Camping Les Portes du Morvan

Weer vandaag13°-1°
Camping Les Portes du Morvan
7,1

30 reviews over Camping Les Portes du Morvan in het Nederlands

mooie camping maar veel te weinig gasten

Ellie,
5-7-2018

Mooie camping met een zwembad. Voor wandelaars is het een prachtige omgeving.

Het is echt voor rustzoekers. Er waren maar een paar plaatsen bezet, stonden zelfs een nacht alleen ! Vermoedelijk werd daarom het sanitair niet goed bijgehouden. De camping zelf ligt heel mooi en is rustig.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige en prima camping

Zjello
26-8-2016

Rustig, goed zwembad, goede utiliteiten, erg schoon sanitair, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. En mooie (schaduw)staanplaatsen.

De hele nacht loeiende koeien was minder, maar misschien een toevalstreffer?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor wie van veel rust houdt!

Elien
17-6-2012

Zeer rustige camping. Zelfs in het hoogseizoen! De camping was zeker niet volledig vol. Mooi zwembad waar er steeds voldoende plaats was. Vriendelijk onthaal (in het Frans). Mooie ruime plaatsen.

Enige minpuntje: in de directe omgeving weinig te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fantastische vakantie plek voor mensen die opzoek zijn naar rust en natuur. Vriendjes en vriendinnen genoeg voor onze dochters. Geen animatie...maar dat hadden ze totaal niet nodig.

Receptie gebouw met snackbar nog in aanbouw. Stokbrood verkrijgbaar op camping. In dorp Luzy (15min) leuke restaurantjes en 2 supermarkten.

Volgend jaar gaan we zeker weer!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk rustig

kukyvallaeys
9-7-2011

Met 4 ( 65 plussers ) hebben wij 3 zalige dagen in juni doorgebracht op deze caming.

Wij huurden een bungalow die eenvoudig maar geriefelijk was. Het uitzicht was wijds.

De camping is klein, mooi en rustig . Fijne ontvangst. Kuky Vallaeys

Gereisd met vrienden in juni 2011

Fijne rustige en nette camping

allema
13-8-2010

Middelgrote camping waar niet zoveel te doen is.

Echt een camping voor rustzoekers.

Mooi schoon sanitair en zeer vriendelijk personeel.

Camping word netjes schoon gehouden en de eigenaar fiets regelmatig over de camping en is altijd aanspreekbaar voor vragen e.d.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Plek voor rustzoekers!

Jelle
21-7-2010

Verwacht in dit rustige, zeer groene gedeelte van de Bourgogne geen uitgebreid vertier of spectaculaire evenementen. Wel een mooie natuur, glooiend, veel bossen. Mooi terrein voor fietsers die de Galibier en de Mont Ventoux iets te heftig vinden. De camping is mooi gelegen aan een meertje waar je ook in kunt zwemmen. Daarnaast is er een goed onderhouden zwembad en speeltuintje voor de jonge kinderen. Voor oudere kinderen is er niet veel te beleven. Wij waren in het rustige voorseizoen. Voor bezienswaardigheden moet je de auto pakken zoals bijv. naar de Tibetaanse tempel der 1000 Boeddha's. Samengevat: Prima, mooi gelegen camping voor rustzoekers en gezinnen met jonge kinderen die niet houden van veel gedoe en drukte.

Gereisd met partner in juni 2010

Heerlijke rustige plek dag en nacht.

E.Roorda
31-8-2009

Wij hebben 7 nachten met caravan en bijzettent en 2 autos gestaan op een mooie heel ruime plek nr. 41 met uitzicht op het meer,(geen muggen) plekken met diverse afmetingen mag zelf uitzoeken , ontvangst heel vriendelijk , ook allerlei andere vragen worden vriendelijk beantwoord door Mathilde, Wifi werkte eerst niet maar na 2 dagen goede ontvangst op de plek. Midgetgolf is gratis, toiletgebouw is keurig met normale toiletten en goed warme douches.Broodjes worden bij de caravan gebracht. Zwembad is heel netjes ook ligstoelen aanwezig.

Boodschappen in dorpje bij een kleine winkel wel wat duur en brood vaak gereserveerd voor anderen, andere grotere supers in Gueugnon 16 km verder ook daar een grote leuke markt op donderdag.

Voor een groot uitgebreid winkelcentrum zijn we geweest in Moulin ongeveer een uurtje rijden er is een grote bouwmarkt, een expert, heel grote Carrefour mac Donald nog een andere woninginrichting zaak grote schoenenzaak leuk als je eens een regenachtige dag

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

fijne camping op een geweldige plek

A. Raven
25-8-2009

rustige camping, maar goed onderhouden. we hebben een mobilhome gehuurd. Was prima, geweldig uitzicht (op het meer). Het zwembad en de speeltuin is leuk voor de kinderen. Geweldige service (broodjes en pizza werden bij de caravan gebracht). Aardige mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

een aangename verrassing, verdient meer.

Nick van Bergen
16-8-2009

ruime plaatsen, mooie omgeving, mn voor wandelen, zwemgelegenheid goed

Gereisd met partner in juli 2009

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Portes du Morvan in Issy L Eveque (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Portes du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.