Reviews over Gueugnon

het is dat we geen 11 kunnen geven

JeroenVak,
    6-9-2015

Dit is helemaal geweldig! De locatie met het uitzicht overtreft alles. Ankie en Lex zijn zeer gastvrij. Ze serveren heerlijke wijnen op het terras. Ook hebben we uitstekend gegeten bij het restaurant in het aangrenzende dorpje! We zijn er in totaal drie dagen geweest en we komen zeker weer terug.

Jeroen en Tineke

Een week lang thuiskomen bij Ankie en Lex.

Geertje en Jan,
    10-8-2015

Een aanrader voor wie houdt van ruimte en rust. Elke ochtend genoten we van een lekker ontbijt aan het zwembad of in de schaduw van kastanjebomen, op het balkon kan ook. Ankie bleek ook een geweldige kokkin te zijn. Twee maal per week kan je je laten dienen aan een mooi gedekte tafel met de lekkerste gerechten. Ook Lex ontpopte zich als een warme gastheer. Altijd tijd om een praatje te maken, hij is van alle markten thuis. In de ruime en frisse kamer is het gezellig toeven en slapen doe je in een goed bed. Het ' chateau ' ademt door zijn authenticiteit rust uit. Geen overdreven luxe, maar alles erop en eraan. Wel een luxe zwembad van 18 meter op een bijzondere manier gefilterd, geen gevaar voor rode oogjes dus.

Topweek op toplocatie !!

Gerard en Jolanda van Gils,
    11-8-2014

Hele fijne week doorgebracht in de Lavende suite. Hartelijke ontvangst door Lex en Ankie voor wie werkelik niets teveel is! Mede door de mooie ligging en het schitterende uitzicht zeker voor herhalilng vatbaar. Ook als doorreislocatie zeker aan te raden! Gezien het prijsverschil zouden wij een volgende keer kiezen voor een 'normale' kamer, omdat deze ook allemaal comfortabel zijn ingericht. Klein minpuntje was het nabijgelegen Gueugnon, een vrij uitgestorven en weinig charmerend dorp. De gastheer heeft echter prima tips voor het ontdekken van mooie plekjes in de omgeving!

Prachtig zwembad met super uitzicht

Alexandra,
    25-7-2012

Heerlijke dagen gehad. Het landhuis/ château ligt rustig op het platteland. Het zwembad is helemaal geweldig: wat een uitzicht! En de jacuzzi ... helemaal het paradijs. Wat een genot om in de zon in een jacuzzi te zitten met een subliem uitzicht. Gastheer Lex en Gastvrouw Ankie zijn erg open en gezellig. Het voelde als thuiskomen bij goede vrienden.

Hele mooie lokatie

Schevernels Danny,
    28-7-2011

Hele leuke drie dagen vakantie gehad.We werden verzorgd als goden in Frankrijk .

Zeker een anrader en we gaan zeker nog eens langs.

Karina & Danny