Kasteel Chateau de Savilly

Kasteel
Kasteel Chateau de Savilly
8,2

9 reviews over Kasteel Chateau de Savilly in het Nederlands

Is uit de roulatie als chambre d'hôte

Thea Boscha
7-5-2013

Het kasteel is nu een familiehuis en niet meer in gebruik als Chambre d'Hôte

Gereisd anders in januari 2013

Genieten van rust, comfort en ruimte

A de Jager
      24-6-2009

Eind juni 2008 twee nachten op Chateau de Savilly verbleven op doorreis naar Cote d'Azur. Was een heerlijke ervaring. Prachtige natuur, super kasteel en heel goede service. De kamers zijn groot, erg groot. Babybedje stond keurig opgemaakt klaar. Eerste dag waren we vrijwel de enige gasten wat de rust helemaal geweldig maakte. Enige nadeel bij doorreis naar het zuiden: eigenlijk net wat te ver van de Autoroute du Soleil af (A6). Toch was het de moeite waard, het was heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

Vorstelijke vakantie

Rudolf
      3-2-2009

Na een drukke periode op zoek naar rust, ruimte en ontspanning? Dan ben je bij Chateau de Savilly aan het goede adres. Na een reis die ook vanuit het Noorden goed te doen is, werden wij al relaxter toen we de route du soleil afgingen en werden enthousiast toen we de oprit naar het kasteel opdraaiden. Wat hebben Esmeralda en Mark er een heerlijk oord van gemaakt. Mooi kasteel(tje), goede kamers, perfecte service en heerlijke Table d'hôte. Voor de eerste vakantie van mij en mijn vriendin samen de perfecte plek. En ook voor een vervolgvakantie.

Gereisd met partner in juli 2008

2008

Toplocatie voor rustzoekers en natuurliefhebbers !

Tineke en Ger Wooninck
      13-9-2008

Het was onze eerste kennismaking met het verschijnsel "Chambres d'hotes" en meteen een onvergetelijke, mede dankzij de inspanningen van Esmeralde en Mark. Logeren op een prachtig, romantisch kasteel met het mooie natuurgebied De Morvan en de leuke stadjes Autun en Beaune (wijnstad) binnen handbereik. Ook de wat verder gelegen stad Dijon is de moeite van het bezoeken meer dan waard. Na een dag van inspanning was het steeds een genot om de avond op het kasteel door te brengen onder het genot van een heerlijk wijntje.

Gereisd met partner in september 2008

na 10-11 uur rijden vanuit Amsterdam is chateau Savilly een heerlijk vakantieadres. Boven op een heuvel gelegen met uitzicht op 2 dalen, een groot landgoed waar je kunt wandelen, (zeer) ruime kamers, een heerlijk ontbijt op terras of in de eetkamer, de warme ontvangst en begeleiding tijdens de vakantie van Mark en Esmeralda, en als je geluk hebt, het genieten van de kookkunst van Esmeralda, alles is in een woord AF. Jammer dat dit maar 1x per week is. Ook de omgeving: Autun, Beaune, de meren of de historische sites, omschreven in door Mark duidelijk omschreven routes zijn de moeite waard. De restaurants in de buurt, in Didier en om de kathedraal van Autun zijn van goede kwaliteit, en voor een heel andere ervaring is eten bij Cecile een belevenis waar nog lang over na kan worden gepraat. Als we weer in Bourgondie komen, gaan we hier weer logeren.

Gereisd met partner in augustus 2008

Ria en Remy Philippo
      12-8-2008

Een geweldig chateau, prachtig gelegen, totale rust en de gastheer en gastvrouw zijn zeer lieve mensen. Je voelt je hier echt op je gemak. Mooie kamers. De natuur is schitterend. Men kan mooie uitstapjes maken. Voor ons een reden om nog eens terug te komen. Ria en Remy

Gereisd met partner in augustus 2008

Eind juni twee nachten op Chateau de Savilly verbleven op doorreis naar Cote d'Azur. Was een heerlijke ervaring. Prachtige natuur, super kasteel en heel goede service. De kamers zijn groot, erg groot. Babybedje stond keurig opgemaakt klaar. Eerste dag waren we vrijwel de enige gasten wat de rust helemaal geweldig maakte. Enige nadeel bij doorreis naar het zuiden: eigenlijk net wat te ver van de Autoroute du Soleil af (A6). Toch was het de moeite waard, het was heerlijk!

Gereisd met partner in juni 2008
      2007

Mooi kasteel, gelegen op een berg met uitzicht op de gezellige stad Autun. De kamers zijn ruim, mooie badkamer, heerlijke bedden met een superdik donsen dekbed (heerlijk), lekker ontbijt en genieten bij het haardvuur. Esmeralda en Mark zorgen voor een goede sfeer, met persoonlijke aandacht, maar ruimte om je eigen ding te doen. Het mooiste is nog om 's ochtends op een bankje voor het kasteel te genieten van de mist die in het dal ligt en dan een flauw zonnetje dat schijnt.

Gereisd anders in december 2007

Wat een fantastische plek, daar halverwege op een heuvel in de Bourgogne, met in de verte het historische plaatsje Autun. 's-Avonds zie je de lichtjes in de verte fonkelen, terwijl het in en om het chateau onwerkelijk stil is. We vertoefden er een viertal dagen en dit was voor ons een vernieuwde kennismaking met het heuvelachtige Franse platteland. Aboluut een aanrader

Gereisd met partner in juni 2007

Kasteel info

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Savilly in La Grande-Verriere , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Savilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.