Camping Chateau Montrouant

Frankrijk, Bourgogne, Gibles

9.8Fenomenaal

• 8.8Eetgelegenheden
  • 9.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Montrouant voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Je voelt je helemaal thuis bij Camping Château Montrouant in Gibles. De eigenaren op de kleinschalige camping kennen elke gast bij naam en de wekelijkse kipavonden met gegrilde kip en friet valt bij iedereen in de smaak. Binnen 15 minuten ben je bij Château de Drée in Curbigny, een prachtig 18e eeuws kasteel.

58 reviews over Camping Chateau Montrouant

• 10Steven12-01-2020

Prima kleinschalige camping

Voor gezinnen met kleine kinderen die rust zoeken en tegelijkertijd waar de kinderen zich prima vermaken. Sanitair prima, wordt elke dag schoongemaakt en je hebt de keuze voor een eigen badkamer. Mooie omgeving met voldoende dingen te ondernemen. De eigenaars zijn schatten van mensen en maken de heerlijkst quiche a Lorraine.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    9Ivan22-08-2019

SUPER CAMPING

Top Camping. Schoon, rustig, en trotse eigenaren die alles voor je doen. Gastvrijheid ten top. Hier kunnen vele campings niet aan tippen. Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10Jannie01-09-2018

Fantastisch!

Wat een prachtige camping! Jean-Michel en Emmanuelle zijn zó gastvrij, aardig en behulpzaam. Het sanitair is top, het eten ronduit heerlijk. Helaas eind van het seizoen iets rustiger voor onze zoon, maar wat hebben we genoten!

De omgeving is ook prachtig! Wel even rijden voor activiteiten, maar voor ons geen probleem.

Wij komen heel erg graag volgend jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9loes11-04-2018

fantastische plek!

super camping, rustig met voldoende ruring. Eigenaren erg gastvrij, schoon sanitaitr. animatie ook door gasten geregeld. zwembad prima

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Rias16-09-2017

Fantastische thema week gehad

Mooie gelegen camping zeer vriendelijke eigenaren en een geweldig verzorging tijdens de thema week sept 2017

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Ad en erna04-09-2017

Heel fijne camping in een mooie rustige omgeving

De Gastvriendelijkheid van Emmanuelle en Jean-Marie voelen als een warm bad. De plaatsen liggen mooi rond het zwembad of in de andere hoek van het perceel.De eigen wijn is niet te versmaden, vooral de witte is prima en biologisch. Wekelijks Kip van de grill met de gasten samen aan tafl is een leuke ontmoetingsplek. Hoewel het merendeel Nederlandse veelal terugkerende gasten zijn, weten ook andere nationaliteiten deze fraaie camping te vinden. Het sanitair is zoals je niet altijd thuis zult vinden. Wij komen zeker weer voor de 4e keer terug

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Christian28-08-2017

Niets dan lof!

Wat een fantastische plek! Dit is nou echt hoe vakantie bedoeld is! Door het kleinschalige is het voor kleine kids fantastisch. Prachtige camping met een fantastische eigenaar. Een plek om terug te keren!

Ook voor de oudere jeugd is er van alles te doen, diep in de bossen is een kampvuur plaats waar de oudere jeugd tot diep in de nacht zit. Het is jammer dat de omgeving relatief wat rustig is. Maar hier kom je echt tot rust, eten is overigens perfect!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 10familie de leeuw26-07-2016

heerlijke vakantie gehad

Het is een super camping waar wij ons echt te gast voelden. De sfeer is heel relaxed, het is kleinschalig waardoor de kinderen snel contact maken en ook rustig over de camping kunnen scharrelen. Mooi klein zwembadje, sanitair super schoon. Wij waren hier voor de tweede keer en zeker niet voor de laatste keer. Wij hebben een tent gehuurd van touroperator, prima in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9ad14-07-2016

Helaas, verblijf in het water gevallen

Vorig jaar september eerste keer een week geweest en nu gereserveerd voor 1e week juni. Helaas, aanhoudend slecht weer zodat de camping eigenlijk per 1 juni niet open kon. Om toch emmanuelle en Jean-Marei een hart onder de riem te steken, één nacht gebleven en daarna naar de Zomer in de Gard. Volgend jaar zeker weer een week naar hier

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Roos12-07-2016

Geweldig!

Obv de enthousiaste verhalen op deze site waren de verwachtingen hooggespannen. En zelfs die werden overtroffen! Wat een paradijs op aarde. Heerlijk groen, grote plekken met eigen waterpunt, prachtige uitzichten, ruim opgezet, rustig, goed zwembad, mooie zandbak, schommels, luxe en superschoon sanitair, geweldig kinder"badkamertje" met kleine wc, fonteintje en ingebouwd babybad op hoogte, wifi op 1 plek dus je telefoon kan aan de kant, mooie omgeving, obv goed vertrouwen, heerlijke huiswijnen, vers brood, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh ja, Jean Michel en zijn vrouw Emanuelle kan ik niet vergeten natuurlijk, die maken je vakantie nóg aangenamer! Wat een bijzondere en inspirerende mensen. Elke 2 dagen gingen we joggen met Jean Michel en dat was pittig maar prachtig. En hij vertelde enthousiast over de omgeving en de geschiedenis. Wij hadden voor het eerst een tent gehuurd via touroperator en dat is heel goed bevallen. Het was heel relaxed om na 12u in de auto alleen je bedden te hoeven opmaken. Met 2 kleintjes (1 en 3 jaar) was kamperen op deze manier perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Chateau Montrouant info