Gien sur Cure

Reviews over Gien sur Cure

Mini-dorpje

Marijke Meijer Drees,
    21-7-2014

Voor boodschappen e.d. moet je hier niet zijn, maar in Chateau Chinon. Dat ligt op ongeveer een halfuurtje rijden van camping Rose de Provins. Er is bv een grote Atac-super en een Lidl. Verder: leuke cafeetjes, waar je ook eenvoudig kunt eten, en kleine winkels. Lang het Lac de Settons zijn diverse eetgelegenheden. Mooie uitstapjes zijn te maken naar Nevers, Citeaux, Atun, Fontenay en Beaune.

Gereisd met partner in juli 2014

Rust en ruimte

Albert van Ieperen,
    23-8-2012

Camping Rose de Provins is voor ons een ideale vakantiebestemming.

De eigenaren verwelkomen je hartelijk. Marinel is uitgebreid in haar voorlichting en Gertjan is de bewonderenswaardige, hardwerkende kracht. Je kunt de aandacht krijgen die je wilt; van veel tot weinig, afhankelijk van je behoefte.

De plekken zijn zeer ruim. Overal wijds uitzicht. Prachtige weiden, vogels en uitzichten in een glooiend landschap. Wij hebben in 3 weken genoten van de natuur, vide greniers, stadjes en dorpjes en de meren.

De camping wordt keurig onderhouden en Gertjan maakt het toiletgebouw tot in de puntjes schoon.

Hij bakt elke ochtend broodjes, als je dat wilt. Maar wil je zoals ons Frans stokbrood en croissantjes, dan zit de bakker op een klein kwartiertje rijden.

Cultuur is er genoeg, als je zoekt in de omgeving. Autun, Bazoches, Beaune, Lac des Settons, Montreuillon.

Uit eten kun je prima in de herbergen en restaurants (zie tip)

Deze camping rekent een prima prijs voor de ruimte en rust. Hulde!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Rust, natuurschoon, gastvrijheid

Marie-Claire,
    11-7-2009

Werd op bijzonder hartelijke wijze ontvangen door de gastheer en gastvrouw, mooie gite, met alles erop en eraan (vaatwasser/wasmachine/magnetron), zelfs een houtgestookte hottub op de eigen heuvel midden in de natuur.

Gereisd alleenreizend in juni 2009
Gien sur Cure scoort een 8,4 uit 10, op basis van 16 reviews