Reviews over La Chapelle St. Sauveur

Verrassend relaxed, zeer verzorgd en vriendelijk

Oliver,
    18-9-2017

We kwamen met de camper voor een paar nachten en we zijn 2 weken gebleven! De camping adverteert rust en ruimte en beide krijg je. Zelf een plek mogen kiezen is hier ook echt zelf een plek mogen kiezen! Geen kinderen (wat wij prettig vinden). In de buurt is een ecologisch zwemwater waar we een paar keer zijn geweest, heerlijk plekje als het warmer is. In de maak is ook plan d'au (als ik het goed schrijf), een innovatief initiatief waar we zeker voor terug komen als het af is en dan weten we al welke camping we kiezen :-D.

Zeer romantisch vonden we het cabannetje met schommelbank waar we 's avonds ook 2 keer hebben gezeten rond een groot kampvuur met andere gasten en de bewoners.

Ik kan er nog veel meer over zeggen maar zelf ervaren en een mening vormen is leuker. Dan nog een kritisch puntje (wat wij juist positief vonden); de grote steden zijn wat verder weg dus is deze camping vooral echt heerlijk voor rust, wandelen, fietsen en zwemmen.

Geweldig!! wederom genoten!

Leon en Monique,
    6-9-2017

Heerlijk rustig, mooie omgeving om te wandelen en fietsen.

Carry en Karel doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken.

Gezellig kampvuurtje maken kan daar nog en de plaatsen zijn groot en mooi vlak.

Recreatieruimte met tv en internet.

Hele fijne camping met gastvrije eigenaren.

Rustig en gastvrij

Julia,
    28-7-2017

We hebben negen dagen bij Carry en Karel op de camping gestaan en ontzettend genoten. De camping is een veld achter hun mooie huis en hier staan maximaal vijf andere tenten/caravans/campers. Wij hadden de camping zelfs twee nachten voor ons alleen. 's Nachts hoor je de uilen en als je geluk hebt komt er een ree of egel voobij. Heerlijk rustig!

We werden hartelijk welkom geheten en kregen ontzettend veel tips over de omgeving. Genoeg te doen op maximaal een uur rijden, de camping ligt erg centraal. Onze hoogtepunten waren wijnproeven in Beaune en wandelen in de Jura. Ook is er een erg fijn zwembad op slechts een paar minuten rijden. Echt een aanrader!

Landelijk gelegen met veel zorg aangelegde camping

Ben en AnneMarie Ridderhof,
    16-7-2017

Zeer hartelijke ontvangst, ruime plekken mooi en schoon sanitair prachtige omgeving om te fietsen ! Een aanrader

Dé camping voor rustzoekers en natuurliefhebbers

Thijs,
    25-6-2017

Wat is dit een heerlijke plek om tot rust te komen!

Deze camping heeft hele ruime plekken op een mooie grasmat.

Er is geen lawaai van verkeer of omgeving, alleen vogels die volop fluiten.

De aardige eigenaren doen er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen.

Het sanitair is heerlijk schoon.

Kortom een echte aanrader!

La Chapelle St. Sauveur scoort een 8,8 uit 10, op basis van 4 reviews