Camping Les Deux Rivieres

Camping Les Deux Rivieres
8,7

26 tips over Camping Les Deux Rivieres

gerard en truus, 21-12-2016
Bekijk de video van deze leuke camping (onder het kopje foto's en video's)
Jeroen, 30-4-2016
Pien&Perry kan je alles vertellen!
Erik Snoey, 27-6-2015
Als je een franstalige routebeschrijving vertaalt, loopt en controleert verdien je ook nog eens twee koude biertjes!

Dick Molman, 16-6-2015

Autun ligt op 9 kilometer afstand, een leuk stadje en de dichtstbijzijnde mogelijkheid om boodschappen te doen.

De Morvan heeft een wonderschone natuur, maar biedt weinig mogelijkheden voor winkelen, terrasjes en restaurants.

pauliengm, 5-1-2015
Als uitstapje is het Lac des Settons echt een aanrader. Lekker langs het water zitten of een tochtje over het meer met een bootje.
j-tenbrink@kpnmail.nl, 19-9-2014

We waren op doorreis en hadden daar een prachtige grote plek.

En het zwembad is ook lekker warm dus heerlijk gezwommen.

Een aanrader voor langere vakanties maar ook vals doorgangscamping.

Monique en Jeroen, 6-9-2014
vraag op de camping info over de streek.
Minte, 15-8-2014

Maak de ijsjes goedkoper. Je zal er meer van verkopen.

Maak je site up to date.

Regel schoonmaak toiletgebouw anders.

Ik ben volwassen en kan zelf denken. Te veel regels werkt verstikkend.

jenny73, 12-8-2014
Ga naar de informatieavond aan het begin van je verblijf. Pien weet veel te vertellen over de omgeving. Wij vonden de rondleiding met gids in Autun erg leuk (ook onze kinderen van 6-9-11). Bibracte is de moeite waard, maar ook het uitzichtspunt en de waterval in Autun. Bij warm weer is Lac des Settons echt een aanrader! Prachtige omgeving, rustig aan het water zitten in de schaduw (of zon) en picknicken.
fam van der veen, 21-10-2013

de eigenaars sturen je alleen naar de intermarche en leclerc maar er is in autun ook een aldi, leader price en een champion.

vraag er naar tijdens de openingsavond..