Camping Aux Sources de l'Yonne

8.5Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Glux-en-Glenne (Morvan)

8.5Fantastisch

• 7.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

12 reviews over Camping Aux Sources de l'Yonne

• 8Marcel Wortel02-08-2012

Mooie camping in de natuur

Mooie kleinschalige camping, midden in het zuidelijke deel van de Morvan. Vanaf de camping kun je heel mooi wandelen. En onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het speeltuintje en het zwembad en 's avonds bij het kampvuur. Erg vriendelijke eigenaren, goed verzorgd en schoon sanitair. Er is niet zoveel in de directe buurt (winkels, restaurants, etc..), maar dat wordt ruim goedgemaakt door het zelfgebakken brood op de camping en de maaltijden die twee keer per week worden verzorgd.

• 8Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7gezin met 1 dochter van 524-04-2011

Prachtige omgeving, eenvoudige camping

De 'pipowagen' gehuurd op deze kleine camping in de bergen van de Morvan. Geen luxe, de winkels zijn ver weg. Er is een zwembad maar dat is niet verwarmd, en het kan ook zomers nog behoorlijk koud zijn op deze hoogte. Voor wie van natuur en rust houdt heerlijk, voor ons, met kleine kinderen, was het af en toe wat te weinig 'la douce france'.

• 5Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

4 tips over Camping Aux Sources de l'Yonne

• Erik, Maike, Matthis en Fenne, 24-08-2013

Alle plaatsen zijn ruim, maar de kampeerplek op het onderste terras geeft veel privacy en schaduw. Wil je toch zon tijdens je ontbijt: dan ga je lekker op het terras voor het grote huis zitten.

• Philip en Judith Romviel, 26-11-2013

Ga naar het oudheidkundig museum(Asterix en Obelix) Waanzinnig uitzicht op de heuvel. Bezoek de tweedehands winkels in de grote dorpen wat een mooie spulletjes hebben ze daar nog. Wandel naar het beginpunt van de bronnen op het hoogste punt van de Morvan, maak een rit te paard door de omgeving.

• Fam. Zwart, 03-10-2012

Een leuk uitje is een natuurlijk attractiepark met veel reuze speelgoed en klimtoestellen en doolhoven en labyrinten. Een half uur rijden vanaf de camping. Het heet Diverti'Parc in Toulon sur Arroux.

0 vragen over Camping Aux Sources de l'Yonne

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50