Camping Aux Sources de l'Yonne

Camping Aux Sources de l'Yonne
8,3

4 reviews over Camping Aux Sources de l'Yonne in het Nederlands

Echt een fantastische plek !

Gert van Laar
15-6-2016

Prachtig gelegen in de Morvan ! Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars. Echt een plek om ieder jaar terug te keren. Hier kom je echt tot rust in de prachtige natuur

Gereisd Met partner in juni 2016

klein en erg fijn !

Margo van der Molen-Kramer
1-9-2013

Ruim een week met z'n tweetjes gestaan in deze prachtige streek op deze heerlijke camping. Het zwembadje zorgde voor een aangename afkoeling en de familiale sfeer was erg prettig. Er wordt vers brood gebakken, en kleine gerechtjes zijn verkrijgbaar. Winkels liggen wel flink ver weg. Prachtig wandelen in de omgeving, al meteen vanaf de camping. Pim en Jos zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Rustige mooie camping!

Guus Welter
19-8-2013

De camping ligt een beetje afgelegen, erg rustig dus. Klimmen met de fiets. Veel voorizieningen handig voor fietsers: keuken, brood, pizza's, wijn, frisdrank in de koelkast ed. Erg prettig om hier een paar dagen door te brengen!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Kleine, mooi gelegen camping.

jacq_lokker
16-5-2013

Vriendelijke Nederlandse eigenaren. Rust en veel ruimte om te wandelen. Zwembad, 2x per week mogelijkheid om mee te nemen en zelfgebakken brood op bestelling.

Gereisd Met partner in januari 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aux Sources de l'Yonne in Glux-en-Glenne (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aux Sources de l'Yonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.