Camping Municipal des Capucins

7 reviews over Camping Municipal des Capucins in het Nederlands

Terug in de tijd

pieteklaas
26-7-2013

Bij deze camping waande ik me in de jaren zeventig en tachtig in Frankrijk Minimale voorzieningen maar wel onder de € 10 klaar. Heb je zelf sanitair en wil je goedkoop overnachten, dan ben je snel en goedkoop uit. Zoek je fatsoenlijk sanitair en wil je meer dan één of twee nachten verblijven, dan moet je voorbij rijden!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Nooit meer!

J. de Vries
6-10-2012

Wij kwamen tot 2009 op deze camping voor 1 nacht. Daarna ging het bergafwaarts. Het is meer een zigeunerkamp geworden met alle gevolgen van dien. Dus....NIET MEER KOMEN HIER!!!

Gereisd Met partner in juli 2010

Nooit weer!!!

Fam. M
31-7-2012

Eén overnachting gedaan hier. Maar nooit weer! Het sanitair was rampzalig.....werd niet schoongemaakt. Het kostte maar 8,= voor 1 nachtje...maar zelfs dat was nog teveel! Uitwerpselen zaten hoog aan de muur en het zat vol met spinnewebben. Als je wilde douchen moest dat op een kletsnatte houten vlonder in een douchehok. Erg onhygienisch. Camping ligt aan een beekje. Wel een leuk speeltuintje erachter! Camping stond vól met zigeugers. Eigenaar woonde zelf in een kleine caravan.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vreemde gewaarwording

Olga
1-7-2012

Camping Municipal "des Capucins" in Is-sur-Tille zag er aanvankelijk aantrekkelijk uit en we besloten er te overnachten. Het sanitair was niet om over naar huis te schrijven; opvallend was dat er geen gescheiden gedeeltes waren voor vrouwen en mannen. Er bleken diverse zigeunergezinnen te verblijven en we waren 's morgens vroeg getuige van een onderlinge ruzie gepaard gaande met luid geschreeuw. Ook zag ik dat een peuter een heel klein hondenpupje (Chiwawa?) mishandelde door het aan twee pootjes op en neer te zwaaien en vervolgens op de grond legde om het daarna te slaan. Toen ik ingreep en de moeder er op aansprak, reageerde zij nauwelijks. Kortom, voor mij een reden om hier niet meer terug te komen, ondanks de charme van Is-sur-Tille.

Gereisd Met partner in juni 2012

Voor 1 of 2 nachtjes nog te doen

Nadia
22-6-2012

De camping ligt aan een beekje, naast een sportveld. Toen wij er waren was er wat lawaai, maar het was heel erg mooi weer. We stonden op een redelijk rustig plekje. Sanitair stelde weinig voor, behoorlijk vies. Het weggetje naar het dorpje was wel erg leuk en er was een lekkere bakker en een kleine supermarkt. Voor een doortrek-camping is het prima en zeer goedkoop.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vies ! luidruchtig !

de Nooijer
7-8-2011

We hebben de vergissing gemaakt om hier een nacht op doorreis te kamperen. Het toiletgebouw is nog viezer dan de toiletten langs de snelweg, wat een stank , alles kapot. We stonden tussen de zigeuners , die hun kinderen afrosten en tot s'avond laat grote brullen over het terrein gaven, blaffende honden, en alcohol verslaafde vaste gasten. De beheerder had ook een slok op. De volgende dag om zes uur zo snel mogeljk weg, net als de overige Nederlandse passanten. Hier moet je echt niet wezen zelfs niet voor één nacht. Dat dit in een Anwb gids staat, dat snap je niet.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Liever niet

Ilse
16-8-2010

zeer goedkope tussencamping. Het sanitairgebouw is "not the place to be". We zaten s'avonds nog even te genieten van een glaasje wijn voor de tent, toen de ratten over ons veldje renden en een duik namen in het slootje dat langs de camping liep. Met dat beeld in het achterhoofd was de nachtrust toch iets verstoord... De volgende keer even een stukkie doorrijden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal des Capucins in Is-sur-Tille (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal des Capucins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.