Camping Chateau de l'Epervière

Frankrijk, Bourgogne, Gigny-sur-Saône

7.5Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de l'Epervière voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Slaap naast een kasteel op Camping Château de l'Epervière. Het terrein is mooi opgezet met een zwembad, restaurant, visvijver en Nederlandse animatie. De camping is alleen geschikt voor tenten en caravans en heeft geen huisjes. Chateau de l'Epervière ligt 15 minuten van de snelweg. Een klimpark, kastelen en wijngaarden vind je in de buurt.

170 reviews over Camping Chateau de l'Epervière

• 4Visser01-08-2020

Tussenstop onderweg naar het Zuiden

We hadden een mooie ruime plek aan de visvijver. Erg veel wespen (wespennest op 10 m van de plek. Kwantiteit gaat boven kwaliteit, het was er erg druk. Roosters bij het zwembad liggen los. Onze zoon is door een rooster heengezakt met zijn been en heeft vier hele nare wonden opgelopen op zijn scheenbeen. Roosters zijn door camping rechtgelegd, toen leek het in orde. De volgende dag lagen de roosters echter weer scheef... let op, je zakt er zo doorheen!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Chris Kater20-07-2020

Super!

Prachtige camping. Speeltuintje voor de kinderen is echt super. Zwembad ook erg netjes. En hele aardige campingbaas + vriendelijk personeel. Hadden pech, waardoor we spullen moesten achterlaten. Mocht netjes tijdelijk bij ze in de schuur. Wij komen hier zeker terug. Nieuwe douche gebouw ziet er erg netjes uit.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Stellingwerff11-07-2020

Fijne camping!

Wij hebben dit jaar 4 nachten op deze camping gestaan. Daarna zijn we doorgereden naar de Middellandse zee. Bij de receptie zijn we heel vriendelijk ontvangen. We hadden gereserveerd, maar mochten een plek uitzoeken. Mooie grote plekken. Wij hadden uitzicht op het speeltuintje waar onze kinderen leuk speelden. Het toiletgebouw op het nieuwe gedeelte was heel netjes en erg schoon. De kinderen hebben lekker gezwommen. In de omgeving is ook best nog wel wat te doen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Kortom, een camping om terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Wim en Janneke23-03-2020

Goede uitvalsbasis Bourgogne. Perfecte gastheer.

Al meer dan twintig jaar komen wij bijna jaarlijks op deze camping. Soms om langer in de Bourgogne te verblijven, soms een paar dagen op doorreis. In het begin met de nog kleine kinderen in het voorjaar. Toen onze favoriet vanwege het kleine binnenbad en het zeer goede restaurant. Later als uitvalsbasis voor fietstochten of verkenning van de leuke stadjes in de omgeving. Over de 'eigenzinnige' uitbater Gert Jan: Een aantal jaren geleden overleed mijn vader terwijl we in Zuid Frankrijk op vakantie waren. We wilden zo snel mogelijk naar huis, maar hadden de caravan bij ons. Tijdens de tussenstop bij Gert Jan bood deze spontaan aan dat we caravan konden afkoppelen en dat hij hem wel naar een stalling in de buurt bracht. Toen we in de zomer terugkwamen had Gert Jan de caravan al weer op een mooie plek klaar staan en wilde niets van een vergoeding weten. Van zoveel 'eigenzinnigheid' kan ik geen genoeg krijgen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2019
    4H en T20-11-2019

Nooit meer!

Mooi aangelegd, dat was het wel. Ratten zitten bij je voortent. Sanitair sterk verouderd. Zeker geen 5 sterren waardig.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6hendrix11-09-2019

overnachtings camping ideaal langer niet

hele mooie camping maar personeel zeer bot en sarcastisch vooral bij receptie liet echt blijken dat je blij moest zijn om op hun camping te kunnen staan (volgens mij hadden ze te veel air ) Jammer als je zo ontvangen wordt nu begrijp ik ook waarom er gasten zijn die alleen maar een paar dagen overnachten. internet zeer slecht !!!

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Dirk15-08-2019

Topcamping

Prachtige camping met mooie ruime plekken. Wij stonden aan het veld en onze kinderen vonden het fantastisch. Sanitair is blinkend schoon, leuk zwembad en na het zwemmen kon je even een lekker pilsje op het terras drinken. Een van de mooiste campings waar wij ooit zijn geweest. Echter is de omgeving wel saai en daarom snap ik dat veel mensen het als doorreis camping gebruiken.

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam. Van der Woerd26-07-2019

Luxe camping met enkele nadelen

We waren op doorreis en hebben hier 3 nachten op een extra grote plek achterop de camping gestaan (67). De fasciliteiten zijn erg mooi en zeer goed. De camping ziet eruit alsof het een park is.

Achterop de camping staan alle gasten ongeveer rondom de speeltuin zodat alle kinderen leuk samen spelen. Zwembad is erg leuk voor jonge kinderen, helaas was het water niet zo schoon als je wellicht zou verwachten.

De animatie was erg leuk! Onze dochter stond er als eerste voor de deur.

We hebben helaas ook enkele nadelen ervaren: naast de camping ligt een weg waar erg hard gereden wordt (gelukkig niet vaak) en als je zoals wij aan het hek staan wordt je van elke auto wakker (was ook bang dat ze een keer door het hek zouden rijden).

Het sanitair is ver weg als je achterop de camping staat.

De camping is erg mooi, maar de omgeving van de camping is niet erg inspirerend.

• 8Freek van Beek26-07-2019

Leuke camping met mooi zwembad.

Leuke camping met mooi zwembad in een mooie omgeving. Jammer dat er op fietsafstand niets te beleven is anders zouden wij zeker terugkomen. Schoon sanitair en een leuke kleine speeltuin midden op de camping. Redelijk veel mensen verblijven slechts een paar nachten. Aanrader : ga een keer in het restaurant eten ! ! !

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Zwets07-06-2019

Top camping in de Bourgogne

Fantastisch verzorgde camping met een leuk en goed restaurant in een wijnrijke omgeving. Schoon sanitair, ruime plaatsen en een uitstekende service. Voor iedereen geschikt; alleen niet voor pubers. Een klein aandachtspuntje: WiFi is alleen te krijgen bij de bar. Verder echt top!

Gereisd met partner in juni 2019

Camping Chateau de l'Epervière info