Reviews over Gilly-sur-Loire

Fantastische plek om tot rust te komen,

L. Smith,
    26-10-2011

Een weekje in de studio van Fleur de Bourgogne, een klein knus huisje met alles erop en eraan. We konden zelf koken, maar we hebben ons heerlijk laten verwennen.

Bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomt, met een drankje naar keuze.

S´avonds konden we gelijk aanschuiven, en hebben genoten van een heerlijk Bourgondisch gerecht. Boeuff Bourguignon. Wow, gelijk maar voor de hele week afgesproken. Zo heerlijk en goed verzorgd en een schitterend uitzicht.

Het was ook erg leuk dat er ook avonden waren dat ook andere gasten mee aten aan één grote tafel, en dat was reuzegezellig.

De week is voorbijgevlogen, veel gewandeld en gefietst rondom Gilly sur Loire en Perrigny.

Jennefer en Gert zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Gilly-sur-Loire scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews