Camping Aux Sources de l'Yonne

Camping Aux Sources de l'Yonne
8,3

1 review over Camping Aux Sources de l'Yonne in het Nederlands

Fijne petit camping in een fantastische omgeving

Philip en Judith Romviel
25-11-2013

Alles wat wij zochten deze zomer was aanwezig op deze petit camping. Verkoeling in het zwembad, relaxte mensen, lekkere wijn die je zelf mag pakken, vers brood, gezellig tafelen op het terras met de andere gasten, superfijne grote kampeerplekken, een ijsje voor de kinderen een paar keer per week voor klein bedrag heerlijk vers bereide maaltijden door Pim en Josje (neem vooral ook de verse taart van Josje als toetje). Wij hadden erg mooi weer. De omgeving is heel erg mooi echte oude bossen oude huizen en boerderijen, je kan wandelingen maken zonder ook maar iemand tegen te komen. Er komen hooguit 10 auto's per dag over het petit weggetje naar de camping. Prachtig uitzicht als het helder is kun je echt heel ver kijken vanaf de berg. Je kan binnen koken of de barbeque gebruiken en er komt heerlijk veel water uit de douche uit eigen bron van het dorp, het sanitair is schoon en dichtbij. Pim heeft twee rechterhanden en heeft overal een oplossing voor. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aux Sources de l'Yonne in Glux-en-Glenne (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aux Sources de l'Yonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.