Igornay

We hebben een aantal aanbieders voor Igornay voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Igornay voor je op een rij gezet:

Reviews over Igornay

In alle opzichten: uitstekend!

Hein & Tineke,
    24-6-2018

Heel gastvrij en uitstekende accomodatie. Bovendien een culinaire topper!

Gereisd met partner in juni 2018

Genoten!

Sylvana,
    16-11-2017

Wat een fantastische start van onze vakantie! Na een warm ontvangst, een plons in het zwembad en een warme douche in de zéér ruime kamer waren we klaar voor de Table d'Hôte. Gezellige gasten, ongedwongen sfeer en voortreffelijk eten van een goede kok. Niets dan lof! Ontbijt is zeer uitgebreid en goed geregeld. Helaas was de Chambre d'Hôte op de terugweg volgeboekt. Echter, terugkomen doen we zeker!!

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige B&B met top gastvrijheid

Erik & Ineke,
    2-7-2017

Mooie locatie, klein opgezet en ademt sfeer. Zwembad is ook heerlijk.

De gastvrijheid van Lieke en Philippe is echt top! Tips voor omgeving krijg je genoeg. Echte aanrader is om bij ze te eten, aangezien de kookkunsten van Philippe top zijn.

Omgeving is daarnaast erg mooi. Op loopafstand kleine supermarkt.

Wij zouden er zo weer naartoe gaan!

Gereisd met partner in juni 2017
    Lieke, Eigenaar, 8-10-2017
    Beste Ineke en Eric, we hebben inderdaad heel veel informatie folders hier liggen, fijn dat jullie er al van geprofiteerd hebben. Voor de volgende keer is er nog meer te ontdekken....het natuurpark de Morvan, de grote wijnen van de Côte d'Or of de mooie Romaanse kerken, er is voor iedereen wat bij. Philippe kookt graag ook weer de volgende keer voor jullie. Philippe en Lieke.

Een mooi gelegen en nette accomodatie.

Frank en Jeanet,
    23-6-2017

Domaine les Escargots is een met smaak ingerichte chambre d'hotes. De kamers zijn keurig afgewerkt, ingericht en schoon. In de mooi aangelegde tuin en het zwembad is het aangenaam toeven. Lieke is een prima gastvrouw die probeert om het de gasten naar de zin te maken. En aan Philippe kun je het gastronomische deel wel over laten. Hij kan echt heel lekker koken! Vanuit de Domaine zijn alle bezienswaardigheden in de Morvan prima bereikbaar. Wij hebben ons een paar dagen uitstekend vermaakt en kunnen Domaine les Escargots aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2017
    Lieke, Eigenaar, 18-5-2018
    Beste Jeanet en Frank, dank voor jullie fijne reactie. het doet ons plezier dat jullie het hier fijn gevonden hebben en dat ons werk niet voor niets is geweest.

Heerlijk weekendje weg

Tinus,
    27-3-2017

Even weg van de stress en hectiek van het dagelijkse leven. Deze B&B ligt in een mooie rustige omgeving. De kamers zijn sfeervol en ontzettend schoon. Hier kwam ik echt even tot rust. Overdag een beetje rond toeren en wandelen, en savonds een sterrenmaaltijd van Philippe. Dit weekend was heerlijk. Ik kom zeker vaker terug!

Gereisd met partner in maart 2017
Igornay scoort een 8,5 uit 10, op basis van 15 reviews