Camping Les Deux Rivieres

Weer vandaag3°-3°
Camping Les Deux Rivieres
8,7

Omschrijving
Les Deux Rivières is een sfeervolle camping met ruime en schaduwrijke plekken. Hier kunnen de traditionele kampeerders terecht, want je hebt alleen de basisvoorzieningen. Samen met de andere gasten worden er wel eens spelletjes of een kampvuur georganiseerd. Bij de rivier heb je veel waterpret en het schattige stadje Autun ligt op 9 kilometer.
Laatste review

Hebben hier 2 keer eerder gestaan en nu voor de 3e keer een geweldige vakantie gehad. De nieuwe eigenaren doen erg hun best en zijn zeer behulpzaam, ze gaven zelfs aan nederlands te willen leren om hun gasten beter te woord kunnen staan. Aangezien de camping helemaal was volgeboekt waren ze een beetje overdonderd. Ze hadden ook geen hulp voor het schoonmaken wat ze wel graag volgende keer willen regelen. Toch was het sanitair erg netjes (niet zo netjes al bij de vorige eigenaren maar dat is ook bijna onmogelijk). Het zal volgend jaar ,moeten blijken of ze met meer tijd om voor te bereiden ook de rest meer bijhouden. Kampvuur etc werd niet georganiseerd maar kon prima door de bezoekers gedaan worden.

Voor ons was dus les deus rivieres met de franse slag zeer geslaagd!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

212 reviews over Camping Les Deux Rivieres in het Nederlands

Les deux rivieres met de franse slag, geweldig!

Fam de Haan,
4-9-2018

Voor ons was dus les deus rivieres met de franse slag zeer geslaagd!

Fijne familiecamping

familie Boots,
1-9-2018

We hebben genoten op deze fijne camping. Hoewel de aankleding van de camping wat ons betreft wat kaal was (lege bloembakken, geen parasols op terras) is de sfeer super, is er genoeg ruimte om te spelen, zijn er grote plaatsen, is het sanitair schoon (met wc brillen, soms geen papier) en zijn de eigenaren erg vriendelijk. Onze jongens (11 en 10 jaar) hebben zich prima vermaakt met de vele vriendjes, in het zwembad en op het voetbalveld. Er wordt niks georganiseerd maar dat hebben ze niet gemist. In het zwembad is speelgoed (luchtbedje, bal) en shorts toegestaan. Op dinsdag en zaterdag is de frietwagen open (friet, kipnuggets en uienringen) en op donderdag staat de pizzakar op de camping (lekker!). Brood is te bestellen en was prima. De omgeving is prachtig (riviertjes, bos, boerderijen) en veel wandelmogelijkheden vanaf de camping, ook fijn om de hond uit te laten. Wat ons betreft een aanrader!

formidabel

familie nulens,
13-8-2018

Nieuwe eigenaren moeten hun weg nog wat vinden. Leken wat overbluft. Hebben in de 2 weken absoluut verbeteribgen doorgevoerd. Sanitair werd 4x daags gecontroleerd en gepoetst. Wij hebben 2 heerlijke weken gehad. Campingeigenaren kwamen ook wat meer los. Vragen gericht naar feedback, hoe de vakantie bevalt, de camping etc. Zeker vakantie waard, mooie camping.

Camping is prima. Voor kinderen heb je wat je nodig hebt; speeltuintje, zandbak en prima zwembadje en een leuke beek om dammetjes in te bouwen!

Dit jaar nieuwe Franse eigenaren. Weinig interactie met de klanten. Weinig initiatief om het de klanten naar hun zin te maken..

Sanitair is niet heel schoon, toilet papier vaak op.

Wij hadden een wespen nest op onze plek, werd een steen in gestopt en dat was het.. hele vakantie veel last vd wespen gehad!

Dichtstbijzijnde supermarkt op 7km, verdere winkels in autun op 10km.

2x per week friteskraam open waar je patat en kipnuggets kan halen.

Ijsje is (meestal) te verkrijgen.

Iedere ochtend brood te bestellen en 1x per week pizza.

Leuke camping, nieuwe eigenaren moet nog 'in'komen

Fam de Jong,
26-7-2018

In Juli 6 nachten op deze camping gestaan, deels gebaseerd op goede reviews op Zoover. Helaas bleek de camping overgenomen te zijn in het voorjaar en de nieuwe eigenaren doen zeker hun best maar moeten nog veel leren. Je kan goed zien dat dit een erg verzorgde camping geweest is maar nu achteruit gaat;

-Kampeerplekken zijn erg groot alleen doordat de heggen niet gesnoeid worden is er aan beide kanten 50 cm minder ruimte beschikbaar.

-Dode planten in de plantenbakken.

-Zwembad wordt goed schoongehouden maar een onderhoudsbeurt is ook nodig.

-Toiletten worden 1x per dag schoongemaakt, het 2e gedeelte van ons verblijf waren alle plekken bezet (45-50 plekken) en dan is 1 toilet/douche gebouw en 1 bijgebouwtje met 2 toiletten en een urinoir te weinig en snel vervuild.

Erg jammer, dit was ook een veel gehoord commentaar van de gezinnen die hier al 3 tot 4 jaar achter elkaar stonden.

Wel een ideale camping voor kleine kinderen.

Uitzicht is mooi.

Pim,
12-7-2018

Camping is dit jaar overgenomen. Moet zich bewijzen. Lege bloembakken of met dode planten erin. Brandnetels op terras. Geen boten race, geen slackline etc. Dus reviews van 2017 zijn niet van toepassing.

Heerlijke vakantie gehad

P & R,
9-7-2018

Ruime plaatsen,tussen hoge heggen of open op het veld. Twee maal per week bakt de eigenaar patat en op donderdagavond komt de pizzabus voorrijden met een ruime keuze. Sanitair schoon,’s morgens je bestelde brood ophalen. Er liggen 4 mappen klaar met wandelingen en fietstochten. Boodschappen moet in Autun op 10 km. afstand. Waterpunten goed verdeeld over de camping. Sanitairgebouwtje op achterveld heeft twee wc’s,een urinoir en twee wasbakken. Hier koud water alleen,maar je hoeft niet elke keer naar het hoofdgebouw. Daar is het enige minpunt te vinden; de douches zijn niet te stellen,alleen een aan- en uit-knop. En het water wat eruit komt is bloedheet. Diverse mensen horen klagen. Hier is niet onder te staan. En de cabines zijn erg smal. Voor de rest is de Morvan een hele mooie vakantiebestemming, of je het nu wandelend,fietsend of met een autorit verkend. Een hele mooie natuur. Je stapt ‘s avonds tevreden je bed in.

Fijne camping met prachtige plekken! Veel schaduw vooral op achterveldje. Hele leuke plek aan smal beekje(niet om te zwemmen maar je kan er wel pootje baden) voor ons een speeltuintje met zandbak waar de kleine (2 jaar) zich prima kon vermaken en wij vanuit onze plek prima overzicht hadden! Sanitair was fijn en schoon! Zwembad prima, alleen duurde het wel even voordat peuterbadje was verwarmd ( rond 15 a 16 smidsags, anders vrij koud water. Gezellige sfeer onder de camping gasten!

Sinds dit jaar zijn er nieuwe eigenaren, een Frans (iets wat stugger) echtpaar. Spreken prima engels. Onderhoud van de camping zou wat meer aandacht mogen hebben. Mooie natuur maar weinig te beleven in de omgeving. autun vinden wij erg tegenvallen. Beaune was wel mooi, En een prachtige wijnstreek eromheen.

Rustgevend op XXL plekken met 'river view'

Louise,
21-10-2017

Prachtig mountainbike gebied en voor de sportievere wegfietser rustige landweggetjes om eindeloos te touren. Met een beetje geluk hoor je 's nachts het bosuiltje. Het gekabbel van de beekjes is zeer rustgevend.

Fantastische ervaring in de Morvan

Eugene,
21-10-2017

Super camping in de groene Morvan. Eigenaren zijn super behulpzaam. Kwaliteit vh sanitair boven verwachting. In de zomer beperkt animatie programma. In voor- en naseizoen leuk en onderhoudende avonden met 3 gangen diner. We komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Deux Rivieres in La Celle en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Deux Rivieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.