Kasteel Le Champ Ramet

Meer kasteel info

23 reviews over Kasteel Le Champ Ramet

• 2019
    8Hans Zwart02-09-2019

Geweldig en voor herhaling zeer zeker vatbaar

Via kennissen gehoord dat dit wel een plekje voor ons zou zijn voor de verdere reis naar het zuiden van Frankrijk, inderdaad een prachtige plek, de eigenaars heel erg vriendelijk en behulpzaam, de camping zelf is goed en je hebt als kampeerder alles daar wat je nodig hebt voor een uitstekend verblijf, het oude Pastorie gebouw is in oude staat en men is bezig om er verder een prachtig geheel van de maken met appartementen en toilet/douche gelegenheden. We zijn er een aantal dagen gebleven en hebben ook van de omgeving die prachtig is genoten zowel lopend als fietsend .Ik en mijn eega zijn heel erg verrast door dit plekje en komen zeer zeker terug, een hele dikke voldoende op alles, het verblijf, eten en de prijs kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

4I06-09-2011

Tegenvaller

Voor een week een gite geboekt, maar helaas is het erg tegengevallen. Ook wij werden niet echt warm ontvangen. We hadden ons verheugd op de table d'hotes, maar toen we de eerste avond meeaten, was het gewoon niet lekker. We besloten het nog een kans te geven, maar op een andere dag dat er volgens de gegevens table d'hotes zou zijn, zei Judith dat we niet mee konden eten want ze had 'de vorige avond al gekookt'. In de rest van de week heeft ze een paar keer met vrienden buiten gegeten, maar nooit geinformeerd of er interesse was in de table d'hotes. Het pand is mooi, maar niet mooi opgeknapt. Je ziet dat het veel zelfwerk is (bewondering daarvoor), maar het is slecht afgewerkt. De gite waar wij in verbleven was niet goed schoon, overal in de gite zaten grote spinnenwebben en was het stoffig. De houtkachel hebben we niet gebruikt. De eigenaar gebruikte deze boven wel, dit was de volgende dag bij ons in de gite te ruiken. Ondanks dat we dit gemeld hebben, gebeurde dit de dagen daarna ook

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Pascal en Sara en kinderen21-08-2011

Goede accomodatie maar slechte service

Geboekt bij Judith en Joost, geen Joost te zien en ook geen uitleg daarover. Prachtig gebouw en domein, goed ingerichte gîte, maar slechte ontvangst, weinig of geen info over omgeving en activiteiten, (bvb vraag naar weersvoorspellingen: "daar heb ik nog nooit naar gekeken..." was het antwoord), ... Een dikke pluim wel voor alle helpende vrienden en familie. Zo'n mooi domein, zo weinig gastvrijheid, een gemiste kans dus...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 5de Jong10-08-2011

niet conform verwachtingen

Afgelopen zomer een tussenstop gemaakt bij Judith ( waar is Joost???) en na een lauw ontvangst bleek een andere familie in onze kamer te zitten. Na enig geregel komen we op onze kamers. Bedden en badkamer zijn prima maar de passen geheel niet in de stijl van dit landgoed. Een gemiste kans, ons inziens. De ligging is goed, echter de gastvrijheid en inrichting kan stukken beter.

• 10Fam.Warmolts09-08-2011

Fantastisch!!!!!!!!

Dit is leven als God in Frankrijk. Geweldige vrouw die Judith,warm,gastvrij en ze kan heerlijk koken. Volgend jaar weer terug.

Veel liefs Fam.Warmolts

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Wildevuur03-08-2011

Prijs hoge kant voor Chambre d'hote

Prijs aan de hoge kant voor Frankrijk. Hotelprijs wordt gerekend terwijl het B&B is. Konden bijvoorbeeld niet iets eten toen we in avond aankwamen, jammer. Wel mooie kamer, helaas was er van de wijnen die op kaart stonden zoals Chablis niet alles meer aanwezig. Prettige plek, vriendelijke staf; dat is allemaal goed voor elkaar. Centrale ligging om regio te verkennen, je hoort wel op de achtergrond het verkeer.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Fam. Leusink20-07-2011

Super gastvrij op een mooie locatie

Bij "Kasteel Le Champ Ramet in La Celle en Morvan krijg je een super gastvrij onthaal. Op doorreis naar Zuid Frankrijk hier overnacht. Vorig jaar in een prachtige gite gezeten. En nu in 2 stijlvolle kamers, de comfortabele bedden en de heerlijke douche. Helaas konden we niet mee-eten. Wellicht de volgende keer; dat zal toch een keer moeten lukken. Wij vinden het super gezellig bij jullie. Judith, Joost en alle werkende vrienden, Succes gewenst.

• 9Familie Noomen17-07-2011

voor herhaling vatbaar, wat een heerlijke plek

Echt een geweldige plek. Heerlijke omgeving. Onze dochter wilde eigenlijk niet meer weg. Prima kamer met 2 extra kinderbedden voor onze 2 ling. En een superdeluxe badkamer op de kamer. Een lang gedekte tafel met alle bezoekers aan het diner. Mijn verwachting van een overnachting in een Chambre d'hote.

• 10jeanne en ton van heeswijk05-06-2011

Een prachtige accomodatie in dito omgeving.

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een geweldige week gehad, dankzij zeer goede zorgen van Joost en Judith. Grote klasse!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Ellen Griek15-05-2011

Ontzettend mooie lokatie.

Heerlijk rustig gelegen. Ontzettend gastvrij en het eten is meer dan voortreffelijk. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2011

Kasteel Le Champ Ramet info