Géén boekingskosten

Camping Chateau de l'Epervière

FrankrijkBourgogneGigny-sur-Saône

We hebben de beste aanbieders voor Camping Chateau de l'Epervière voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 176 reviews
+40/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 176 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Slaap naast een kasteel op Camping Château de l'Epervière. Het terrein is mooi opgezet met een zwembad, restaurant, visvijver en Nederlandse animatie. De camping is alleen geschikt voor tenten en caravans en heeft geen huisjes. Chateau de l'Epervière ligt 15 minuten van de snelweg. Een klimpark, kastelen en wijngaarden vind je in de buurt.

176 Reviews over Chateau de l'Epervière

• 8Elke Thelen01-06-2022

Prachtige camping bij Chateau

Grote mooie parkachtig aangelegde camping met mooie grote plekken. Ondanks dat het een grote camping is is het er heel rustig . Er is een winkeltje waar je vers brood krijgt in de ochtend er is een restaurant en afhaal, WiFi is op het terras. Zwembad ziet er goed uit . Sanitair is goed, alleen wel ver lopen voor veel plekken . Ik vond alleen een nadeel dat wanden in douche niet dicht zijn , je krijgt het douchewater van de buur ook jou kant op. Maar voor ons was dit een super doorreiscamping voor 2 nachten .

• 8Frederike04-09-2021

Fijne doorreis camping

Wij hebben deze camping als doorreis gebruikt en dat was heel fijn. Helaas hadden we pech met het weer waardoor we niet echt van het zwembad hebben kunnen genieten. Sanitair wel heel basis maar heel schoon en ze deden er alles aan om de muggen tegen te gaan. Restaurant was lekker.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Eveline24-08-2021

Mooie camping, niet leuk voor lang verblijf

Zoals veel reviews al zeggen, is ht een prachtige camping. Mooi zwembad, keurig sanitair, leuke speeltuin en grote plaatsen. Wat wij vreselijk vonden was het feit dat de camping ongeveer iedere dag leegstroomt vanaf 6 uur s'morgens en einde middag weer vol met campers en caravans op doorreis naar t zuiden. Dat is enorm bepalend voor de sfeer. Daar komt bij dat wij met onze tent dicht bij de uitrit stonden en dus elke dag werden wakker getrild door alle vertrekkers. En dat mag vanaf 6 uur al! Bepaald niet ontspannen op vakantie.De camping had dit jaar te maken met een overstroming de eigenaren deden er alles aan om dit niet van invloed te laten zijn op t verblijf. Complimenten! Helaas waren er hierdoor miljoenen muggen. Niet iets waar de camping invloed op heeft, maar wel bepalend voor de ervaring.Hoewel in de Bourgogne, waren de kastelen en leuke stadjes steeds best een stukje rijden. Dit is vrij landelijk gebied.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Anne19-07-2021

Aanrader

Wat een mooie, schone en keurig onderhouden camping! Hele ruime plekken en schoon sanitair. Echt een aanrader! Leuke speeltuin voor de kleintjes en de grote kinderen kunnen voetballen of badmintonnen op het veld. Aardig personeel en het restaurant is heel goed. Ook aan te raden: de boeuf bourguinon die je met 2 pannen kan afhalen! Het zwembad is leuk en niet druk, maar de camping was dan ook niet vol.

• 8Albert en Jolanda27-09-2020

prachtig

Wij waren op door reis hebben hier 1 nacht gestaan en weer verder gegaan , wij vonden het echt super mooi maar we wilde verder bij afrekenen zij de nl beheerde ga je nu al weg je heb nog niks gezien met een lolletje van volgende keer mag je niet korter dan 2 nachten blijven gingen we weg.Na een aantal dagen in de drome geweest te zijn zijn we op onze terug reis weer hier gekomen en zeker langer als 2 nachten we stonden bij het water vlakbij het nieuwe toilet gebouw wat prachtig is,hebben paar dagen lekker gefietst,en wat wij zo super leuk vonden is dat je met 2 pannen naar het restaurant kan om patat met Bœuf bourguignon te halen en het was heerlijk. Echt een aanraden voor een paar daagjes

• 9Eetgelegenheden
  • 7Angelique26-08-2020

Viel tegen

Camping is netjes opgezet, ziet er leuk uit, maar 5 sterren snap ik niet helemaal. Zwembad is oké, maar saai. Restaurant te luxe voor een kampeervakantie in mijn ogen. In de omgeving weinig te beleven, wij maakten een fietstocht naar Tournus. Wel oke, maar wederom wat saai dorp. Alles is vooral op luxe gericht, waardoor ik de campingsfeer miste. Ik hoopte ook een glimp te kunnen zien van de rivier vanaf de camping, maar die ligt een eindje verderop.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Bram23-08-2020

Hele leuke prima camping

Wij zijn hier op onze heenreis begin augustus 2020 2 nachten geweest. Waren van te voren erg nieuwsgierig naar deze camping. Is ons prima bevallen, mooi aangelegde camping. Centrale sanitair gebouw is nieuw en ziet er echt heel erg prima uit met veel douches. In deze dagen was het er altijd ook erg schoon viel ons op en is er zeep aanwezig wat wij altijd erg prettig vinden. De kampeerplaatsen zijn erg ruim, voorzien in ons geval van een waterpunt. Zwembad is klein, voor een tussenstop prima. Peuterbadje is echt super voor kids tot 5 jaar. Ook een klein binnenbad mocht het regenen. Kleine campingwinkel aanwezig, de bar ook prima. Ligging qua omgeving kunnen we weinig over zeggen aangezien wij dit echt gebruikt hebben als overnachting camping voor 2 nachten. Wij komen hier zeker nog eens.

• 8Maarten uit Gilze20-08-2020

Mooie camping - omgeving minder

Mooi aangelegde camping met zeer ruime plaatsen. Leuke speeltuin voor de kinderen. Eenvoudig zwembad maar volstaat. Zwembad is wel te klein voor het aantal campinggasten welke verblijft. Ondiep peuterbad fantastisch voor kinderen t/m 5 jaar. Sanitair is nieuw, netjes maar wordt intensief gebruikt en daardoor niet altijd schoon. Leuk restaurant en mogelijkheid tot afhalen pizza, friet en stoofflees. Enthousiast personeel met fietsverhuur en kleine supermarkt op de camping. Wij vonden de omgeving weinig inspirerend.

• 9DorienD14-08-2020

Leuke vakantie gehad! Prima camping!

Wij waren in augustus 2020 1 week in een villatent xl met 2 kindjes van 2 en 5 jaar. Leuke, propere camping! Proper, goed onderhouden sanitair. Klein leuk speeltuintje op het midden van de camping, visvijver op camping (gratis), superlekker afhaalpizzas en stoofvlees met frietjes gegeten, vriendelijk personeel, zwembad was goed van temperatuur en voor de leeftijd van onze kindjes perfect, leuk glijbaantje en ondiep bad, ligstoelen en parasollen. In de omgeving hebben we een leuk touwenparcours gedaan waar kindjes vanaf 3 tot volwassen leeftijd zich goed kunnen vermaken! Was een topactiviteit op 25 km van de camping. Ook verschillende marktjes, wij hebben die van louhans gedaan, die was wel gigantisch! Op 500 meter is er ook de Saone, waar wij met een rubberbootje zijn gaan varen. De tent zelf van villatent was fantastisch: proper, bbq, koffiemachine, stapelbed, hangmat, alles in steigerhout. Wij hadden een topvakantie!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marga07-08-2020

Super!

Speeltuin voor de kinderen is echt super. Vanaf je stoel kun je de kids zien spelen en heb je fijn overzicht. Echt een pluspunt. Wij hadden op de kampeerplaats geen last van wespen. Hele mooie grote plaatsen. Gezellig opgesteld. Nieuwe douche gebouw is erg netjes. Ga hier zeker weer een keer naar toe!

Camping Chateau de l'Epervière info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar