Vakantiehuis Le Domaine du Grand Bois

Vakantiehuis
KinderhotelWeer vandaag5°-4°
Vakantiehuis Le Domaine du Grand Bois
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine du Grand Bois voor je op een rij gezet:

63 reviews over Vakantiehuis Le Domaine du Grand Bois in het Nederlands

Een prima plek voor een mooie vakantie

Drost
5-8-2016

Het park is recent van eigenaar gewisseld en er wordt met man en macht gewerkt aan het renoveren van huisjes en alle andere faciliteiten. De mensen zijn zeer vriendelijk en de omgeving heeft voldoende te bieden. Kortom, een aanrader voor wie rust wil in een leuke omgeving. We hebben twee weken doorgebracht in Le Domaine du grande Bois en hebben ons geen moment verveeld. Voor uitstapjes zijn er mogelijkheden langs de Loire (o.a. de wijngebieden en de standjes) en de Vallier (o.a. Appermont en ook de standjes) om te wandelen. Iets verder weg ligt Bourges. Voor de boodschappen en de horeca is Nevers prima. In Gimouille kan een boottocht gemaakt worden naar de sluizen bij de Loire (indrukwekkend).

Dit nooit meer!

E. Schomaker
18-5-2016

Le Grand Bois is in alles zeer teleurstellend: de staat van de huisjes is ondermaats, zowel aan de buitenkant (afbladderende lak, hoge heg, hard stro rondom, ratten) als binnen (zeer vies; beestjes in bed, kakkerlakken in de keuken, stof, vieze bank), geen verlichting op het park, slechte tennisbaan met kuilen in het beton, leeg zwembad, riolering komt uit in het vismeer en verspreidt stank bij warmer weer, kapotte fietsen, in restaurant en winkel is niets te krijgen, onvriendelijke eigenaresse.

Ruime huizen, erg rustig, zowel omgeving als park

Marie-Louise
27-8-2015

Goed: ruim huis, goed ingericht, vaatwasser, tv, overdekt terras, mooi uitzicht, ruim opgezet park. Bank heeft laken erover, maar is niet storend. Vriendelijk personeel, goede klusjesman. Tennisbaan, tafeltennisbanen speeltuinen ok, barbecue top. Veel waar voor je geld, is absoluut niet duur, leuk voor kleine kinderen. Kan beter: Erg rustig, niets georganiseerd. Om 20:00 gaat alles dicht en gaat het licht uit (op het hele park!), dan is er niemand meer en alles is pikdonker. De riolering komt uit in het vismeer waar je kunt varen. De omgeving is niet zo interessant, minimaal 1 uur rijden voor iets leuks, website van het park geeft wel goede info. Geen ligbedden bij het huis. adventure park niet veilig en duur. zwembad is erg klein, veel chloor, ligbedden bij zwembad vaak kapot. Erg weinig ruimte rondom zwembad, geen douches, kleedruimtes of toilet. Geen restaurant, wel pizza om af te halen, prima kwaliteit. Brood af te halen, weinig keus. Geen pony's meer, alleen kippen en konijnen.

Neckermann Reizen

Mooie ruime ligging park, weinig leuke steden in de nabijheid (alleen bourges 60 km). Buitenbad was stuk, kapotte stoelen Gezien ligging park is een goed zwembad noodzakelijk voor gezinnen met kleine kinderen.

ok, maar flut service

thomas. P
15-8-2015

mooi park en ligging, ietwat verouderde huisjes maar lekker ruim, wel wat stroeve 'franse' service het buitenzwembad stond 2 weken leeg (kapotte filter) en ligstoelen waren bijna allemaal stuk (in het hoogseizoen)

Fantastische week gehad wel wat investering nodig

Nadine Hoeve
9-8-2015

Een heerlijk rustig plekje. Leuke huisjes, genoeg ruimte en het was netjes en schoon (ja spinnenwebben, maar het ligt ook landelijk dus dat is logisch). Een heerlijk binnen zwembad en een buitenbad (dat was nu in reparatie, maar vrijdags deed hij het weer) en een groot buitenbad voor kinderen. Helaas niet veel ruimte om te zitten, daar zouden ze wat uitbreiding in kunnen doen en wat extra parasols. Ook een paar nieuwe ligstoelen zou geen overbodige luxe zijn, want die waren bijna allemaal kapot. Verder mogelijkheid op het park om een bootje of waterfiets te huren, je kan skelters huren en zelfs in de sauna of sporten. Ook kan je een lekkere snack halen in de vorm van een pizza of tosti. Je kan er ontbijten in een kleine gelegenheid, het is geen restaurant! En je kan er elke dag croissants, stokbrood of chocoladebroodjes bestellen, die kun je aan het einde van de vakantie afrekenen. Er is ook een heerlijk klimtoestel met veel zand eromheen en een klimbos v.a. 3 jr. naast het park.

Nog net niet failliet?

Van den Heuvel
21-7-2015

Het huisje dat wij hadden stond achteraan het park tegen het bos aan. Het huisje was aan de buitenkant toe aan een opknapbeurt. Binnen was het hoognodige aanwezig en waren lakens over een vervallen bank en stoel gedrapeerd om de staat ervan te maskeren. De twee buitenzwembadjes die zo mooi op de foto stonden waren buiten gebruik waardoor de kinderen alleen in het binnenbad konden zwemmen. Als je voor je kinderen kiest voor een park met zwemgelegenheid en de mogelijkheid om met andere kinderen te spelen is dat nogal een tegenvaller. Er was geen restaurantje of winkeltje zoals wel op de site aangegeven. De pony's waren er ook niet, de tennisbaan onbegaanbaar. De omgeving van Nevers is prachtig dus we hebben een heerlijke tijd gehad, buiten het park. Van het park zelf moet je het echter absoluut niet hebben. De prijs van het huisje staat in geen enkele vergelijking tot de kwaliteit van het huis of het park.

Zwembad klein maar voor ons niet van toepassing. De bank is iets verschoten en de buitenkant kan een schildetbeurt gebruiken maar al met al een prettige plek. Wij kwamen voor de omgeving. Het museum van de opgraving bij Bribacte is de moeite waard en Guedelon dat met middeleeuwse technirken gebouwd word is dat zeker ook. Je kan voor 18 uur broodjes bestellen. Eten kan je niet evht bestellen et zijn wrl restaurantjes binnen straal van 8 km. Er licht een klimparkoer naadt het park. Aardige behulpzame mensen

Mooi aangelegd park. Jammer is dat er erg weinig onderhoud gepleegd wordt. Bij aankomst al een kapotte vaatwasser. Deze werd een dag later vervangen. Kapot bankstel. Dit was gecamoufleerd met witte bedlakens. Ligstoelen zijn, op 4 nieuwe na, allemaal kapot. Zwembad is gedateerd. Huisjes zijn ruim. Al met vind ik de prijs, 1150 voor een week, te hoog voor wat geboden wordt.

verhouding prijs kwaliteit is zoek

r_beijer
21-8-2014

De 900 euro die dit huisje voor twee personen in het hoogseizoen moet kosten staat echt niet in verhouding tot hetgeen er geboden wordt. Via onze aanbieding was dit 700 euro nog teveel geld voor een verblijf van een week. Het park ligt afgelegen; bewegwijzering mag beter. Receptie is vriendelijk; kwam tegemoet in de schoonmaak. Vuile borden in de servieskast; de koekenpan met etensresten; zitbank bekleding vol vlekken; geen schaar en aardappelschilmesje aanwezig (receptie heeft dit opgelost). Vastgeplakte kopjes/glazen aan de planken waarop ze stonden. Het barretje dat 's-avonds gesloten is, is ongezellig. Er is terreinverlichting alleen die brandt niet en zodoende is het 's-avonds/'s-nachts aardedonker op het terrein; lastig want in de wegen op het park zitten grote gaten. De WIFI verbinding was erg matig en viel nogal eens weg; een webpagina opvragen duurde in de avond minuten. De koelkast zonder vriesvakje. Het tweepersoonsbed had een kuil in het midden. Weinig stopcontacten.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Domaine du Grand Bois in Gimouille/Nevers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Domaine du Grand Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.