Tijdelijk €25 aanbetaling

Les Deux Rivieres

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Deux Rivieres voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 235 reviews
+38

8.9FantastischScore uit 235 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Les Deux Rivières is een sfeervolle camping met ruime en schaduwrijke plekken. Hier kunnen de traditionele kampeerders terecht, want je hebt alleen de basisvoorzieningen. Samen met de andere gasten worden er wel eens spelletjes of een kampvuur georganiseerd. Bij de rivier heb je veel waterpret en het schattige stadje Autun ligt op 9 kilometer.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

235 Reviews over Les Deux Rivieres

• 8Eric06-09-2022

prima camping

Een kleine en rustige camping vlak buiten het dorp. Een groot gedeelte van de camping bestaat uit huisjes en chaletjes. Bij de ingang is een klein en barretje met een gezellig terras waar je wat kunt drinken. Ook is er een mooi zwembad. In het hoogseizoen kan er bij de receptie brood besteld worden, maar in het laagseizoen niet meer. De bakker is in het dorp, een afstand van ongeveer één kilometer. De camping heeft een western uitstraling, met Amerikaanse posters en de huisjes hebben namens uit de cowboytijd. Er is gratis en goede wifi. De plaatsen zijn niet zo groot en soms is de bodem ongelijk. Het sanitair is oud, maar schoon. De waterdruk van de douches is slecht, mar op de rest van het sanitair is eigenlijk niets aan te merken. In het sanitair gebouw wordt continu leuke rock c.q. bluesmuziek gedraaid.
    De eigenaars zijn heel vriendelijk. In de prachtige omgeving is veel te zien.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Otto Cats16-06-2022

Vakantie verblijf met de caravan

Kleinschalig en grote vakken. Goed onderhouden gezellig terrein.Sommigen aan de rivier.Schoon en mooi sanitairgebouw en een openluchtzwembad .Goede Wifi. Vriendelijke beheerders. En bij hulp/nood Deze ervaring heb ik gehad , een val heeft mij letsel gebracht en de beheerder heeft mij spontaan geholpen door mij te brengen en weer te halen van het ziekenhuis. Top service!

• 9H. IJdens30-05-2022

Geweldig

Groene camping, grote plaatsen, bijna allemaal aan een riviertje.Veel privacy.Heel vriendelijk eigenaars-echtpaar. Top service. Problemen met schokbrekers van onze caravan werden door de eigenaar vakkundig en zonder kosten verholpen, zodat we veilig naar Nederland terug konden reizen. Prachtige wandelomgeving. Eetgelegenheid was nog niet open (voorseizoen). Zwembad werd elke morgen gereinigd. Komen zeker nog eens terug.

• 9Rineke01-04-2022

Rust en ruimte tussen twee riviertjes

De camping is rustig gelegen in landelijk gebied. Het is een heel ruim terrein met zeer grote plaatsen, veelal aan een van de beide riviertjes. Hoge heggen en verspreide bomen zorgen voor privacy en desgewenst schaduw. Centraal modern sanitairgebouw in het midden van de camping. Een oude sanitairunit met twee extra toiletten op het achterste deel. Veel sport- en speelruimte voor kinderen, maar wij hebben ook van de tafeltennistafel gebruik gemaakt! Mooie wandel- en fietsomgeving van de Morvan, Autun en Bibracte zijn de moeite van bezoek waard. Geen winkels in het dorp, wel onderweg naar Autun. Brood kun je dagelijks op de camping bestellen. Wij komen graag terug bij het leuke Franse koppel en hun hond, die nu de camping bestieren. Uitgebreide informatie op ons blog: https://renrreizen.blogspot.com/2021/10/kamperen-in-celle-en-morvan.html

• 7Eetgelegenheden
  • 10Fam08-09-2021

Heerlijke camping in een mooie omgeving

We hebben anderhalve week op deze camping gestaan op een heerlijke plek aan één van de twee stroompjes. De plekken zijn ruim en schaduwrijk, de eigenaars vriendelijk en gastvrij, de camping ruim opgezet met leuke speelplekken en een heerlijk zwembad (zonder glijbanen maar wel verwarmd). De omgeving biedt genoeg activiteiten maar soms moet je er wat verder voor rijden. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 10Karin04-09-2021

Heerlijke camping

Ontzettend genoten op deze camping, bijna 2 weken gestaan, je kan prachtige wandelingen maken en mooie fietstochten, stad autun en dijon bezocht, sanitair prima in orde, elke dag heerlijk vers brood besteld, wat na de vakantie pas hoeft worden afgerekend, lekkere patat en ijs, en hele aardige eigenaren, top zwembadje en we hadden prachtig weer, gewoon genoten☺️

• 10Eetgelegenheden
  • 10Simone30-08-2021

Heerlijk bijgekomen op deze camping

Fijne rustige camping met relaxte sfeer met grote plekken, groot grasveld voor spelletjes, jeu-de- boules baan, no-nonsense zwembad. Ontvangst erg hartelijk. Eigenaren kunnen ook lekkere hamburger en frietjes maken. Duidelijk afspraken wanneer toiletgebouw wordt schoongemaakt. Veel informatie voor wandel-, fiets- en autoroutes vanaf de camping en verdere omgeving. Alle uitgaven komen op plaatsnummer, bij vertrek alles in 1 keer afrekenen, dus geen gedoe met muntgeld ed elke dag.

• 9Jos24-08-2021

Prima en voor herhaling vatbaar

We hebben hier 10 nachten gestaan op plek 7. Ontvangst door de eigenaren is hartelijk. Een uurtje na aankomst kwam de eigenaar de gehuurde koelkast bezorgen. De plekken zijn ruim, onze plaats had uitzicht op het kleine riviertje. Hier lekker kunnen zitten en dammen bouwen. Sanitair is in orde en voldoende aanwezig. Afwasplaatsen buiten zijn prima onder een goed afdak. De broodservice is perfect, erg goede bakker!In de omgeving is veel te doen. Bijvoorbeeld: opgravingen uit de Gallische tijd op Mont Beuvray, de stad Autun en veel mooie plaatsen voor wandelingen in de natuur met als toppunt het kloofdal Gorges de la Canche. La Cache is dan weer het riviertje langs onze plek. Vergeet ook niet om de jamwinkel vlak bij de camping te bezoeken voor heerlijke jam die daar op locatie gemaakt wordt.Ondanks het niet zo geweldige weer een prima tijd gehad, we komen hier graag terug! Prachtige plek met super eigenaren.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Denniz24-08-2021

prima, voor kleine kinderen

kort samengevat:voordelen:+ heerlijke grote plaatsen+ privacy+ echt aan riviertje ;-)+ zeer aardige eigenaars+ zwembad + pingpong+ schone sanitair met papier en brilnadelen:- wifi onvoldoende (slecht)- even afhankelijk van wat je zoekt: erg weinig attractiepunten in de buurt* Een dingetje is het weer. De Morvan is een gedeelte van Midden-Frankrijk waar het gemiddeld meer regent dan op veel andere plekken.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Lotte07-08-2021

Prachtige groene camping

Prachtige groene camping. Zeer ruime plekken, en grote speelvelden met veel bomen/struiken waardoor het bijna wel een natuurcamping lijkt. Ook erg gemoedelijke sfeer. 2 mooie riviertjes, die op het moment dat wij er waren (na veel regenval) best diep waren en snel stroomden, wat wij wel een beetje eng vonden met onze peuter. Sanitair is prima. Zeer aardige en behulpzame eigenaren. Omgeving is prachtig maar niet heel toeristisch. Het dorpje zelf is uitgestorven, daar is niks te doen, maar Autun (10 min) is prachtig. Maar al met al een prachtige camping voor de rustzoekers, verwacht niet veel drukte of reuring. Veelal Nederlanders (gezinnen met kleine kinderen) op de camping, maar ook wat Belgische en Franse gasten. Wij zijn helaas na een paar dagen weer vertrokken vanwege het slechte weer, maar wel met pijn in ons hart want de camping was prachtig!

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar