandel en fietstochten. WiFi is aanwezig en een oude paardenstal voor een drankje, tv of goed gesprek. Zeker een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

• 10Smeulders alexander25-06-2014

droomlocatie

Kleine maar gezellige camping. Erg warm en vriendelijk onthaal door Ruud en Maria, die hun best doen om het naar je zin te maken.Vooral het adembenemend uitzicht (met prachtige zonsondergang) is een heel hoge troef. Sanitair prima in orde en proper. Prachtige omgeving (Natuurpark van de Morvan).Wij deden enkele zeer mooie wandelingen. De prijs is zeer goed voor wat je er in de plaats voor krijgt. een aanrader voor mensen die van rust en gezelligheid houden.

6 tips over Camping Espace Vital

• Rowena, 25-09-2013

Veel mooie fiets en wandel routes

• Patrick Broekema, 31-07-2012

In de omgeving is veel te doen (o.a. Bibracte, bezoek aan Autun, wandelingen startend vanaf de camping). Bij slecht weer is het prettig toeven in de bar die altijd open is.

• wouter smit, 24-06-2012

de mont beuvray is een echte aanrader (galische stad)

2 vragen over Camping Espace Vital

• Diane0605, 06-11-2016

jeugd

komt er ook wel jeugd van 14/15 jaar op de camping en kunnen die zich vermaken?

• E. Leppens, 21-08-2016

standplaats

Wat kost het per dag eind oktober met caravan en hond?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig