10 tips over Camping Chateau Montrouant

• R. Meulmeester, 22-09-2013 Rapporteren

La Clayette heeft Inter Marche op 15 minuten rijden, fijne winkel

La Paz heeft dierentuin / pretpark. Dit hebben wij in Augustus gedaan. Veel te druk !! Alle franse hedden vakantie dus hadden we moeten weten. Wel een leuk en betaalbaar park !!

• Renske van der Linden, 10-07-2012 Rapporteren

Niet naast een grote lodgetent gaan staan zouden wij zeggen...

• Paul en Ans uit Diemen, 27-06-2013 Rapporteren

Tips: Chateauneuf, een heel klein stadje met wat antiekwinkeltjes. Bezoek aan Taize, een geloofsgemeenschap waar elk jaar veel jongeren komen. Bezoek aan kasteel Chateau de Dree.

• feikje, 25-08-2012 Rapporteren

Prachtige abdij in Cluny, bijzonder stukje geschiedenis en kayakken op de Loire, leuk sportief en zelf kunnen beslissen hoe ver en lang je wilt voor een betaalbare prijs. Lekker uit eten? gewoon op de camping zelf. Eigen spulletjes en salade mee en laat je verwennen door de heerlijkste bakkunsten van Grand Pere en Emanuelle,lekker wijntje erbij van Jean Michel en je avond kan niet meer stuk.

• Rene Meulmeester, 08-08-2012 Rapporteren

Als er dan toch een minpuntje aangegeven mag worden, in de regio is er niet heel erg veel te beleven. Zijn naar de chocolatier geweest, zij deden in ieder geval niet hun best om verstaanbaar te zijn. Wel erg prettig zijn de grote supermarkten in La Clayette en wij zijn nog naar Macon geweest voor de Declathon en Intersport om te sjoppen. Prijzen (sport) kleding liggen echt lager dan in Nederland.

Wij plannen in ieder geval weer dusdanig om in 2013 hier weer heen te gaan.

• M.C. Bakker, 17-09-2012 Rapporteren

Een bezoek aan het Chateau de Dree is zeker de moeite waard.

• Fam. Waardenburg, 23-07-2012 Rapporteren

Marktje in Cluny of Marcigny

• Gijs van Doorn, 03-07-2014 Rapporteren

TIP: -Chateau de Dree (tuinen) in Curbigny -La Clayette

• Netty, 05-07-2015 Rapporteren

Emmanuelle kan heerlijk koken, dus bestel zeker de door haar bereide kip aan het spit of pizza of quiche. Gezellig dineren samen met de andere gasten onder de grote tent met daarbij een door Jean-Mi zelf gemaakte wijn.

• ad, 15-09-2015 Rapporteren

Ga zeker een keer dineren bij St. Cyr in Montmelard ( 7 km). Doe eens gek en rij vanaf de camping naar rechts langs het meertje om via deels onverharde weg door mooie natuur hier te komen. Bezoek op Woensdagmorgen de veemarkt in St Christophe