Bed and Breakfast Masse-Libre

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

43 reviews over Bed and Breakfast Masse-Libre

• 10Ben en AnneMarie Ridderhof16-07-2017

Landelijk gelegen met veel zorg aangelegde camping

Zeer hartelijke ontvangst, ruime plekken mooi en schoon sanitair prachtige omgeving om te fietsen ! Een aanrader

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Saskia Haverkort11-09-2015

Alles prachtig verzorgd. De kamers en sanitair, maar ook de tuin en 'n leuke kleinschalige camping. Heerlijk rustig alles, vooral voor senioren en in 'n prachtige omgeving met 'n heerlijk meer in de buurt waar je zalig kunt zwemmen. Ook wandelen en fietsen in die mooie omgeving is 'n genot. En dan het eten, (bijna) alles biologisch en voortreffelijk bereid. En hele vriendelijke en gastvrije mensen Carry & Karel en gezellig ook zo bij het kampvuur.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9Zeer tevreden24-08-2015

fantatisch, mooie ligging

We zijn nu in augustus voor de 2 maal een aantal dagen bij Carry en Karel geweest. Onze kamer, 1e soleil, en badkamer waren zoals verwacht comfortabel, verzorgd en onberispelijk schoon. Een terechte 10 dus! Het ontbijt? Zeer uitgebreid met verschillende soorten vleeswaren, kaas en jam. En natuurlijk verse eieren, warm brood etc. etc. Heerlijk, dus ook hier een dikke 10! Voeg dit samen met de hartelijkheid van Carry en Karel, de omgeving en het mooie weer, was het een fantastische start van onze vakantie. S-avonds bij het kampvuur hebben wij met de andere gasten gezellig kunnen nagenieten. Nieuw voor ons was de minicamping voor volwassenen. Maximaal 5 plekken op, naar wij schatten, meer dan 5000 m2, met bezoekers die net zoals wij kiezen voor rust, veel ruimte en natuur. Carry en Karel, tot de volgende keer, want dat is zeker.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9E&M21-08-2015

Zeer tevreden!

Wij zijn hier nu voor de vijfde keer geweest, met name omdat Carry en Karel uitermate kindvriendelijk zijn. Wij begrijpen dan ook helemaal niets van de twee vorenstaande commentaren en kunnen ons hier absoluut niet in vinden. Wat betreft de krapte van de kamer is dat logisch als er twee bedden bijgeplaatst moeten worden op verzoek van de ouders en dan nog blijft er genoeg ruimte over. Ook de opmerking betreffende het sanitair is niet correct dat hebben wij zelf kunnen constateren. Heel jammer om mensen zo af te kraken terwijl ze alle mogelijke moeite doen om het iedereen, jong en oud, naar de zin te maken. Wat wel heel vervelend is, is dat deze mensen het ook voor ons en onze kinderen verbruid hebben, maar wij hebben alle begrip voor de beslissing van Carry. Carry en Karel zoals altijd hebben we weer van jullie gastvrijheid genoten en misschien toch nog tot ziens, ooit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5Erik06-08-2015

Voelden ons niet echt welkom.

Prima schone kamer (wel wat krap voor 4 personen) waar het sanitair wat wiebelig aan de muur en wasbak zit waar wij vier nachten verbleven. Wij kregen de indruk dat het de eigenaren erg zwaar viel dat wij er waren ondanks dat wij de hele dag weg waren om van de prachtige omgeving te genieten. Wij hadden twee kinderen 10 en 11 bij ons en dat is eigenlijk niet de bedoeling hier volgens ons. De eigenaren zijn de hele dag in beeld en dat geeft niet echt een gevoel van privacy. Verder sluit ik mij aan bij de vorige recensie (die heet; "Niet voor ons")

Carry Rietzschel, eigenaar, 06-08-2015

Beste Mevrouw Soer,

Uiteraard is de kamer wat krap, het is een 2-persoonskamer, maar om de gasten ter wille te zijn plaatsen wij 2 bedden voor kinderen erbij (kostenbesparing voor de ouders en extra werk voor mij). De kraan van de wasbak zit muurvast alleen het bovenstuk kan draaien!!!, de douchestang kan niet vaster dan nu. Vertelt U eens hoe het kan dat, als jullie de hele dag weg zijn, wij de hele dag in beeld zijn, beetje vreemd nietwaar en over welke privacy heeft U het dan??? Tot slot; iedere dag heb ik speciaal voor Nikki rooibosthee en voor Ryan kamillethee gemaakt. Hoezo een 2 voor kindvriendelijkheid, U DURFT WEL achteraf. Ook hier geldt; het ligt niet aan de kinderen maar aan de ouders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 5Merit04-08-2015

Niet voor ons

De omgeving is inderdaad prachtig. De kamer was perfect in orde, schoon, alles er op en aan. Keurig ingericht. Paar kleine weetjes: - vooral geen afval in de prullenbak van de gezamelijke keuken deponeren. - geen theedoek gebruiken om een druppel water van het aanrecht te vegen. - zelf wijn mee brengen is zeker niet de bedoeling - zo ook de senseo, die kun je in de gastenkamer nemen tegen betaling van een euro - alles van het ontbijt nuttigen anders kan het "net zo goed niet op tafel gezet worden"... - energieke kinderen die graag willen helpen en op zoek zijn naar gezelligheid worden naar ons idee als last ervaren. Hun vriendelijke zoon en schoondochter die daar ook kampeerde wisten gelukkig de spanning iets te breken, maar helaas voelden wij ons daar erg ongemakkelijk en indringers in het gezin in plaats van gast.

Carry Rietzschel "Masse-Libre", eigenaar, 06-08-2015

Beste Mevrouw Feirabend-Koenders

Ik snap dat U moeite heeft met het feit dat U,min of meer gedwongen, hier 3 nachten moest verblijven. De tekst van Uw man, het is zo mooi ik neem 3 nachten op de koop toe, spreekt voor zich.

Verder sta ik boven al Uw opmerkingen die kant noch wal raken en verwijs ik evt. gasten naar alle voorgaande beoordelingen.

Wel wil ik nog opmerken dat U me geweldig heeft geholpen bij mijn beslissing geen kinderen meer toe te laten op de chambres.

Let wel; deze beslissing ligt NIET aan de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9leoniederks22-02-2015

Fantastische plek

Fantastische plek om te zijn.

S 'avonds kampvuur en een prachtige sterrenhemel. Op het terrein zijn overal plekken om heerlijk rustig te zitten. In de omgeving veel mooie plaatsen om te bekijken.

Bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaars. Geven veel tips over de omgeving.

In het plaatsje zit een goede italiaan en een heerlijk restaurant. Er is ook een kleine camping bij. Prima plek om te vertoeven.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10jelger knol27-06-2014

Echt Frans met een hollands tintje

Ik ben hier voor de tweede keer. De eerste keer op Masse-Libre (=Chambre d'hote)

Mijn ouders overnachten ook dit jaar op de Chambre d'hote en ik in mijn tent op de Mini-Camping (=Camp- Libre)

De Mini-camping is dit jaar geopend. Je kunt hier voor weinig geld prima overnachten op weg naar Zuid-Frankrijk.

Mijn ouders en ik zijn hier zeven nachten verbleven.

De natuur in de omgeving is prachtig . Maar ook een stad als Beaune is zeer de moeite waard.

Er is een prachtig gratis natuurzwembad in La Chapelle, welke dagelijks geopend is van 11.00 tot 20.00 uur.

De Gastheer/mevrouw zijn Carry en Carel en zij hebben zich zes jaar geleden gevestigd in de Bourgogne.

Ze hebben de pensioen gerechtigde leeftijd al enkele jaren geleden bereikt, maar denken nog niet aan stoppen.

Carry en Carel, ik wil jullie hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de fijne vakantie in de Bourgogne.

Gereisd in juni 2014

• 9Bob Otten11-11-2013

Voor herhaling zeker vatbaar

Heerlijk rustige omgeving die je bij aankomst al direct in een vakantiestemming brengt. De beschikbare kamers zijn alle perfect volledig en mooi ingericht, Op frisse of koude dagen is verwarming zelf te regelen, heerlijk. De volgende ochtend van ons tweedaags verblijf werden mijn echtgenote en ik verwend met een lekker Hollands ontbijt waarbij een lekker halfgekookt eitje van de eigen kippenren niet ontbrak. Niet onvermeld mag blijven de vriendelijke en attente verzorging van het echtpaar Rietzschel.

Gereisd met partner in september 2013

• 10C Ramautar04-11-2013

Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke week gehad met mijn vriend. Carry en Karel waren uitermate gatvrij en wij voelden ons vanaf de eerste minuut helemaal op ons gemak. Er is een aparte huiskamer (met tv) voor de gasten waar we heerlijk konden zitten zonder in onze eigen kamer te moeten blijven. Overigens zijn de kamers met badkamer erg ruim, sfeervol en verzorgd. Ook kregen wij tips ver wat er te doen was in de omgeving en in de huiskamer lag een hele stapel brochures hierover. Mijn vriend vond het gratis internet erg prettig. Het eten was erg uitgebreid, lekker en gezond (producten uit hun eigen biologische tuin). De avond dat wij met nog andere gasten en de gastvrouw en heer rond het kampvuur zaten met een wijntje maakte de ervaring helemaal af. Zeker tot ziens!

Gereisd met partner in augustus 2013

Bed and Breakfast Masse-Libre info