Reviews over Gien sur Cure

prachtige plek!

gerdi,
    30-8-2018

Deze kleine camping ligt op een prachtige plek midden in de Morvan. De kampeerplaatsen zijn heel ruim. Het is er rustig en schoon en de eigenaars zijn erg vriendelijk.

Geweldig!

Monique van der Meijs,
    21-10-2017

Geweldige omgeving! Rust! Prachtig uitzicht en regelmatig komen de reetjes en zwijntjes langs en elke dag de vossen! Een lieve en zeer behulpzame eigenaar! Elke dag warme broodjes!

ons jaarlijkse rustpunt

Roel en Francine,
    22-8-2017

Rust en ruimte, dat is wat Rose de Provins volop te bieden heeft. Het uitzicht op de heuvels van de Morvan is geweldig. Koeien slenteren door de weide, zwaluwen zijn druk met insecten vangen. Niks moet. Gertjan is de verpersoonlijking van de rust van Rose de Provins. Hij maakt het leven van zijn gasten makkelijk en zeer aangenaam. Het is een ideale locatie voor mensen die op een niet te grote afstand van Nederland weer even willen 'aarden'.

Wat een rust! Fantastisch

Marloes en Peter,
    4-8-2017

Erg mooi gelegen mini-camping met zeer ruime plaatsen en schoon sanitair.

Gert-Jan staat altijd voor je klaar en hij heeft wat groenten uit eigen tuin en eitjes te koop. Ook een flesje wijn of bier trouwens.

Omgeving is erg mooi. Vanaf de camping kan je gaan wandelen. Veel wild als reeën, vossen en (roof)vogels gezien. Wij hebben hier 2 weken erg genoten van de rust en de natuur.

Gewoon fijn

Mart en Corry,
    21-6-2017

Wij kamperen er in het voor- of naseizoen en genieten dan zeer van de seizoenkenmerken. Gertjan is erg gastvrij, bij aankomst een lekker kopje koffie.

Hij weet veel van de natuur in de omgeving en wil daar ook graag over vertellen.

En daar genieten wij dan weer van.

Een aanrader voor wie van stilte houdt.

Gien sur Cure scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews