Camping Les Deux Rivieres

Frankrijk, Bourgogne, La Celle en Morvan

8.8Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Les Deux Rivières is een sfeervolle camping met ruime en schaduwrijke plekken. Hier kunnen de traditionele kampeerders terecht, want je hebt alleen de basisvoorzieningen. Samen met de andere gasten worden er wel eens spelletjes of een kampvuur georganiseerd. Bij de rivier heb je veel waterpret en het schattige stadje Autun ligt op 9 kilometer.

224 reviews over Camping Les Deux Rivieres

• 9Frans03-08-2020

Heerlijke rustige en gemoedelijke comping.

Mooie royale gereserveerde plaats met veel privacy. Sanitairgebouw wordt dagelijks schoon gemaakt en ziet er verzorgd uit. Mooi zwembad en speel mogelijkheden voor kinderen. Vriendelijke eigenaren. Vanaf 08.00 uur kan je je bestelde brood afhalen bij de receptie. Zou er zo weer terug gaan.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8judith24-07-2020

heerlijk kort verblijf

3 nachten op deze camping geweest én prima naar ons zin gehad. Mooie ruime plekken met veel privacy, fijn zwembad en een gemoedelijke sfeer. Vooral voor jonge kinderen een heerlijke plek. Voor mijn pubers was het voor een paar dagen ook een ok plek. Mooie omgeving. Autun is een verrassend leuk en mooi stadje. Een bezoek is zeer de moeite waard.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Fam De Turck20-07-2020

Prachtige camping in de Morvan

Prachtige camping gelegen aan twee rivieren. Ideaal om pootje te baden, dammen te bouwen en rivierkreeftjes te vangen. Enorm ruime plaatsen met hoge hagen voor veel privacy. Zwembad nooit overbevolkt, netjes. Leuke speeltuintjes voor de kinderen. Petanque baan en Ping-pongtafels. Volleyballnet en voetbalgoaltjes. 1 keer per week foodtruck pizza en gratinades: heel lekker en bij prijs. 2 keer per week snack (frietjes, nuggets en huisgemaakte gehaktballetjes): balletjes heel lekker, frietjes op zijn Frans 😉 Zeer betrokken en behulpzame eigenaren. Hadden problemen met onze elektriciteitskabel en de eigenaren boden meteen hulp. Camping met verschillende nationaliteiten: Nederlanders in meerderheid maar ook Belgen, Fransen en een enkele Duitser. Voor heeft deze camping alles wat we wensen, we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9Maaike26-08-2019

Heerlijke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Een heerlijke camping. Ruime plekken, gemoedelijk sfeertje, keurig en schoon sanitair en een paradijsje voor kleine kinderen door de riviertjes, het zwembad, de skelters, speeltuinen en frietjes die de vriendelijke eigenaren regelmatig bakken. In de omgeving kun je prachtig wandelen. Autun ligt op een kwartier rijden en heeft naast een gezellig centrum ook een grote supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9lisette de jager19-08-2019

Gemoedelijke, knusse en kindvriendelijke camping

Heerlijke gemoedelijke camping. Bij aankomst (het regende) stonden er gelijk wat mensen klaar om ons te helpen. Geen animatie, maar het is zo'n paradijs voor kinderen (speeltuinen, rivier, zwembad, kampvuur, tafeltennis, skelters etc) dat ze dit helemaal niet nodig hebben. Wel een camping voor kids onder de 10 jaar. De twee eigenaren houden alles goed schoon en zorgen twee keer in de week voor patat. Ontzettende ruime plaatsten, zo groot zie je ze niet vaak. Kortom, een aanrader voor iedereen die van knusse campings houden zonder poespas!

• 8Marc28-07-2019

Mooie camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Zeer mooie camping, vriendelijke eigenaar, ruime plekken. Maar wel een rustige camping, echt voor gezinnen met kleine kinderen onder de 8. Potje kaarten s’avonds met 3 kids om 21.30 uur werd niet gewaardeerd door de buurman, ivm rust? Wij staan altijd op rustige campings, maar dit is iets te! Erg mooie camping, maar voor ons was 1 nacht genoeg.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Sylvie14-07-2019

Super !

Super gezellige camping. De plaatsen zijn zeer ruim en de gehele camping is netjes onderhouden. De gasten hebben de vrije keuze tussen alle beschikbare plaatsen: met zon of schaduw, met veel privé of met zicht op de open ruimte, aan de rivier of niet, ... kortom iedereen vind er wel een plaatsje naar zijn zin. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair héél proper, niets op aan te merken. De mogelijkheid om 's avonds een kampvuur te maken maakt het extra gezellig. Ons zoontje van 7 jaar vond het hier geweldig. Het was met pijn in het hart dat we vertrokken.

• 9Annet17-06-2019

Blij verrast. Grote campeerplekken. Nieuwe eigenaren. Erg vriendelijk. Alles leek nieuw. Schoon sanitair. Warm water. Mooi zwembad en leuk speeltuintje en sportveld. Echt een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Fam de Haan04-09-2018

Les deux rivieres met de franse slag, geweldig!

Hebben hier 2 keer eerder gestaan en nu voor de 3e keer een geweldige vakantie gehad. De nieuwe eigenaren doen erg hun best en zijn zeer behulpzaam, ze gaven zelfs aan nederlands te willen leren om hun gasten beter te woord kunnen staan. Aangezien de camping helemaal was volgeboekt waren ze een beetje overdonderd. Ze hadden ook geen hulp voor het schoonmaken wat ze wel graag volgende keer willen regelen. Toch was het sanitair erg netjes (niet zo netjes al bij de vorige eigenaren maar dat is ook bijna onmogelijk). Het zal volgend jaar ,moeten blijken of ze met meer tijd om voor te bereiden ook de rest meer bijhouden. Kampvuur etc werd niet georganiseerd maar kon prima door de bezoekers gedaan worden. Voor ons was dus les deus rivieres met de franse slag zeer geslaagd!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8familie Boots01-09-2018

Fijne familiecamping

We hebben genoten op deze fijne camping. Hoewel de aankleding van de camping wat ons betreft wat kaal was (lege bloembakken, geen parasols op terras) is de sfeer super, is er genoeg ruimte om te spelen, zijn er grote plaatsen, is het sanitair schoon (met wc brillen, soms geen papier) en zijn de eigenaren erg vriendelijk. Onze jongens (11 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt met de vele vriendjes, in het zwembad en op het voetbalveld. Er wordt niks georganiseerd maar dat hebben ze niet gemist. In het zwembad is speelgoed (luchtbedje, bal) en shorts toegestaan. Op dinsdag en zaterdag is de frietwagen open (friet, kipnuggets en uienringen) en op donderdag staat de pizzakar op de camping (lekker!). Brood is te bestellen en was prima. De omgeving is prachtig (riviertjes, bos, boerderijen) en veel wandelmogelijkheden vanaf de camping, ook fijn om de hond uit te laten. Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping Les Deux Rivieres info