Camping La Montgarnie

38 reviews over Camping La Montgarnie

• 2019
    9Isabelle en Freek18-08-2019

Heerlijke plek!

La Montgarnie is is nu al een plek waar we graag terug willen komen! Fijn ontvangen door Bert & Jacintha, die je goede tips kunnen geven over de omgeving, zoals kanoën op de Loire en in ons geval ook nog mooie motor routes gekregen. Verder een rustige sfeer, ruime plekken, twee keer per week de mogelijkheid om te komen eten (lekkere pizza’s en BBQ die ook geschikt is voor degene die liever vega eet) en een zwembad om af en toe in af te koelen. We komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marga Reinders12-08-2019

La Montgarnie is écht heel fijn!

La Montgarnie is een heerlijk rustige camping, kleinschalig en erg gemoedelijk. Er is veel ruimte en een mooi uitzicht over de heuvels. De voorzieningen zijn prima. We verbleven in 2 verschillende gîtes. Beide prettig ingericht en schoon. Ik voelde me heel welkom, met name door Bert en Jacinta. Kortom een heel fijne plek om te zijn!

Bert, eigenaar, 14-08-2019

Bedankt Marga en Roy voor deze fijne review! Wij blijven ons best doen om La Montgarnie een fijne plek te houden en zien jullie heel graag weer terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10John12-08-2019

Heerlijk tot rust komen!

Wat een fijne plek is La Montgarnie. Een camping waar je tot rust komt. Vanuit onze gîte genoten we van het mooie uitzicht. ‘s Ochtends vers brood van de bakker, ‘s avonds gezellig een lekker biertje bij de kleine bar. Hier vinden ook de wekelijkse pizza- en barbecue-avonden plaats. Wandelen en hardlopen kan er uitstekend. Kinderen vermaken zich in het zwembad, bij de tafeltennistafel en tot ‘s avonds laat met het spelen van spelletjes. Hoewel we er geen gebruik van maakten, zag het sanitair er op elk moment van de dag schoon en verzorgd uit. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Bert, eigenaar, 14-08-2019

Bedankt John en Karjanne voor deze mooie review! Wij blijven ons best doen om La Montgarnie een zo ontspannende plek te houden en zien jullie heel graag weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Pieter12-08-2019

Een perfecte plek om tot rust te komen

Een camping met riante plaatsen en een oogverblindend uitzicht. Het sanitair is zeer schoon. Het wordt minimaal twee keer per dag schoongemaakt. Twee keer per week kun je mee-eten (1x pizza en 1x barbecue: vlees, vis en/of vegetarisch) De sfeer is ontspannen en de eigenaars zijn zeer warm en gastvrij. Een perfecte plek om uit te rusten en te genieten. De camping ligy in het authentieke Franse landschap (wat wil een mens nog meer?)

Bert, eigenaar, 14-08-2019

Bedankt Pieter voor deze positieve review! Wij blijven ons best doen om La Montgarnie een fijne en schone plek te houden en zien jullie heel graag weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Came08-08-2019

Camping niet geschikt voor rustzoekers

De ligging van deze boeren camping is fantastisch. Jammer dat er maar weinig schaduw is. Het is ook jammer dat de camping direct aan een weg ligt waar de hele dag door zwaar landbouwverkeer overheen dendert. Natuurlijk moeten de boeren hun werk doen. Misschien is het een tip om dit om jullie website te vermelden. Het meest storende vonden wij nog de stal aan de overkant van de weg met de daarbijbehorende mest en vliegen. Dus lekker buiten eten kunt u wel vergeten. Het sanitair op de camping is matig.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Bert, eigenaar, 12-08-2019

Beste Came (?) Wat jammer dat u nu pas (en anoniem) uw grieven kenbaar maakt. We vinden het jammer dat u ons persoonlijk niets gezegd heeft bij uw vertrek over uw ervaring.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Nienke09-08-2018

Gewéldig

Na een aantal keer in 1 van hun huizen gelogeerd te hebben, deze keer voor het eerst op de camping. Het was heel erg aangenaam. Rustig en toch heel gezellig! Alle lof voor Bert en Jacinta. Tot snel weer😃

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Valentijn14-07-2018

Geweldig!

Wat een heerlijke, rustige plek. Voor het vijfde jaar op rij bezoek ik La Montgarnie, en ieder jaar is het weer thuis komen. Ongedwongen sfeer, heerlijke speciaalbiertjes en twee keer in de week overheerlijk eten opneemt terras. Bert & Jacintha doen er alles aan de gast een fijne reis te bezorgen. Op naar volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Anja25-09-2017

Rustige ruime camping met panoramisch uitzicht

Een camping zoals wij prefereren. Ruim, rustig, voldoende privacy en uitzicht vanaf je plek. De honden waren er zeer welkom. De door Bert uitgezette korte wandeling onder aan de heuvel op de camping was van grote meerwaarde. De honden konden veilig rennen en hun energie kwijt. Wandelen (en wielrennen) buiten de camping kan over de mooie landweggetjes, er is heel weinig verkeer. Wij waren er met warm weer waardoor het asfalt voor de honden veel te warm was om op te lopen, dat was wel jammer.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Mirjam18-08-2017

Een geweldige plek

Een hele fijne, ruime, rustige camping. Hele vriendelijke eigenaren, lekkere lokale biertjes. Echt een plek om tot rust te komen. Twee keer in de week is er de mogelijkheid op de camping te eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7CvdH14-08-2017

Mooi uitzicht

Op de heuvel met prachtig uitzicht. Ruimte. Sanitair wel erg open, we misten privacy. Geen echt speeltuintje voor kids. Kleintje van vier verveelde zich. Groten van 9 en 11 amuseerden zich. Wij waren blij met speciaalbier uit de omgeving.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

3 tips over Camping La Montgarnie

• Sandra, 16-06-2014

Huur een kano en ga de Loire ontdekken, echt een aanrader

• erikkie21, 01-07-2013

Als Bert en/of Jacintha gaan koken: schuif dan zeker aan: of het nu de Boeuf Bourguignon, de Cocq au vin, een clafoutis of een pizza is: alles is huisgemaakt met eerlijke, verse lokale ingredienten. Top en niet duur!

• erikkie21, 01-07-2013

Bert en Jacinta koken regelmatig voor hun gasten. Cocq au vin, Boeuf Bourguignon of pizza: alles huisgemaakt, met verse, goede en eerlijke ingredienten. Niet duur en supersmakelijk!

En in de omgeving: breng op woensdagochtend een bezoekje (met gids!) aan de veemarkt in St-Christophe-en-Brionnais. Interessant en leuk!

1 vraag over Camping La Montgarnie

• Roos, 06-05-2014

Kinderen 10 en 13 jaar

Wat een leuke camping! Ik zie alleen recensies van mensen met jonge kinderen, onze kinderen zijn 10 en 13 ....komen er ook vaak kinderen van deze leeftijd?

Sandra, 16-06-2014

Jazeker, die zijn er ook. Mijn zoontje van 10 wilde dit jaar alweer heen.

Camping La Montgarnie info

• SchaduwplaatsenAanwezig