Bed and Breakfast La Rose Rouge

6 reviews over Bed and Breakfast La Rose Rouge in het Nederlands

Geweldig

José van heiningen
10-11-2016

Prachtig gelegen, authentiek verbouwde B&B, waar Karin, de gastvrije gastvrouw, je heerlijk verwent! Een echte aanrader als je even tot rust wil komen.

In een woord "Super"

Han en Karin
31-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad in La Comelle Bourgogne. Het verblijf in La Rose Rouge was helemaal top.

Een mooie karakteristieke kamer met groot luxe bed en in de badkamer een lekker relaxbad. 2 terrassen, dus altijd wel in de zon met mooi uitzicht op het glooiend landschap. Daarbij een uitgebreid en gezond ontbijt wat door een enthousiaste gastvrouw wordt bereid en ook het diner in de eetkamer is zeker een aanrader. We komen hier zeker nog terug.

Fantastisch ,voor herhaling vatbaar

Gery en Monique Ardooie
12-9-2016

We vonden alles zeer goed,hartelijke lieve gastvrouw ,uitstekend ontbijt,goed bed

Mooie ligging.

Subliem

M&M
    30-8-2016

Dit is een geweldig plekje. Ontzettend mooi, rustgevend, lieflijk en verzorgd. Prachtig uitzicht/omgeving. Zeer verzorgde en karakteristieke kamer met onder meer enorm fijn bed. Heerlijk uitgebreid lekker en gezond ontbijt. Wij voelden ons hier erg welkom. Zeer zeker een aanrader.

fantastisch

Rahel en Robert
    12-5-2016

Het was allemaal gewoon fantastisch. De kamer is groot en prettig, het bed en de badkamer met bubbelbad van beste kwaliteit. Ook het ontbijt was heerlijk. Je kunt in den morgen en ook in de avond in de zon zitten. Het is heel rustig, je kunt heerlijk ontspannen. Karin is sympathiek en gezellig. Wij komen graag weer terug.

Mooie accomodatie, met enorm mooi uitzicht

Marcel en Claudine Steyaert-Braet
    10-1-2016

Wij hebben het voorrecht gehad om in de prachtige ruime kamer en een heerlijk ruim bed te slapen. 's Nachts is het er rustig en 's morgens bij het ontwaken hoor je de vogels en andere natuurgeluiden. Als de zon schijnt kan je ontbijten op een klein terras bij de inkom. Er is gelegenheid om zelf voor je koffie of thee te zorgen. de kamer is zo gesitueerd dat je ook 's avonds kan genieten van een ruimer terras en kijken naar de zonsondergang en tevens genieten van de ruime omgeving en het glooiende landschap. Dan hebben wij nog niets gezegd over de ruime badkamer met inloopdouche en bubbelbad.

Het is er echt heerlijk om er te vertoeven, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Dank U Karin en Guus voor jullie aangename B&B

We hebben een aantal aanbieders voor La Rose Rouge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Rose Rouge in La Comelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Rose Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Rose Rouge scoort een 9.56 uit 10 op basis van 7 reviews.