Bed and Breakfast La Rose Rouge

Meer bedandbreakfast info

7 reviews over Bed and Breakfast La Rose Rouge

• 9José van heiningen10-11-2016

Geweldig

Prachtig gelegen, authentiek verbouwde B&B, waar Karin, de gastvrije gastvrouw, je heerlijk verwent! Een echte aanrader als je even tot rust wil komen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Han en Karin31-10-2016

In een woord "Super"

We hebben een heerlijke vakantie gehad in La Comelle Bourgogne. Het verblijf in La Rose Rouge was helemaal top. Een mooie karakteristieke kamer met groot luxe bed en in de badkamer een lekker relaxbad. 2 terrassen, dus altijd wel in de zon met mooi uitzicht op het glooiend landschap. Daarbij een uitgebreid en gezond ontbijt wat door een enthousiaste gastvrouw wordt bereid en ook het diner in de eetkamer is zeker een aanrader. We komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Gery en Monique Ardooie12-09-2016

Fantastisch ,voor herhaling vatbaar

We vonden alles zeer goed,hartelijke lieve gastvrouw ,uitstekend ontbijt,goed bed Mooie ligging.

Gereisd met partner in september 2016

• 8M&M30-08-2016

Subliem

Dit is een geweldig plekje. Ontzettend mooi, rustgevend, lieflijk en verzorgd. Prachtig uitzicht/omgeving. Zeer verzorgde en karakteristieke kamer met onder meer enorm fijn bed. Heerlijk uitgebreid lekker en gezond ontbijt. Wij voelden ons hier erg welkom. Zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Rahel en Robert12-05-2016

fantastisch

Het was allemaal gewoon fantastisch. De kamer is groot en prettig, het bed en de badkamer met bubbelbad van beste kwaliteit. Ook het ontbijt was heerlijk. Je kunt in den morgen en ook in de avond in de zon zitten. Het is heel rustig, je kunt heerlijk ontspannen. Karin is sympathiek en gezellig. Wij komen graag weer terug.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Marcel en Claudine Steyaert-Braet10-01-2016

Mooie accomodatie, met enorm mooi uitzicht

Wij hebben het voorrecht gehad om in de prachtige ruime kamer en een heerlijk ruim bed te slapen. 's Nachts is het er rustig en 's morgens bij het ontwaken hoor je de vogels en andere natuurgeluiden. Als de zon schijnt kan je ontbijten op een klein terras bij de inkom. Er is gelegenheid om zelf voor je koffie of thee te zorgen. de kamer is zo gesitueerd dat je ook 's avonds kan genieten van een ruimer terras en kijken naar de zonsondergang en tevens genieten van de ruime omgeving en het glooiende landschap. Dan hebben wij nog niets gezegd over de ruime badkamer met inloopdouche en bubbelbad. Het is er echt heerlijk om er te vertoeven, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Dank U Karin en Guus voor jullie aangename B&B

Gereisd met partner in oktober 2015

Bed and Breakfast La Rose Rouge info