Camping Chateau Montrouant

Camping Chateau Montrouant
9,4

Omschrijving
Je voelt je helemaal thuis bij Camping Château Montrouant in Gibles. De eigenaren op de kleinschalige camping kennen elke gast bij naam en de wekelijkse kipavonden met gegrilde kip en friet valt bij iedereen in de smaak. Binnen 15 minuten ben je bij Château de Drée in Curbigny, een prachtig 18e eeuws kasteel.

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Montrouant voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch!

Jannie,
1-9-2018

Wat een prachtige camping!

Jean-Michel en Emmanuelle zijn zó gastvrij, aardig en behulpzaam.

Het sanitair is top, het eten ronduit heerlijk.

Helaas eind van het seizoen iets rustiger voor onze zoon, maar wat hebben we genoten!

De omgeving is ook prachtig! Wel even rijden voor activiteiten, maar voor ons geen probleem.

Wij komen heel erg graag volgend jaar terug!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

62 reviews over Camping Chateau Montrouant in het Nederlands

Fantastisch!

Jannie,
1-9-2018

Wat een prachtige camping!

Jean-Michel en Emmanuelle zijn zó gastvrij, aardig en behulpzaam.

Het sanitair is top, het eten ronduit heerlijk.

Wij komen heel erg graag volgend jaar terug!

fantastische plek!

loes,
11-4-2018

super camping, rustig met voldoende ruring. Eigenaren erg gastvrij,

schoon sanitaitr. animatie ook door gasten geregeld.

zwembad prima

Fantastische thema week gehad

Rias,
16-9-2017

Mooie gelegen camping zeer vriendelijke eigenaren en een geweldig verzorging tijdens de thema week sept 2017

Go4Holiday.nl

Heel fijne camping in een mooie rustige omgeving

Ad en erna,
4-9-2017

De Gastvriendelijkheid van Emmanuelle en Jean-Marie voelen als een warm bad.

De plaatsen liggen mooi rond het zwembad of in de andere hoek van het perceel.De eigen wijn is niet te versmaden, vooral de witte is prima en biologisch.

Wekelijks Kip van de grill met de gasten samen aan tafl is een leuke ontmoetingsplek.

Hoewel het merendeel Nederlandse veelal terugkerende gasten zijn, weten ook andere nationaliteiten deze fraaie camping te vinden.

Het sanitair is zoals je niet altijd thuis zult vinden.

Wij komen zeker weer voor de 4e keer terug

Niets dan lof!

Christian,
28-8-2017

Wat een fantastische plek! Dit is nou echt hoe vakantie bedoeld is! Door het kleinschalige is het voor kleine kids fantastisch. Prachtige camping met een fantastische eigenaar. Een plek om terug te keren!

Ook voor de oudere jeugd is er van alles te doen, diep in de bossen is een kampvuur plaats waar de oudere jeugd tot diep in de nacht zit. Het is jammer dat de omgeving relatief wat rustig is. Maar hier kom je echt tot rust, eten is overigens perfect!

heerlijke vakantie gehad

familie de leeuw
26-7-2016

Het is een super camping waar wij ons echt te gast voelden.

De sfeer is heel relaxed, het is kleinschalig waardoor de kinderen snel contact maken en ook rustig over de camping kunnen scharrelen. Mooi klein zwembadje, sanitair super schoon.

Wij waren hier voor de tweede keer en zeker niet voor de laatste keer.

Wij hebben een tent gehuurd van touroperator, prima in orde.

Vorig jaar september eerste keer een week geweest en nu gereserveerd voor 1e week juni.

Helaas, aanhoudend slecht weer zodat de camping eigenlijk per 1 juni niet open kon.

Om toch emmanuelle en Jean-Marei een hart onder de riem te steken, één nacht gebleven en daarna naar de Zomer in de Gard.

Volgend jaar zeker weer een week naar hier

Geweldig!

Roos
12-7-2016

Obv de enthousiaste verhalen op deze site waren de verwachtingen hooggespannen. En zelfs die werden overtroffen! Wat een paradijs op aarde. Heerlijk groen, grote plekken met eigen waterpunt, prachtige uitzichten, ruim opgezet, rustig, goed zwembad, mooie zandbak, schommels, luxe en superschoon sanitair, geweldig kinder"badkamertje" met kleine wc, fonteintje en ingebouwd babybad op hoogte, wifi op 1 plek dus je telefoon kan aan de kant, mooie omgeving, obv goed vertrouwen, heerlijke huiswijnen, vers brood, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oh ja, Jean Michel en zijn vrouw Emanuelle kan ik niet vergeten natuurlijk, die maken je vakantie nóg aangenamer! Wat een bijzondere en inspirerende mensen. Elke 2 dagen gingen we joggen met Jean Michel en dat was pittig maar prachtig. En hij vertelde enthousiast over de omgeving en de geschiedenis. Wij hadden voor het eerst een tent gehuurd via touroperator en dat is heel goed bevallen. Het was heel relaxed om na 12u in de auto alleen je bedden te hoeven opmaken. Met 2 kleintjes (1 en 3 jaar) was kamperen op deze manier perfect.

Meer kan een mens niet wensen

ad
15-9-2015

Heerlijk rustige ligging, weg van verkeer in het mooie Bourgondische landschap

Warm welkom door Jean-Michel et Emanuelle die er alles aan doen om het de "Gasten" naar de zin te maken.

*****Sanitair !!, mooi zwembad, grote plaatsen met eigen waterpunt, vers gebakken brood/croissants bezorgd door Jean-Mi. Gegrilde scharrelkip met frites. Historie van Montrouant met glas wijn van Jean-Mi etc.

Op aanraden van vrienden hier een extra weekje vakantie gevierd.

Dit zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.

Super camping

Ria
4-9-2015

Klein maar fijn zeer vriendelijke eigenaren en lekker eten.

Ruim 40 plaatsen goed sanitair.

Viswater

Mooie grote plaatsen

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau Montrouant in Gibles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau Montrouant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.