Camping Les Deux Rivieres ***

Weer vandaag5°-3°

204 reviews over Camping Les Deux Rivieres in het Nederlands

Rustgevend op XXL plekken met 'river view'

Louise, 21-10-2017

Prachtig mountainbike gebied en voor de sportievere wegfietser rustige landweggetjes om eindeloos te touren. Met een beetje geluk hoor je 's nachts het bosuiltje. Het gekabbel van de beekjes is zeer rustgevend.

Fantastische ervaring in de Morvan

Eugene, 21-10-2017

Super camping in de groene Morvan. Eigenaren zijn super behulpzaam. Kwaliteit vh sanitair boven verwachting. In de zomer beperkt animatie programma. In voor- en naseizoen leuk en onderhoudende avonden met 3 gangen diner. We komen zeker terug!!

Famtastisch

Jeanne Hekman, 21-10-2017

Gastvrije camping; ook al is het voorseizoen, de service is uitstekend! De eigenaar kookt 1 keer per week voor de gasten en 1 keer per week opent hij zijn frietkraam. Het sanitair is heel erg schoon,zonder verboden geven ze aan, op een vriendelijke manier, hoe we het met elkaar netjes kunnen houden. De camping is zeer kindvriendelijk, met peuter/kleuterwagenpark. Een mooie combinatie van jong en oud. Een heerlijk zwembad en prachtige staplaatsen.

Prima camping met goede zorg!

Ton&Ellen, 18-9-2017

Wij hebben ruim 2 weken doorgebracht op deze mooie en goed verzorgde camping. Bij Pien & Perry (Eigenaren vd camping) staat de zorg voor hun gasten Prio-1. Bij vragen of "probleempjes" wordt je met raad en daad bijgestaan. TOP!

Vanaf de camping konden wij vele wandel, fietstochten en bezoekjes in de omgeving ondernemen. De meeste daarvan zijn goed gedocumenteerd en te downloaden in de GPS, navigatie apps en smartphones. Wij stonden op een mooie ruime plaats aan de "rivier" zuidzijde. Sanitair was uitstekend en goed onderhouden. Voor ons is deze camping gelegen aan de rand van de Morvan een aanrader voor de wandelaar, fietser en cultuur/geschiedenis snuiver. De omgeving nodigt je uit om te bezoeken.

Een Heerlijke Vakantie!!

JPBTEW, 1-9-2017

Heerlijke camping, ruime campingplaatsen en goed schoon sanitair. Geen animatie of knutselclub maar wel wekelijks terugkerende botenrace met zelfgemaakte bootjes op de rivier langs de camping en stuivertje opduiken en ander vermaak in het zwembad. Vaak wat langer in de auto voor een meertje of bezoek aan een grotere stad (Autun licht wel vlakbij).. Maar je hoef de camping bijna niet af, kinderen hebben heerlijk gespeeld in de rivier en de zeer nette speeltuin. Ook skelters en fietsjes staan voor de kinderen klaar! Heerlijke plaats voor een vakantie met wat jongere kinderen!

Een fijne camping netjes schone camping

Romana megens, 27-8-2017

De beheerders zijn heel vriendlijke en behulpzame mensen. Doen veel voor kinderen. Dit is een echter

Aanrader voor zowel voor kinderen als gepensioneereden. Super.????

Heerlijke, rustige camping

Helen, 25-8-2017

Wij stonden op een geweldige plek (43), heel groot en lang zon. Perry en Pien werken keihard en zijn altijd bereid om uitgebreid tips etc te geven. Geen animatie maar onze zoon kon naar hartelust voetballen, badmintonnen etc.

Douches inderdaad krap maar wel lekker warm.

Zalige croissants. Wij hebben het heel fijn gehad.

Heerlijke, kindvriendelijke camping

Stephanie, 24-8-2017

Een heerlijke, rustige camping. Zeer ruime kampeerplaatsen met zowel schaduw als zon op de plaats. Vanaf de kampeerplaats (34) goed zicht op het speelveld waar de kinderen konden spelen. Ook de skelters en de fietsjes vonden ze erg leuk.

Sanitair netjes en schoon. Enige minpunt: krappe douchehokjes.

Het zwembad is netjes en goed onderhouden.

De omgeving is prachtig. Vele wandelmogelijkheden in de directe omgeving van de camping. Ook het klim bos is een echte aanrader met de kinderen.

Fijne camping

Els lether, 12-8-2017

Een camping waar in het hoogseizoen voornamelijk gezinnen met jonge kinderen verblijven. Toch hebben wij het als senioren bijzonder naar onze zin gehad. De eigenaren pien en Perry staan altijd voor je klaar. Er liggen wandelroutes en fietsroutes die je mee kan nemen en het sanitair is heerlijk schoon. De plaatsen zijn ronduit riant van grootte. Kortom een aanrader.

Super!

Marjolein, 11-8-2017

Wat een mooie en ruime plekken op deze camping! We konden de hele dag kiezen of we in de schaduw wouden zitten of in de zon, omdat er voldoende bomen en beschutting is. Wij stonden op het grote veld direct aan het riviertje. Heerlijk kabbelend water, wat een rust geeft dat.

Onze 2 kinderen hebben zich er prima vermaakt: speeltuin, zwembad, fietsjes en skelters maar ook natuurlijk het kampvuur, de botenrace en de sprong van de week/duiken. De salto en en 'weegschaal' hebben we nog erg vaak terug gezien in het zwembad. Wat ook erg leuk was voor onze oudste was dat ze mee mocht helpen met de verschillende klusjes. Haar favoriete onderdeel was het zwembad afsluiten :)

Pien weet veel te vertellen over de prachtige omgeving en Perry is constant bezig met de verschillende klusjes en daarbij de kinderen proberen te betrekken. Erg leuk!.

Sanitair was prima, douchehokjes wel wat krap maar wel goed te doen.

Enigste nadeel was dat de supermarkt wat verder weg was dan dat ik gewend ben... Verder is de ligging prima, in een mooi natuurgebied.

Aanrader is het klimpark, dat willen onze kinderen het liefst elke week wel doen. (Kinderen vanaf 3jaar mogen daar al klimmen!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Deux Rivieres in La Celle en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Deux Rivieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Deux Rivieres scoort een 9 uit 10 op basis van 207 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: