Reviews over Gibles

Fantastisch!

Jannie,
    1-9-2018

Wat een prachtige camping!

Jean-Michel en Emmanuelle zijn zó gastvrij, aardig en behulpzaam.

Het sanitair is top, het eten ronduit heerlijk.

Helaas eind van het seizoen iets rustiger voor onze zoon, maar wat hebben we genoten!

De omgeving is ook prachtig! Wel even rijden voor activiteiten, maar voor ons geen probleem.

Wij komen heel erg graag volgend jaar terug!

fantastische plek!

loes,
    11-4-2018

super camping, rustig met voldoende ruring. Eigenaren erg gastvrij,

schoon sanitaitr. animatie ook door gasten geregeld.

zwembad prima

Fantastische thema week gehad

Rias,
    16-9-2017

Mooie gelegen camping zeer vriendelijke eigenaren en een geweldig verzorging tijdens de thema week sept 2017

Heel fijne camping in een mooie rustige omgeving

Ad en erna,
    4-9-2017

De Gastvriendelijkheid van Emmanuelle en Jean-Marie voelen als een warm bad.

De plaatsen liggen mooi rond het zwembad of in de andere hoek van het perceel.De eigen wijn is niet te versmaden, vooral de witte is prima en biologisch.

Wekelijks Kip van de grill met de gasten samen aan tafl is een leuke ontmoetingsplek.

Hoewel het merendeel Nederlandse veelal terugkerende gasten zijn, weten ook andere nationaliteiten deze fraaie camping te vinden.

Het sanitair is zoals je niet altijd thuis zult vinden.

Wij komen zeker weer voor de 4e keer terug

Niets dan lof!

Christian,
    28-8-2017

Wat een fantastische plek! Dit is nou echt hoe vakantie bedoeld is! Door het kleinschalige is het voor kleine kids fantastisch. Prachtige camping met een fantastische eigenaar. Een plek om terug te keren!

Ook voor de oudere jeugd is er van alles te doen, diep in de bossen is een kampvuur plaats waar de oudere jeugd tot diep in de nacht zit. Het is jammer dat de omgeving relatief wat rustig is. Maar hier kom je echt tot rust, eten is overigens perfect!

Gibles scoort een 7,6 uit 10, op basis van 11 reviews