Camping Espace Vital

• 9.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

33 reviews over Camping Espace Vital

• 9Saskia04-08-2020

Rust, prachtige omgeving, zeer gastvrije eigenaren

We kwamen hier helemaal tot rust. Een Mooi kampeerterrein met uitzicht, grote plekken. Bewust niet te vol. Schoon sanitair, een klein zwembadje voor verkoeling, een minibar en vuurkorf allen buiten gehoorsafstand van het kampeerterrein. De eigenaren zijn ons erg behulpzaam geweest, problemen met de fiets losten we samen op. Als je van racefietsen, mountainbiken en rust houdt is het zeker een aanrader.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    10Jelte Nieuwenhuis16-08-2019

Paradijsje met droomuitzicht en aim

De aimabele Britse eigenaar Paul (zijn vrouw Leanne was een weekje in haar vaderland) snapt wat kampeerders willen, deze kampeerders althans. Van de fundamenten tot de betekenisvolle details: een superhartelijke, goedlachse ontvangst, zalige rust, niet-afgezette, zeer ruime plekken, een droomuitzicht, proactief doch verre van opdringerig advies over de prachtige omgeving, broodservice, zeeppompjes in het wasgebouw, een magnetron, een heuse fitnesstent, tafelvoetbal, een prima zwembad en een hottub (!). En dat alles voor een schijntje. Ik was voor het eerst in de Morvan en stond versteld van de schoonheid van de streek. Dichtstbijzijnde stadje Autun is charmant. Al met al een paradijsje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Marleen Lauwereys15-08-2019

Een aanrader

Wij hebben daar 3 nachten verbleven in een caravan. Alvorens onze reis verder te zetten naar het zuiden. Als je houdt van een rustige camping zonder animatie dan is dit de uitgelezen plek. Zeer vriendelijke eigenaars. Een mooie plek waar je in alle stilte kan genieten van de rust. Kleine inkopen(bakker-superette) kan je doen in een dorpje op ongeveer 3 km afstand van de camping. En op de camping zelf is een ontspanningsruimte waar je gans de dag terecht kan voor iets te drinken. Dus een aanrader als je houdt van de natuur en de stilte.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10Mathijs Niehaus08-08-2018

Nieuwe contactgegevens

Helaas hebben Ruud & Maria moeten stoppen. Maar de nieuwe Engelse eigenaren hebben de charme en sfeer van dit speciale plekje weten vast te houden. Vanaf het eerste moment voel je je hier helemaal thuis. Let op, er zijn nieuwe contact gegevens. Tel +33 6 32 86 39 14 en [email protected]

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Rowena14-05-2018

Geweldige relax vakantie!

Super leuke camping met hele leuke en lieve eigenaren!! Heerlijk tot rust gekomen!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• Oude reviews

10Margé27-12-2015

Ons jaarlijkse uitjes met veel gezelligheid en lol

Terugkijkend op 2015 was onze vakantie in mei op de camping bij Ruud en Maria weer erg geslaagd. Veel lol gehad, genoten van de hele mooie omgeving, heerlijk gegeten bij Ruud en Maria, lekker relaxt en heerlijk geslapen door de rustige omgeving en schone lucht. We hebben het daar zo naar ons zin, dat we in 2016 Zeker weer gaan met onze groep. Ook voor honden erg fijn ! Ze hebben de ruimte om lekker hun gang te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10L. Tap17-05-2015

Komen er al 15 jaar en genieten van de rust.

Een heerlijke camping waar je weer helemaal tot rust komt en waar je altijd hartelijk wordt onthaald door Ruud en Maria. Het is voor ons weer thuis komen. Altijd gezellig in het knusse barretje waar veel wordt gelachen.

Gereisd met partner in juni 2001

• 10Marche26-10-2014

Wederom vakantie op camping Espace Vital.

We waren weer erg blij om op de camping te zijn. We konden veel fijne routes rijden in de mooie omgeving ! Daarna genoten van de rust, het mooie uitzicht en de gezelligheid in de bar. Volgend jaar gaan we zeker weer !!! Wij hebben 16 foto's toegevoegd van ons gezelschap met de motoren.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 10Chris23-10-2014

Warme eigenaars, fantastische plek en omgeving!

Thuiskomen op een plek waar je nog geweest bent bestaat (voor ons tenminste wel). Ruud en Maria doen er alles aan om je op je gemak te laten voelen en je te laten ontspannen. De omgeving nodigt daar ook zeker toe uit; een prachtig uitzicht, sprookjesachtige bossen, leuke dorpjes en ook de dichtstbijzijnde stad Autun is erg leuk!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 10Dick Folkers 23-07-2014

Geen gedoe bij Ruud en Maria

We hadden een camping voor ons zelf! Ruud en Maria zorgen ervoor dat je heerlijk onthaast. Mooie niet afgezette plaatsen met een fantastisch uitzicht en zoveel tips als je maar wilt over activiteiten of wandel en fietstochten. WiFi is aanwezig en een oude paardenstal voor een drankje, tv of goed gesprek. Zeker een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014