Kasteel Le Champ Ramet

22 reviews over Kasteel Le Champ Ramet in het Nederlands

Tegenvaller

I
6-9-2011

Voor een week een gite geboekt, maar helaas is het erg tegengevallen. Ook wij werden niet echt warm ontvangen. We hadden ons verheugd op de table d'hotes, maar toen we de eerste avond meeaten, was het gewoon niet lekker. We besloten het nog een kans te geven, maar op een andere dag dat er volgens de gegevens table d'hotes zou zijn, zei Judith dat we niet mee konden eten want ze had 'de vorige avond al gekookt'. In de rest van de week heeft ze een paar keer met vrienden buiten gegeten, maar nooit geinformeerd of er interesse was in de table d'hotes.

Het pand is mooi, maar niet mooi opgeknapt. Je ziet dat het veel zelfwerk is (bewondering daarvoor), maar het is slecht afgewerkt. De gite waar wij in verbleven was niet goed schoon, overal in de gite zaten grote spinnenwebben en was het stoffig. De houtkachel hebben we niet gebruikt. De eigenaar gebruikte deze boven wel, dit was de volgende dag bij ons in de gite te ruiken. Ondanks dat we dit gemeld hebben, gebeurde dit de dagen daarna ook

Goede accomodatie maar slechte service

Pascal en Sara en kinderen
21-8-2011

Geboekt bij Judith en Joost, geen Joost te zien en ook geen uitleg daarover.

Prachtig gebouw en domein, goed ingerichte gîte, maar slechte ontvangst, weinig of geen info over omgeving en activiteiten, (bvb vraag naar weersvoorspellingen: "daar heb ik nog nooit naar gekeken..." was het antwoord), ...

Een dikke pluim wel voor alle helpende vrienden en familie.

Zo'n mooi domein, zo weinig gastvrijheid, een gemiste kans dus...

niet conform verwachtingen

de Jong
10-8-2011

Afgelopen zomer een tussenstop gemaakt bij Judith ( waar is Joost???) en na een lauw ontvangst bleek een andere familie in onze kamer te zitten. Na enig geregel komen we op onze kamers. Bedden en badkamer zijn prima maar de passen geheel niet in de stijl van dit landgoed. Een gemiste kans, ons inziens. De ligging is goed, echter de gastvrijheid en inrichting kan stukken beter.

Fantastisch!!!!!!!!

Fam.Warmolts
9-8-2011

Dit is leven als God in Frankrijk.

Geweldige vrouw die Judith,warm,gastvrij en ze kan heerlijk koken.

Volgend jaar weer terug.

Veel liefs Fam.Warmolts

Prijs hoge kant voor Chambre d'hote

Wildevuur
3-8-2011

Prijs aan de hoge kant voor Frankrijk. Hotelprijs wordt gerekend terwijl het B&B is. Konden bijvoorbeeld niet iets eten toen we in avond aankwamen, jammer. Wel mooie kamer, helaas was er van de wijnen die op kaart stonden zoals Chablis niet alles meer aanwezig. Prettige plek, vriendelijke staf; dat is allemaal goed voor elkaar. Centrale ligging om regio te verkennen, je hoort wel op de achtergrond het verkeer.

Super gastvrij op een mooie locatie

Fam. Leusink
20-7-2011

Bij "Kasteel Le Champ Ramet in La Celle en Morvan krijg je een super gastvrij onthaal. Op doorreis naar Zuid Frankrijk hier overnacht. Vorig jaar in een prachtige gite gezeten. En nu in 2 stijlvolle kamers, de comfortabele bedden en de heerlijke douche. Helaas konden we niet mee-eten. Wellicht de volgende keer; dat zal toch een keer moeten lukken. Wij vinden het super gezellig bij jullie. Judith, Joost en alle werkende vrienden, Succes gewenst.

voor herhaling vatbaar, wat een heerlijke plek

Familie Noomen
17-7-2011

Echt een geweldige plek. Heerlijke omgeving. Onze dochter wilde eigenlijk niet meer weg. Prima kamer met 2 extra kinderbedden voor onze 2 ling. En een superdeluxe badkamer op de kamer. Een lang gedekte tafel met alle bezoekers aan het diner. Mijn verwachting van een overnachting in een Chambre d'hote.

Wat een geweldige tussenstop

Familie van Zon
17-7-2011

We zijn hier tijdens de heen- en terugreis van onze vakantie naar Zuid Frankrijk wezen overnachten. De omgeving is werkelijk fantastisch en de hele entourage van dit chateau is echt adembenemend. Een zeer gastvrije ontvangst door de gastvrouw en prachtige authentieke kamers (Chambre d'Hotes) met echt heerlijke bedden voor een weldadige nachtrust. De enorm grote tuin om het pand heen is super voor de kinderen met een trampoline, zwembad en allerlei andere attributen. We hadden ook een Table d'hotes bij geboekt en dus zaten we met de andere gasten heerlijk buiten aan het diner. Super gezellig en echt heerlijk eten. Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker. Echt al met al een aanrader voor een korte tussenstop of een langere vakantie (Gites). Volgende keer komen we er zeker weer! Ook onze hond was helemaal in zijn nopjes met het heerlijk grote terrein buiten en speelkammeraatjes.

Een prachtige accomodatie in dito omgeving.

jeanne en ton van heeswijk
5-6-2011

Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen een geweldige week gehad, dankzij zeer goede zorgen van Joost en Judith. Grote klasse!

Ontzettend mooie lokatie.

Ellen Griek
15-5-2011

Heerlijk rustig gelegen.

Ontzettend gastvrij en het eten is meer dan voortreffelijk.

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Le Champ Ramet in La Celle en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Le Champ Ramet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.