Reviews over Gacogne

Sfeervol huis bij een kasteel

wendelmoet_c,
    7-1-2011

Huis met een bijzondere ligging en sfeer. Het huis ligt op een landgoed, op het landgoed verder dit huis een schuur en nog een kerkje. Groot terrein, tuin, eigen bos achter met beelden erin. Gastvrije eigenaars die doordeweeks niet aanwezig zijn. We hadden het landgoed toen voor onszelf!

Vrij gelegen zeer ruime achtertuin. Brandhout mag zelf gepakt worden. Grote brokken om in de enorme openhaard te stoken.

Inrichting eenvoudig, wel met (af)wasmachine. Landelijk gelegen tussen glooiende akkers. Het is een superrustige streek , weinig toerisme.