Camping Aux Sources de l'Yonne

1 review over Camping Aux Sources de l'Yonne in het Nederlands

Heerlijk relaxte camping!

Esther
23-7-2013

Wij hebben een heerlijke week gehad op de camping van Josje & Pim. Een heerlijk rustige camping in de Morvan. We hebben prachtig weer getroffen. Wanneer dit niet het geval zou zijn geweest, hadden we gebruik kunnen maken van hun "woonkeuken" bestemd voor de gasten. Het dichtstbijzijnde dorpje ligt op 2 km afstand, voor kleine boodschappen en uit eten gaan, moet je 10 km rijden. Echter je kunt iedere dag zelfgebakken brood bestellen en gebruik maken van een grote koelkast zodat je meer boodschappen in voorraad kunt hebben. Pim heeft heerlijke wijn op voorraad, de douches zij comfortabel. Kortom we waren van alle gemakken voorzien. Verder konden we iedere avond een kampvuur maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aux Sources de l'Yonne in Glux-en-Glenne (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aux Sources de l'Yonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.