Camping Chateau de l'Epervière

Camping Chateau de l'Epervière
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de l'Epervière voor je op een rij gezet:

147 reviews over Camping Chateau de l'Epervière in het Nederlands

Met jonge kinderen

Een camping om zeker naar terug te gaan!

Anomiem
14-8-2018

Fantastische camping met zeer ruime plekken.De kinderen kunnen zich hier heerlijk vermaken. Leuk zwembad met 3 zwembaden waarvan 1 binnenbad. Alles netjes en schoon. Ook een keertje gegeten in het chateau wat er goed was en betaalbaar.

kortom een camping om op terug te komen.

Heerlijk genieten

Familie Beks
13-8-2018

Een heerlijke camping. Schoon sanitair, ruime plaatsen, fijn zwembad en na 22.00 uur gewoon stil. Heerlijk!!! Echte aanrafer

Top camping om ook langer te blijven.

Jeroen Landkroon
11-8-2018

Top camping waar je zeker wat langer moet blijven. Het wordt veelal gebruikt als doorreiscamping, maar je kan hier prima meerdere weken verblijven. Wel met kinderen tot maximaal 12 jaar. De eigenaar heeft ons, tijdens de zoektocht van onze oudste, werelds geholpen! Receptie uitstekend, helpen je goed verder en spreken uitstekend Engels en Nederlands. Zwembad is heerlijk. Nadeel is wel de ruwe stenen ondergrond langs het zwembad. De kampeerplekken zijn erg groot en helaas op sommige plekken voorzien van kiezels. Dit maakt het weer ideaal voor de reizigers. Je kan je caravan zo klaar zetten voor vertrek. Aardig uniek vinden wij het grote speelveld midden op de camping met rondom de kampeerplekken. Ideaal om vanuit je luie stoel je kinderen vrij te laten spelen. Het restaurant was erg goed qua eten, echter de bediening was wat onbeleefd. Je voelde je haast bezwaard om wat te vragen. Het sanitair is top. Erg goed schoongemaakt

Villatent

Geweldige camping met een dissonant.

Frank van der Geld
20-7-2018

Fantastische camping, goede voorzieningen, mooi restaurant. Enkel de Nederlandse meneer achter de balie is een verschrikkelijke man. Wil enkel zijn gelijk halen ten koste van de gasten.

Perfecte doorreiscamping

Tanja Rees
16-7-2018

Deze camping als doorreiscamping gedaan op de heenweg. Wij werden verrast door de erg vriendelijke receptiemedewerkers en de prachtige camping. Mooie grote plekken. Restaurant is echt heel erg goed. Voor herhaling vatbaar, alleen voor ons niet voor een langere periode, omdat we al wat oudere kinderen hebben. Daar is deze camping niet zo geschikt voor. Dan is het zwembad te saai. Maar voor gezinnen met jongere kinderen perfect.

Mooie camping en een mooi zwembad. Vooral voor onze kids van 2,5 en 4,5 een leuk kinderbadje. Iets minder aan het zwembad: de tegels buiten. Doen zeer aan je voeten en als je kinderen daar vallen ligt direct alles open volgens mij.

Verder zeer goed geholpen door de vriendelijke dames van de receptie! Wij hadden pech met onze vouwwagenverlichting waardoor we deze moesten achter laten en dit hierbij waren ze zeer vriendelijk en konden we hem achter laten binnen de slagboom. Echt super dat ze je helpen als je met zo'n pechgeval zit.

Wij hebben hier in totaal 1 nacht gestaan dus ik kan verder niet zo goed oordelen over animatie en wat er zoal te doen is. Sanitair is prima, zoals je op een goede camping verwacht. Heb het wel eens schoner en mooier gezien (zelden), maar nog veel vaker slechter en viezer. Dus eigenlijk gewoon prima. Wij hebben 1 avond in het restaurant gegeten wat ook prima was. We komen hier zeker nog wel eens terug!

Geweldig

Emille van Beekveld
1-6-2018

Wij met onze zoon van 6 en vrienden met 3 jongens (14, 12 en 10 jaar)

3 volle weken in een villa tent, het was top.

Goed eten in het restaurant, 3 weken zon met 30 graden plus ....

Goed zwembad en super vis vijver, wij gaan dit jaar 2018 weer terug !!!

Fantastisch geholpen na pech met de caravan !

Frank Van Dessel
25-3-2018

Wij hebben castel camping chateau de l' eperviere al zo'n 4-5 keer "gebruikt" als halteplaats op weg naar de Provence. Dat deden we ook in juli 2017, alleen was dat een speciale ervaring ! Op 150 km van de camping, tijdens onze eerste dag, verloren we, door een technisch mankement, het "jockey"-wiel van onze caravan op de autoweg. Gelukkig geen schade aan achterliggend verkeer, maar het wegvliegende wiel had wel de kabels van onze caravan-remmen doorgesneden. We hebben dus nog enkele uren met een niet-remmende maar "duwende" caravan (van 1.600 kg !) achter ons aan gereden alvorens L' Eperviere te bereiken. We hadden op voorhand gebeld, en werden schitterend opgevangen. De dienstdoende gérant van de familie Engel had voor ons een standplaats voorzien waar we de caravan "aangepikt" achter de wagen konden opstellen. Hij begeleidde ons voorbeeldig : in zo'n situatie ben je wat gestresseerd en we werden door hem geweldig geassisteerd. Hoewel volop hoogseizoen konden we enkele dagen langer blijven, werd het jockey-wiel vervangen door een technicus ter plaatse (hulp van VAB-reisverzekering), en konden we de caravan veilig achterlaten tot ze (het was weekend !) op maandagmorgen door een dépanneur werd opgehaald (onder supervisie van de camping-eigenaren) om naar een herstelplaats te worden gebracht voor vernieuwing van de remkabels. Wij reisden ondertussen, zonder caravan, verder naar Catalunya, waar onze kinderen op ons wachtten. Die hadden voor ons nog een chaletje kunnen reserveren op de camping in Spanje zodat we, quasi zoals gepland, een weekje met kinderen en kleinkinderen in Spanje konden doorbrengen. Bij terugkeer pikten we de caravan bij de hersteller terug op.

Pech, maar door hulp van de reisverzekering, maar die eerste dag vooral van de camping-beheerders van Camping Chateau de L' Epervière, hebben we onze vakantie voor een heel groot deel kunnen "redden". Ik verzeker U : in een noodsituatie ervaar je dergelijke hulp als dubbel zoveel waard ! Dank U, familie Engel, en hun medewerkers !

Eén van de volgende jaren nemen we de tijd om op Chateau de l' Epervière eens wat langer te blijven (en niet louter als "doorgang") om de Bourgogne-streek eens van wat nader te bekijken.

Van harte !

Geweldige camping

Willem
15-9-2017

Het is een rustige camping vooral leuk voor kinderen tot 12 jaar. Er is van alles te doen, maar niet voor wat oudere kinderen. S avonds vanaf rond 22.00 uur is het nagenoeg geheel rustig op de camping. Visvijver met karper, voorn en kleine meerval. In de omgeving is het mooi, maar voor leuke stadjes moet je wel een eindje rijden.

57,50 voor een nachtje op een doorreisplek

tinus
26-8-2017

We hebben deze camping bezocht voor een nachtje op doorreis. Het ligt in de Bourgogne maar nou niet bepaald in een mooi deel van die streek.

Het eten was weliswaar wel van goed niveau, maar tegen een hoge prijs.

Kortom wat met het meest is bijgebleven is hoe duur alles is, eten, broodjes, het verblijf zelf.

Ik ben best bereid wat voor een camping neer te tellen, mits deze op een echte A locatie ligt met prachtig zwembad (cote d'azur, costa brava). Maar op deze camping was de balans een beetje zoek.

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau de l'Epervière in Gigny-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau de l'Epervière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.