Camping Espace Vital

24 reviews over Camping Espace Vital in het Nederlands

Nieuwe contactgegevens

Mathijs Niehaus,
8-8-2018

Helaas hebben Ruud & Maria moeten stoppen. Maar de nieuwe Engelse eigenaren hebben de charme en sfeer van dit speciale plekje weten vast te houden. Vanaf het eerste moment voel je je hier helemaal thuis. Let op, er zijn nieuwe contact gegevens. Tel +33 6 32 86 39 14 en espacevitalcamping@gmail.com

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldige relax vakantie!

Rowena,
14-5-2018

Super leuke camping met hele leuke en lieve eigenaren!! Heerlijk tot rust gekomen!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Terugkijkend op 2015 was onze vakantie in mei op de camping bij Ruud en Maria weer erg geslaagd. Veel lol gehad, genoten van de hele mooie omgeving, heerlijk gegeten bij Ruud en Maria, lekker relaxt en heerlijk geslapen door de rustige omgeving en schone lucht. We hebben het daar zo naar ons zin, dat we in 2016 Zeker weer gaan met onze groep. Ook voor honden erg fijn ! Ze hebben de ruimte om lekker hun gang te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Een heerlijke camping waar je weer helemaal tot rust komt en waar je altijd hartelijk wordt onthaald door Ruud en Maria. Het is voor ons weer thuis komen. Altijd gezellig in het knusse barretje waar veel wordt gelachen.

Gereisd met partner in juni 2001

We waren weer erg blij om op de camping te zijn. We konden veel fijne routes rijden in de mooie omgeving !

Daarna genoten van de rust, het mooie uitzicht en de gezelligheid in de bar.

Volgend jaar gaan we zeker weer !!!

Wij hebben 16 foto's toegevoegd van ons gezelschap met de motoren.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Thuiskomen op een plek waar je nog geweest bent bestaat (voor ons tenminste wel). Ruud en Maria doen er alles aan om je op je gemak te laten voelen en je te laten ontspannen. De omgeving nodigt daar ook zeker toe uit; een prachtig uitzicht, sprookjesachtige bossen, leuke dorpjes en ook de dichtstbijzijnde stad Autun is erg leuk!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Geen gedoe bij Ruud en Maria

Dick Folkers
23-7-2014

We hadden een camping voor ons zelf! Ruud en Maria zorgen ervoor dat je heerlijk onthaast. Mooie niet afgezette plaatsen met een fantastisch uitzicht en zoveel tips als je maar wilt over activiteiten of wandel en fietstochten.

WiFi is aanwezig en een oude paardenstal voor een drankje, tv of goed gesprek. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

droomlocatie

Smeulders alexander
25-6-2014

Kleine maar gezellige camping. Erg warm en vriendelijk onthaal door Ruud en Maria, die hun best doen om het naar je zin te maken.Vooral het adembenemend uitzicht (met prachtige zonsondergang) is een heel hoge troef. Sanitair prima in orde en proper. Prachtige omgeving (Natuurpark van de Morvan).Wij deden enkele zeer mooie wandelingen. De prijs is zeer goed voor wat je er in de plaats voor krijgt. een aanrader voor mensen die van rust en gezelligheid houden.

Gereisd met partner in juni 2014

Onvergetelijke tijd

Rowena
25-9-2013

Fantastisch camping op een adembenemende locatie

Gerund door twee bijzondere mensen

Daarom voor ons de keuze om elkaar hier het JA-woord te geven

Onder het toeziend oog van de burgemeester van La Grande-Verrière

Zeker een aanrader om hier je vakantie te vieren! mooie plek om heerlijk tot rust te komen. met genoeg te doen in de buurt.

Gereisd met partner in september 2013

Gezellige camping in prachtige natuur

Chantal
5-8-2013

Geweldige camping met een prachtig uitzicht en voldoende faciliteiten (elektriciteit op ruime zelf te bepalen plek, lekkere douches, zwembad, wifi en een gezellige bar.)

Ongedwongen op jezelf is helemaal prima, maar gezelligheid met de andere gasten kan ook.

Alles kan, alles mag.

Absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Espace Vital in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Espace Vital zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.