Vakantiehuis Gîte Le Petit Gouloux

Vakantiehuis Gîte Le Petit Gouloux

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Gouloux

Op vakantie geweest naar Gîte Le Petit Gouloux?

9Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

13 reviews over Vakantiehuis Gîte Le Petit Gouloux

• 2019
    10ELLEN VANDEVIJVERE18-09-2019

Leuk dogproof huisje in een prachtige omgeving

We werden er warm verwelkomd door Tracey en Martin, en het huisje zelf was klein maar erg gerieflijk. Wat ik vooral waardeerde was dat er echt voor ieder wat wils aanwezig was: spelletjes voor de kinderen, speeltjes en zelfs een agility setje voor de honden, en lekker buitenmeubilair om in de tuin te kunnen avondeten. Alle mogelijke informatie was aanwezig om lange wandelingen in te plannen met je hond(en), en hoe dan ook was Tracey altijd beschikbaar voor vragen en mogelijke ideeën te geven voor uitstapjes. Zo hebben we een topweek beleefd. Bedankt hiervoor!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Yolande02-09-2019

Prima verblijf in de Morvan !

We hebben ons bij binnenkomst direct thuis gevoeld in het knusse en volledig ingerichte huisje. Tracey heeft een duidelijke, heldere en to the point wijze van uitleg over het hoe, wat en waar. Voor ons was de Morvan een nieuw gebied dus we waren blij met haar informatie o.a. over waar we met de honden naar toe konden! Lac St Agnan was onze favoriet! Het huisje bleef overdag ondanks temperaturen van 30 graden heerlijk koel, dus konden wij met een gerust hart na de ochtend wandeling met zwempartij, onze honden in het huis laten slapen en er zelf op uit trekken. Genoten van de omliggende dorpjes met ieder hun eigen charme, weekmarkten, bezienswaardige plekken langs de route en niet te vergeten het fantastische eten op diverse plekken!! Het restaurant op loopafstand van het huis, bij de waterval van Gouloux was prima en betaalbaar. De markt in Lormes en Quarré les Tombes, het trefpunt voor de locals, zijn zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Marc en Kathleen17-08-2019

Wij hadden het er helemaal naar onze zin!!!

Fantastisch!!! Wat een leuk en gezellig huisje!! Ik voelde me er helemaal thuis. Vooral omdat er zoveel degelijk materiaal aanwezig was om onze vakantie te doen slagen. Iets wat zeker niet overal van toepassing is! Heel degelijk keukenmateriaal en twee GOEDKOELENDE koelkasten en aparte diepvriezer. We verbleven er drie weken met onze greyhound en ook zij voelde zich er heel goed op haar gemak(wat niet altijd evident is met Rosie). De grote tuin met genoeg zit-en ligmeubelen (+hangmat) is ook een groot pluspunt; na een stevige wandeling is het leuk om je te kunnen ontspannen en te weten dat je hond er niet weg kan. De maaltijjd bij aankomst was zeer lekker en verzorgd. Met alles erop en eraan, tot een kaasplank en dessert toe. Het ontbijt de volgende ochtend, ook verrassend lekker en gevarieerd! Ik kan nog doorgaan: uitgebreide dvd-collectie, een groot aanbod aan nederlandstalige boeken,.........kortom: Proficiat Tracy en Martin!!

Tracy, eigenaar, 19-08-2019

Kathleen en Marc, dankjewel voor deze lieve review en we zijn heel blij dat jullie zo genoten hebben van de Morvan en van de gîte. En wat heeft Rosie het toch geweldig gedaan! groetjes, Tracy en Martin

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Elise & Danny10-06-2019

Fantastisch vakantiehuisje voor hondenvrienden

Mijn vrouw en ik hebben ons met onze vijf honden goed geamuseerd in het knusse en gezellige huisje Le Petit Gouloux. Je hebt alles wat je nodig hebt. Alles is mooi proper en een reuzegrote tuin voor de honden waar ze veilig in kunnen rennen. Wifi is perfect, zelden zo een goede internetverbinding gehad in vakantiewoningen. Ook de omgeving is prachtig en geschikt om hele mooie wandelingen te doen rond de vele prachtige meren. De gastvrouw is ook heel behulpzaam. Er stond voor ons een maaltijd klaar toen we arriveerden. Natuurlijk op onze vraag en mits bij betaling. Maar dit was zeker voldoende. Ook het ontbijtpakket was reuze. Drie dagen later waren we er nog van aan het eten haha. Kortom...ik raad het zeker aan iedereen aan met honden !!!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Joyce Kemink24-09-2018

Super!

Leuk en gezellig huisje alles aanwezig is. Mooie grote tuin met veel zon en ook schaduwplekken. Aangenaam voor de honden die in de tuin veel ruimte hadden om te rennen. Super mooie omgeving met oneindig veel wandelmogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2018

• 9M & M N&T Fee & Maggie31-07-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Kleine knusse gite, maar groot genoeg voor 4 zeker met mooi weer. De inrichting is zeer compleet, de tuin is mega groot en alles is helemaal afgestemd op honden en hun mensen! Fijn dat er wifi is, want mobiel bereik is in deze prachtige streek niet optimaal. De eigenaren zijn zeer hartelijk en attent. Het servicepakket is een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Amélie09-07-2018

Fantastische vakantie voor mens en dier!

De 'Gite le petit Gouloux' is enorm gezellig en past helemaal onder het motto 'klein maar fijn'. De tuin daarintegen is heel ruim, met voldoende afwisseling van zon en schaduw. Prachtige en rustige omgeving - maar je moet wel voor bijna alles de auto nemen (omdat je zo afgelegen ligt). Er zijn veel grote en prachtige meren in de buurt, wat fijne zwempartijen met onze honden opleverde. Wij hebben ook een uitstap gemaakt naar Vezelay (een echte aanraden trouwens!) waarbij het moeilijk was om onze 4 honden mee te nemen. Wij mochten hen een namiddagje bij Tracy (eigenares van de Gite) laten, waar zij heel hartelijk verwelkomd werden door mens en dier. Wij konden dus met een gerust hart op uitstap en nadien uiteten. Deze extra service is voor ons een gigantisch pluspunt. Ik heb me nergens al zo welkom gevoeld met mijn hele meute van 4 honden. Een echte aanraden voor iedere hond- en natuurliefhebber!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Lot en San08-09-2017

Super week gehad! Honden lekker hele dag buiten.

Helemaal omheind, ideaal voor galgo's. En ze kunnen de hele dag buiten verblijven, zonder dat je steeds moet kijken waar ze zijn. Ze kunnen nergens naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8J. Wallenus06-06-2017

Super vakantie!!

Petit Gouloux is een snoezig Frans huisje in de Morvan. Hondvriendelijk is het zeker. Het is van Nederlandse eigenaren die echt alles over hebben voor de honden. Erg schoon en een geweldige omgeving .

Gereisd met partner in mei 2017

• 9wendy en danny27-09-2016

super vakantie met onzedoggies in een mooie streek

Prachtig omgeving huisje met alles erop en eraan om een leuke vakantie te hebben lieve uitbaters met oog voor detail. Fijne ontvangst in.bet huisje zijn dvd spellen boeken aànwezig voor als weer niet mee zit fijne tuin voor de honden met speelgoed..

voor.onze doggies een waar paradijs.. toppie

Gereisd met partner in september 2016

Vakantiehuis Gîte Le Petit Gouloux info