Issy L Eveque (Saone et Loire)

Reviews over Issy L Eveque (Saone et Loire)

mooie camping maar veel te weinig gasten

Ellie,
    5-7-2018

Mooie camping met een zwembad. Voor wandelaars is het een prachtige omgeving.

Het is echt voor rustzoekers. Er waren maar een paar plaatsen bezet, stonden zelfs een nacht alleen ! Vermoedelijk werd daarom het sanitair niet goed bijgehouden. De camping zelf ligt heel mooi en is rustig.

Gereisd met partner in juni 2018

Rustige en prima camping

Zjello,
    26-8-2016

Rustig, goed zwembad, goede utiliteiten, erg schoon sanitair, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. En mooie (schaduw)staanplaatsen.

De hele nacht loeiende koeien was minder, maar misschien een toevalstreffer?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor wie van veel rust houdt!

Elien,
    17-6-2012

Zeer rustige camping. Zelfs in het hoogseizoen! De camping was zeker niet volledig vol. Mooi zwembad waar er steeds voldoende plaats was. Vriendelijk onthaal (in het Frans). Mooie ruime plaatsen.

Enige minpuntje: in de directe omgeving weinig te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Enorm leuke vakantie met jonge kinderen 1 en 5

J en C,
    4-8-2011

Fantastische vakantie plek voor mensen die opzoek zijn naar rust en natuur. Vriendjes en vriendinnen genoeg voor onze dochters. Geen animatie...maar dat hadden ze totaal niet nodig.

Receptie gebouw met snackbar nog in aanbouw. Stokbrood verkrijgbaar op camping. In dorp Luzy (15min) leuke restaurantjes en 2 supermarkten.

Volgend jaar gaan we zeker weer!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijk rustig

kukyvallaeys,
    9-7-2011

Met 4 ( 65 plussers ) hebben wij 3 zalige dagen in juni doorgebracht op deze caming.

Wij huurden een bungalow die eenvoudig maar geriefelijk was. Het uitzicht was wijds.

De camping is klein, mooi en rustig . Fijne ontvangst. Kuky Vallaeys

Gereisd met vrienden in juni 2011