Hotel Mercure Nevers Pont De Loire

Hotel Mercure Nevers Pont De Loire
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nevers Pont De Loire voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Nevers Pont De Loire in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Goed overnachtingsadres

Peter
1-8-2015

Het Mercure ligt aan de oever van de Loire; als je aankomt rijden is het een wat troosteloze omgeving met parkeerterreinen en grauwe gebouwen. De achterkant met groot terras en schitterend uitzicht op de Loire maakt veel goed. De binnenstad van Nevers is prima te bereiken, ca 5 minuten te voet.

De ontvangst was vriendelijk maar men sprak alleen frans. De aankleding van het hotel en de kamers is smaakvol. De kamers zijn ruim, de bedden goed en de badkamer van alle gemakken voorzien. Alles was schoon.

Het ontbijt was zeer compleet en kon worden genuttigd op het terras.

Minpuntje was de gebrekkige WiFi aansluiting.

Ook jammer dat het restaurant op zondag is gesloten, dat was ons bij de boeking niet verteld. Gelukkig heeft Nevers ruim voldoende eetgelegenheden op loopafstand.

Parkeerruimte voldoende bij het hotel.

Super hotel met geweldiginge ligging

marijvandermeer-spee
21-9-2014

Super hotel op een geweldige plek in Nevers. Wij verbleven hier op doorreis naar Spanje. Als je boekt via de Accor hotels ook nog super goedkoop

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Nevers Pont De Loire in Gimouille/Nevers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Nevers Pont De Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Nevers Pont De Loire scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.