Camping Camp Libre

• 9.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping Camp Libre

• 10Oliver18-09-2017

Verrassend relaxed, zeer verzorgd en vriendelijk

We kwamen met de camper voor een paar nachten en we zijn 2 weken gebleven! De camping adverteert rust en ruimte en beide krijg je. Zelf een plek mogen kiezen is hier ook echt zelf een plek mogen kiezen! Geen kinderen (wat wij prettig vinden). In de buurt is een ecologisch zwemwater waar we een paar keer zijn geweest, heerlijk plekje als het warmer is. In de maak is ook plan d'au (als ik het goed schrijf), een innovatief initiatief waar we zeker voor terug komen als het af is en dan weten we al welke camping we kiezen :-D. Zeer romantisch vonden we het cabannetje met schommelbank waar we 's avonds ook 2 keer hebben gezeten rond een groot kampvuur met andere gasten en de bewoners. Ik kan er nog veel meer over zeggen maar zelf ervaren en een mening vormen is leuker. Dan nog een kritisch puntje (wat wij juist positief vonden); de grote steden zijn wat verder weg dus is deze camping vooral echt heerlijk voor rust, wandelen, fietsen en zwemmen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Leon en Monique06-09-2017

Geweldig!! wederom genoten!

Heerlijk rustig, mooie omgeving om te wandelen en fietsen. Carry en Karel doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Gezellig kampvuurtje maken kan daar nog en de plaatsen zijn groot en mooi vlak. Recreatieruimte met tv en internet. Hele fijne camping met gastvrije eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Julia28-07-2017

Rustig en gastvrij

We hebben negen dagen bij Carry en Karel op de camping gestaan en ontzettend genoten. De camping is een veld achter hun mooie huis en hier staan maximaal vijf andere tenten/caravans/campers. Wij hadden de camping zelfs twee nachten voor ons alleen. 's Nachts hoor je de uilen en als je geluk hebt komt er een ree of egel voobij. Heerlijk rustig!

We werden hartelijk welkom geheten en kregen ontzettend veel tips over de omgeving. Genoeg te doen op maximaal een uur rijden, de camping ligt erg centraal. Onze hoogtepunten waren wijnproeven in Beaune en wandelen in de Jura. Ook is er een erg fijn zwembad op slechts een paar minuten rijden. Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Thijs25-06-2017

Dé camping voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Wat is dit een heerlijke plek om tot rust te komen! Deze camping heeft hele ruime plekken op een mooie grasmat. Er is geen lawaai van verkeer of omgeving, alleen vogels die volop fluiten. De aardige eigenaren doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Het sanitair is heerlijk schoon. Kortom een echte aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Marie-Louise13-06-2017

Prachtige, rustgevende omgeving, volop relaxen!

Een goed verzorgde camping met alle ruimte om je heen. Je kunt er genieten van de rust, toch niet helemaal verstoten van de wereld door uitstekende wifi. Schoon en modern sanitair! Wij hebben prachtig weer gehad, maar ook als het regent is er een woonkamer waar je relaxt binnen een boekje kunt lezen. De eigenaren houden van het buitenleven dat is volop te zien aan de prachtige (groente)tuin. In de omgeving is voldoende aan fiets- en wandelroutes te vinden, maar ook cultuur is dichtbij (mooi kasteel). Erg gastvrij ontvangen en genoten van de heerlijke verse aardbeien. Kortom een aanrader als je de drukte wilt ontvluchten en ruimte om je kampeerplek wilt hebben.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Ilse en Martijn10-08-2016

Heerlijk

Heerlijk rustige camping. We zijn helemaal tot rust gekomen. Dat er maar 1 douche is, is geen enkel probleem. In 8 dagen niet één keer moeten wachten.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Fam. de Vlaming24-08-2015

Zeker de moeite waard

Op internet deze accomodatie tegen gekomen en na een simpel gezellig telefoontje was alles geregeld. Wij zijn hier 2 maar nachten gebleven en daarna doorgereisd naar de eindbestemming dus van de omgeving weinig gezien, hetgeen we gezien hebben was wel erg mooi. We hadden geen kinderen bij ons (vandaar de 8) maar ik denk dat kinderen zich hier ook wel kunnen vermaken. Ontvangst van Carrie en Karel was vriendelijk en gezellig, we voelden ons gelijk thuis. Sanitair was schoon, alles is goed onderhouden en 's nachts is het hier heerlijk rustig.

Kortom: dit is er een om te onthouden.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Leon en Monique19-08-2015

Fantastisch! ..zeker voor herhaling vatbaar

Zeer ruime plaatsen, geen nummers, maar; zoek maar een een mooi plaatsje..geweldig! Zeer gastvrije, zorgzame en hartelijke eigenaren wij voelden ons er al snel thuis. De bedoeling was voor een paar nachtjes, maar dat werd al snel een hele week. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen, bij Carry en Karel kun je ook een fiets huren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Monique en Corina02-08-2015

Heerlijk rustig

We hebben een weekje gekampeerd op Camp Libre. Het was er heerlijk rustig. Er waren geen vaste plekken, dat geeft een vrij gevoel. We hadden vanaf onze tent een ver uitzicht over het landschap. De eigenaren Carrie en Karel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontvangst met koffie voelde erg gastvrij. Schoon sanitair, maar met een volle camping is één douche misschien wat weinig (al hebben we nooit in de rij gestaan). In de omgeving wel een en ander te doen, maar verder niet zo toeristisch en daarom ook rustig. Goed te fietsen in het licht heuvelachtige landschap.

• 8Staat v/h sanitair

Carry Rietzschel, eigenaar, 16-08-2015

Hallo Corina en Monique, bedankt voor de overwegend positieve beoordeling. Één douche voor 10 volwassenen is voldoende, zoals je zegt je hebt nooit hoeven wachten. Hartelijke groet, Carry Camplibre

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Knoop31-07-2014

ruimte, rust en verzorgd

Wij waren de eerste gasten op de net geopende mini-camping van Carry en Karel. We hebben een aantal heerlijke dagen gehad. We hadden het grasveld omzoomd door o.a. grote eikenbomen voor onszelf dus veel privacy. Het uitzicht over de velden vonden wij heel mooi. 's Nacht zeer stil met alleen het geroep van de uilen. Het sanitair was zeer schoon. De douche was echt super. Nog nooit zo'n goede douche gehad met echt heerlijk heet water. Bij de afwasplek was geen heet water, maar dat vonden wij geen punt. Ons teiltje vulden we met water uit de douche. Carry en Karel waren erg gastvrij en behulpzaam. We hebben ons twee keer aangesloten bij het kampvuur dat voor de gasten (ook van Chambre d'Hôte) werd gemaakt. Dat was erg gezellig. Goede supermarkt en pizzeria op hooguit tien minuten rijden. Puntje is wel dat je daar ook heen moet als je vers brood wilt hebben. Voor ons was dat geen probleem. Het kasteel van Pierre de Bresse is de moeite waard om te bezoeken. De regio is echt agrarisch.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014